MuscleMeat

filmpje: verkeerde squat imo

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik ook mee? Dan ben jij het meisje.

noh, ben je homo ofzo?

Jongens, ik ken deze jongen en het is een sprinter bij mijn atletiekvereniging. Voor sprinters is het heel normaal om quarter squats te doen omdat je in de startblokken je achterste been in ongeveer dezelfde hoek hebt. Dit is goed te zien in dit plaatje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je er meer over wilt lezen: [Link niet meer beschikbaar]

Niet iedereen traint voor dezelfde doelen ;)

sprinten = :gay:

bovendien blijf ik erbij dat je dan niet moet zeggen dat je 150kg SQUAT want dat doe je niet. je tilt 150kg een beetje. of je huppelt. Dat moet de titel zijn: ' fagghuppelk*t tilt 150kg'

ik ben sowieso niet echt en fan van squatten op hardloop schoenen.

Die 3e rep was best diep! Het uitstappen zag er ook nice and steady uit!

Antwoord op je vraag, stoneman: nee, zo moet het niet. Topic kan dicht.

Moeten sprinters ook met ronde rug cleanen vanuit een bounce? Wel interessant dan zal het ook wel carry over hebben naar de sprint voor tennissers, ga hem gelijk aan een paar maten leren!!!

hij deed die partial squats echt wel met een reden hoor. Alsof die ergens beweert dat het fullsquats zijn

Ik denk dat ie aan hardlopen doet.
Staat bij elk filmpje van hem in de titel dat het squats zijn. Squats zijn per definitie onder parallel... als ze dat niet zijn, zijn het partial squats. Als je het zo wilt spelen ;)

Jongens, ik ken deze jongen en het is een sprinter bij mijn atletiekvereniging. Voor sprinters is het heel normaal om quarter squats te doen omdat je in de startblokken je achterste been in ongeveer dezelfde hoek hebt. Dit is goed te zien in dit plaatje:

Vertel hem dan even om wat meer te gaan eten. Hij lijkt meer op een marathonloper dan op een sprinter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je er meer over wilt lezen: [Link niet meer beschikbaar]

Zou het niet zo zijn dat hij beter kan sprinten als hij 200kg full squat, en dan nog wat meer voor quarter squats?

HAhad ie goon uit de OP. Ga dan niet squaten hahahaha

"Jurre bankdrukken 102kg 100% poging en negatief uitvoeren"
Bovenstaand filmpje is episch.
Eerst loeihard falen op eerste rep en dan toch nog wat negatieve reps proberen eruit te pompen. Want daar groei je namelijk van!

viel mij ook al op dat die squats van roelly zo slecht zijn

Wat een mong**l.

Kon ik maar 150 kg squatten op die manier. Ik zak altijd te diep zodat het een full squat wordt. Waarom blijft dit toch gebeuren? :D

Terug
Naar boven