Fitness Seller

filmpje anabolen gebruik en verspreiding in duitsland

echt een master filmpje!

zie ze ook trainen met die dumbbells terwijl hij op tafel zit.
hij heeft nog net geen joint in z`n bek...

Dit is te onozel voor woorden, ik zag ook geen enkele kerel met echte muscles of met indrukwekkende gewichten trainen.

kom ik aan met mijn 0.5x16mm ik mijn schouder

Ja, miet ! :D

haha jezus zeg

Bizar...soepstengels die gebruiken...:D

die ventjes dan ook he sjezus geen woorden voor

hahaha ik heb werkelijk dood gelachen om die kerels die lagen te kreunen met die paar kilo'jes en dan staat er onder die naam van die kerel,
Anabolika-Konsument haha wat een shapi's zeg.

Het is toch de realititeit wat zich afspeelt in Duitsland door jongeren die helemaal niets van steroiden af weten en dan al gaan kuren, zeer gevaarlijk!!
Zag volgens mij ook neppe sus staan volgens mij..

hahahaha dit is te grappig gewoon!

Allemaal kleine miezerige mannetjes aan de aas!!! Is zeker de realiteit. Groot worden staat bovenaan. Wel lekkere spulletjes voorbij zien komen....

hahaha, wat een varkenskop heeft die nazi :D

Zie je nu wel dat opdrukken goed is!

Op die varkenskop na hebben ze volgens mij ook nog nooit van eten gehoord. AAS + opdrukken = groei denken ze volgens mij. Wel mooi hoe kaal dat ventje al geworden is. Idioot.

WTF :eek: :eek: :eek: :mad:

Als je gebruikt doe het dan goed..... maar ga eerst een "deftig" trainen en eten. Wat een fysieken ook , een paar ecto`s en een duitse varkenskop :roflol:

hihi, dit is een grote schande, en iedereen die dit op tv heeft gezien ziet alle gebruikers nu zo;) Dat soort gasten uit de samenleving en de sportschool gooien... Kleuters:cool:

Ja mannen, het is helaas toch echt hoe het er aan toe gaat met bepaalde figuren op deze wereld... Jammer dat de mensen die er wel verantwoord mee omgaan in een kwaad daglicht worden gesteld.

hun moeders zullen wel trots zijn dat hun zonen hebben deelgenomen aan een voorlichtings filmpje over "hardcore" bodybuilding

ja, hier krijg je dus een slechte naam van...

Terug
Naar boven