MuscleMeat

filmpje: verkeerde squat imo

Niet? bij een fullsquat met dit gewicht zal ie wel in 2e breken...

Waarom post je dit? Is als een groene drol posten en je afvragen of dat niet 'vreemd' is...

• Topic Starter Topic Starter
Waarom post je dit? Is als een groene drol posten en je afvragen of dat niet 'vreemd' is...

Dan kijk je toch niet zure pruim :)

OT: wil even weten wat jullie hier nou van vinden aangezien die gast bij mij traint. Vertelde stoer dat die 150kg squat. Maar met deze techniek kan je dat toch niet goed keuren?

Zo wordt het wel heel makkelijk ja.....

Tuurlijk wel, ziyed weet niet waar hij het over heeft, fullsquats zijn slecht voor je knieën, problem?

Zijn gewoon partial squats, maar inderdaad niet slim om ze zeggen ik squat 150kg. Waarschijnlijk blijft er ~ de helft van over als hij full squat met reps.

• Topic Starter Topic Starter
Jawel hoor, Roelly deed het ook zo, en iedereen vond dat geweldig hier.

Roelly gaat wel veel en veel dieper he wel 30 graden meer ofzo

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 22:13 ----------

Zijn gewoon partial squats, maar inderdaad niet slim om ze zeggen ik squat 150kg. Waarschijnlijk blijft er ~ de helft van over als hij full squat met reps.

Ja een squat geldt pas als je hem dieper doet rond 90 graden. Dit zijn meer halve herhalingen

Veel en veel dieper my ass

Dit kun je geen squat noemen imo.

Wat een epic filmpjes op zijn kanaal!
Cleans met een bounce, wajo

Wat is nou eigenlijk je vraag "stoneman"?

Jongens, ik ken deze jongen en het is een sprinter bij mijn atletiekvereniging. Voor sprinters is het heel normaal om quarter squats te doen omdat je in de startblokken je achterste been in ongeveer dezelfde hoek hebt. Dit is goed te zien in dit plaatje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je er meer over wilt lezen: [Link niet meer beschikbaar]

Niet iedereen traint voor dezelfde doelen ;)

Met alle respect jongens...als je inderdaad goed kijkt dan zul je zien dat wanneer de spier echt moet gaan WERKEN het de kans niet krijgt omdat de gozer op dat punt weer omhoog gaat.
Met alle respect dat deze kerel 150 kilo op zijn rug kan hebben maar waar is zijn mind-body control for THE reps?;)

Terug
Naar boven