AndroidHealthClinic

Filmpje: Man van 69 aan de test.

Gelijk heeft ie :)

Slechte journaliste die vragen stelt zonder de persoon te laten antwoorden.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 16:19 ----------

"long term risks". Wat een geit. Kerel ziet er duizend keer beter uit dan de 99 procent van de mensen onder 50, dus als hij binnen 20 jaar een beetje kanker krijgt, nou dan sterkt hij op zijn 95ste. Niet slechts als je dan weet dat hij toch nog tot zijn 85 sta of zo kunnen leven heeft als iemand van 50 jaar of jonger. Het alternatief is minder fraai. Zoals de dokter zegt: niet te veel pakken en goed opvolgen.

dom wijf
ze laat hem nieteens uitpraten

vreselijk iritant wijf, begint telkens er doorheen te zeuren met een stem waar je oren van jeuken. hij is duidelijk not amused, want hij heeft er ongetwijfeld hard voor moeten trainen en daar was niet 1 vraag over.

k*twijf: We could stand a risk of getting cancer, if this is taken. So what do say to that?

en vervolgens weer afkappen. kapsones trut

vreselijk iritant wijf, begint telkens er doorheen te zeuren met een stem waar je oren van jeuken. hij is duidelijk not amused, want hij heeft er ongetwijfeld hard voor moeten trainen en daar was niet 1 vraag over.

k*twijf: We could stand a risk of getting cancer, if this is taken. So what do say to that?

en vervolgens weer afkappen. kapsones trut

Wel een lekker wijf :suckit:

wat maakt het uit, als ik 69 ben en nog leef ga ik ook kuren!

Ben ik nou de enige die ziet dat die foto geshopt is?
Zonder gefotoshopte foto zou die er er ook nog goed uit zien voor zijn leeftijd.
Maar je ziet duidelijk dat de lijnen bij zijn abs geaccentueerd zijn.

Zonder gefotoshopte foto zou die er er ook nog goed uit zien voor zijn leeftijd.

En op de foto zijn zen schouders dubbel zo breed dan wat er in dat pakje zit.

Sowieso zijn al die "fotoshoot" foto's gephotoshopt, bij dat soort foto's heb je eigenlijk maar een paar milliseconden nodig om dat te weten. :D

Wat dit arts doet kan potentieel erg goed voor hem zijn, zeker omdat hij waarschijnlijk zelf beschikking heeft over de beste spullen en apparatuur om het in vergelijking tot de gemiddelde thuisgebruiker een stuk verantwoordelijker te doen. En waarschijnlijk minder gebruiken dan bb'ers.

Of het uiteindelijk allemaal goed en gezond voor hem is geweest zullen we nooit weten, dat hadden ze alleen maar kunnen weten als ze een exacte kopie van de dr. hadden en die behandeld hadden met een placebo. Hadden ze ook nog hetzelfde moeten leven.

Jammer dat hij als stopt met de test dat hij zijn eigen testproductie helemaal niet meer omhoog krijgt. En de rest krijgt hij ook niet meer omhoog

man is 69, waarom zou hij stoppen ???

Jammer dat hij als stopt met de test dat hij zijn eigen testproductie helemaal niet meer omhoog krijgt. En de rest krijgt hij ook niet meer omhoog

Lees of bekijk je eigenlijk alles wel?

Zijn test was al heel laag. Veel mannen van 69 jaar hebben zowiezo al last om hem omhoog te krijgen. En inderdaad, waarom zou hij stoppen?

Wat is dit voor een opmerking. Mensen van die leeftijd nemen juist testosteron om goed te functionneren. Het is niet de bedoeling dat zij daar plots mee stoppen. Wat denk jij dat HRT is? En voor wie zou het dan bestemd zijn?

Wat een dom wijf. Maarja zij wordt verplicht om hem te onderbreken zodra hij positieve dingen opnoemt, Amerika he.

Waar zou hij op zitten 125 mg test per week? Geef hem groot gelijk!

Bij Fox News laten ze mensen nooit uitpraten, het is namelijk de bedoeling dat de kijker niet de visie van de guest hoort/begrijpt en zo dichter bij de realiteit komt, maar de vooringenomen mening van de journalist meekrijgt.

OT: prima als hij er blij mee is, maar gezonde mensen blijven normaal redelijk hoog testosteron houden ongeacht leeftijd.

uiterst irritant inderdaad

grrrrr

op dit soort momenten kan ik wel wat begrip opbrengen voor een burqa :roflol:

knappe fysiek !

Terug
Naar boven