AndroidHealthClinic

[Filmpje] Gast showed z'n nieuwe motor

dat asfalt blijkt toch bijzonder goed schuurpapier te zijn :')

Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de klote :D Kan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...

Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!

Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de besten :) ik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it

Had je geen motopak aan doen?

dit is niet op de motor gebeurd...reed op mn vespa 125cc...dus geen pak aan. Snelheid was 100...op de motor altijd pak aandoen!

wat een batti

125cc is een motor

Moved.

Mn beide handen, alle vingers, linker arm compleet, rechter onderbeen, rechterbil, linkerheup en mijn linkerknie......alles naar de klote :D Kan er nu wel om lachen, maar heb de eerste paar dagen echt liggen janken van de pijn! Veel van mn wonden waren ontstoken enz aangezien die bitjez @ AZM mn wonden niet goed hadden schoongemaakt...

Kan nog altijd niet lopen btw, linkerbeen is gekneusd en spieren zijn helemaal verrokken enz....vandaag eerste keer fysio, pijnlijk!

Anywayz, altijd goed opletten/niet te gevaarlijk doen, ook al heb je jaren ervaring...het overkomt zelfs de besten :) ik heb 1 stomme fout gemaakt, that's it.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Is al bijna helemaal genezen :)
Zieke shit, heb ooit iets soortgelijks met m'n handen gehad. Mooie met handen is dat je na 3 weken niks meer ziet, het is zo goed als nieuw, niks hersteld zo snel als je handen lijkt 't wel.

Powerwheelie trok op niks ook en dan remmen, willen ontwijken en de grond kussen.

Priceless.

Met een motorpak op een vespa?:roflol:

Voor de wet altijd een motor :yarly:
Maar als je gepakt wordt met een 125cc vespa en je bent 16. Dan krijg je boetes/punten voor je vespa maar geen boetes omdat je als minderjarig op een motor rijdt en zonder motorrijbewijs zijn? Of zit ik hier fout?

Terug
Naar boven