bbmarcel
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 81kg
Dikke faal 
Wat een gast..
[Link niet meer beschikbaar]

Wat een gast..
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mijn hand 2 weken terug
[afbeelding niet meer beschikbaar]
smakelijk![]()
mijn hand 2 weken terug
[afbeelding niet meer beschikbaar]
smakelijk![]()

Kan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...
ik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.
Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de kloteKan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...
Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!
Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de bestenik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------
Is al bijna helemaal genezen![]()
Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de kloteKan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...
Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!
Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de bestenik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------
Is al bijna helemaal genezen![]()

hoor nu dat je geen benen traint kast?
get the **** out