Fitness Seller

filmpje anabolen gebruik en verspreiding in duitsland

Ja mannen, het is helaas toch echt hoe het er aan toe gaat met bepaalde figuren op deze wereld... Jammer dat de mensen die er wel verantwoord mee omgaan in een kwaad daglicht worden gesteld.

Exactly, maar positieve berichten over AAS bezorgen geen winst voor de diverse media.

Good news is bad news.

Ze zijn wel erg gek van dboll daar.

Ik moet zeggen hoop domme gasten in het filmpje, alleen sommige reacties hier zijn ook behoorlijk achterlijk te noemen. Alsof elke ecto gelijk een nitwitt is met betrekking tot AAS... Ik ben zelf ook een ecto in mijn ogen echter ik zie mezelf nog langer geen spuit in de kont drukken wat dat betreft

wat een schrale sukkels op de 4 min wtf is ie me die dumbbell aan ut doen

na dit filpmje wordt iedere ecto verdacht van het gebruik van aas:D :D :D !!!

Het ergste vind ik nog dat die apotheker zelf al zegt dat hetgeen hij voor 100 dollar uit China betaald, hij in Duitsland € 6000,- moet betalen. Zo gaat het met veel medicijnen en met veel 'corrupte' apothekers; ze kopen het goedkoop in, plakken er een heel ander (europees) stickertje op en claimen hun prijzen bij de klant (en dus de verzekering). Zo gaat het al jaren maar amper een haan die hier naar kraait (en wij maar betalen).. :(

Erg sneu dat veel mensen te lui zijn om zelf te trainen en dus maar onbekende zooi in hun armen (of bil) spuiten..

in het begin zegt de reporter terwijl iemand juice optrekt

populair middel : sustanon (er wordt daar dan volgens mij toch een norma getoond)
en dan, met de 40mm naald in de schouder

alle gekheid op een stokje

Wat een Blöde mensen

heheh volgens mij injecteren ze water als ik die kop van die gozer zo eens bekijk. en trainingsschema vol met braadworst! dit lijkt mij nie de goeie manier zo

Terug
Naar boven