XXL Nutrition

filmpje over hoe te injecteren?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
er is hier enige tijd geleden een filmpje gepost over hoe te injecteren? heeft iemand dit nog? karma voor diegene die het eerst is :D

Ik heb hem nog wel,
Ik zal hem proberen te uploaden voor je

• Topic Starter Topic Starter
tnhx bij voorkeur een filmpje in het bovenbeen heb al verschillende foto's gevonden maar vindt dit niet zo duidelijk... de spuit in de kont heb ik al genoeg ervaring mee,maar is de laatste tijd zo pijnlijk dat ik het ens op een andere plaats wil doen...

30min heb je 'm;)

ironmike86 zei:
moet je binne 30min zelf injecteren mss? :D

hahhaha
Nee ik ben nu op camera voor je aan het injecteren, met instructies uiteraard.{in m'n achterste}
Ik zal het goed en duidelijk voor je vastleggen:D

kan je het niet in je bovenbeen zette voor me?

maakt eigelijk niet zoveel uit,bij mij is het test en deca...dus als je het in huis hebt :D

ironmike86 zei:
maakt eigelijk niet zoveel uit,bij mij is het test en deca...dus als je het in huis hebt :D

komt goed, ik heb nog wel wat synthol liggen wat op moet.

btw, nog 20min dan is ie binnen,
En ik moet over een +-15min me vriendin ophalen:o

je kan er mss nog HGh en HCG bijgooien :D niet vergeten nakuren he :D

hmm ik heb waarschijnlijk niet de nieuwste divX codecs..

Top, misschien is het voor mij ook wel een idee om i.p.v. de bil het bovenbeen te nemen. Goede post bro. :thumb:

We have found that the file is related to the following subjects:
Dating service, online dating

:scratch:

confiance zei:
Top, misschien is het voor mij ook wel een idee om i.p.v. de bil het bovenbeen te nemen. Goede post bro. :thumb:

Ik heb nog nooit in bil gespuiten (behalve mn meid:D), maar lijkt me zoiezo lastiger..
Maar been is ook pijnlijk (soms 2 dagen moeilijk lopen!) aangezien je bil een grotere spier is, lijkt het me dat het daar minder zeer doet?!

Terug
Naar boven