AndroidHealthClinic

[Filmpje] Gast showed z'n nieuwe motor

zen face zal er mooi uitgezien hebben zo zonder helm

Geen helm, geen motorpak.. :fuu:

hehe, hij denkt de volgende keer wel 2x na voordat hij het weer gaat proberen.

showed?

that's ****ed up! 2.5 weken terug ook een ongeluk gemaakt, hele lichaam onder schaafwonden :X kan nog niet lopen k*tzooi

die ging hard onderuit ja all het behang eraf denk ik!

mijn hand 2 weken terug

[afbeelding niet meer beschikbaar]

smakelijk :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loo
Wat een idioot.

eww, hoe ziet je hand er nu uit dan?

en je kunt nog zittten dus het zal wel meevallen :p

Zo iemand kan niet hard genoeg vallen, maar die zal wel een t-shirt eronder dragen met de opdruk "protection gear is for pussies".

Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de klote :D Kan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...

Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!

Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de besten :) ik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

eww, hoe ziet je hand er nu uit dan?

Is al bijna helemaal genezen :)

Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de klote :D Kan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...

Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!

Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de besten :) ik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

damn bro je kunt beter een andere hobby zoeken als ik dit zo lees.

Fietsen is gevaarlijk makker! :D

hoor nu dat je geen benen traint kast?

:sd:

:trollface:

get the **** out

Terug
Naar boven