AndroidHealthClinic

filmpje: verkeerde squat imo

onzin

Ik verdedig de rest van zijn lifts ook helemaal niet, voor zijn trainingsdoelen squatte hij (bijna) diep genoeg terwijl de algemene mening in dit topic was dat hij veel dieper moest squatten.

Zelfs dat is onzin! trainingsdoel: of algemene kracht of veelzijdig doelgerichte kracht of specifieke kracht . Probeer maar uit te leggen welke van drie!

wat een faalhaas, toen straks stond er ook nog een 110kg BP filmpje op waar de spotter de helft meetilde.. haha best geinig. bijna alle filmpjes zijn nu op prive gezet....

Jurre is een slappe homo

Wat is er mis met mijn filmpjes jongens??

met die filmpjes, niks, camera stand, belichting... ed

met de manier waarop de oefeningen uitgevoerd worden... is er echter weinig niet mis

Het mooie vind ik nog die 100% poging, hij heeft het iig geprobeerd!

brb ff mijn stats aanpassen!

Nee maar ik zie ook veel sprinters trainen en ik heb nog zo goed als niemand echt onder parallel zien squaten, dit is nu wel meer kuitentraining dan beentraining met die 150, ze gaan iets dieper maar toch echt niet noemenswaardig. Misschien heeft het als sprinter een voordeel...

Kan me herinneren gelezen te hebben dat hamstrings erg belangrijk zijn voor een sprinter, dus waarom zou je dan geen fullsquats doen als sprinter?

Kan me herinneren gelezen te hebben dat hamstrings erg belangrijk zijn voor een sprinter, dus waarom zou je dan geen fullsquats doen als sprinter?
Partial squats kunnen ook prima de hamstrings gebruiken en die krijgen voor specifieke doelen zoals sprinten bij de squat niet genoeg focus.

Specifiek voor hamstrings zal een sprinter volgens mij eerder GHR en one-legged oefeningen doen.

Voor algehele kracht wel fullsquats inderdaad.

Ik vind het vooral triest dat de topicstarter het grappig vindt om filmpjes van deze jongen hier neer te zetten met het doel hem af te branden. Ik zie het "nut" niet. Zeker niet zoals neergezet in de beginpost waarbij er een soort van vraag wordt gesteld die duidelijk retorisch is. Ik neem ook niet aan dat de TS eens een gesprek met de jongen is aangegaan bijvoorbeeld om te evalueren of er wellicht iets achter kan zitten: diagnose. Zo ja is het extra triest om daar nu opmerkingen neer te zetten als "slappe homo" etc.
Verder had je ook kunnen proberen om hem te helpen met zijn techniek.

Ik kan zeker genieten van filmpjes waarbij er dingen fout gaan tijdens trainen, echter op de een of andere manier bij de manier waarop het hier gaat en bij de persoon in kwestie bekruipt mij hier een triest gevoel.

Om een discussie op gang te brengen of iets wel of niet gedaan zou moeten worden kun je beter een instructional video posten van bv Rip.

Ik vind het vooral triest dat de topicstarter het grappig vindt om filmpjes van deze jongen hier neer te zetten met het doel hem af te branden. Ik zie het "nut" niet. Zeker niet zoals neergezet in de beginpost waarbij er een soort van vraag wordt gesteld die duidelijk retorisch is. Ik neem ook niet aan dat de TS eens een gesprek met de jongen is aangegaan bijvoorbeeld om te evalueren of er wellicht iets achter kan zitten: diagnose. Zo ja is het extra triest om daar nu opmerkingen neer te zetten als "slappe homo" etc.
Verder had je ook kunnen proberen om hem te helpen met zijn techniek.

Ik kan zeker genieten van filmpjes waarbij er dingen fout gaan tijdens trainen, echter op de een of andere manier bij de manier waarop het hier gaat en bij de persoon in kwestie bekruipt mij hier een triest gevoel.

Om een discussie op gang te brengen of iets wel of niet gedaan zou moeten worden kun je beter een instructional video posten van bv Rip.

De Champ heeft gesproken;)!
Zal zulks niet meer zeggen:bow2:

TS kan zelf geen part squat van 150 -> TS is jaloers -> TS post dit om hem af te kraken.
Waarom zet je niet zelf even een filmpje van je eigen techniek? Dan kunnen we allemaal zien hoe het wel moet want daar leren we natuurlijk meer uit dan filmpjes van hoe het niet moet.

• Topic Starter Topic Starter
TS kan zelf geen part squat van 150 -> TS is jaloers -> TS post dit om hem af te kraken.
Waarom zet je niet zelf even een filmpje van je eigen techniek? Dan kunnen we allemaal zien hoe het wel moet want daar leren we natuurlijk meer uit dan filmpjes van hoe het niet moet.

1. ik kan wel een part squat van 150kg, bro
2. van jaloezie is niks te zien hoor?
3. Volgens mij posstte ik dit om een vraag. Mij zie je hem nergens onterecht afkraken:) als je dat zal zo mag noemen, ik noem het opbouwende kritiek
en 4. zet jij een foto van je rotkop op dit forum? waarom moet ik er dan wel filmpjes van opzetten;)

ja laten we gaan b**chen om hoeveel % het is ! Goeie Ik zeg 21%

Dit noem ik bijvoorbeeld iemand uitlachen... en dat is al 1 van je eerst posts, geen zin om moeite te steken in het quoten van je uitspraken omdat het me eigenlijk niet interesseert. Wou gwn even zeggen dat ik het zielig vind en dat je precies een hele toffe vriend bent.

En nee ik zet geen fotos van mijn rotkop op die forum omdat ik dit danook niet heb. En waarom jij filmpjes erop zou moeten zetten had je geweten als je mijn tekst deftig had gelezen.

Terug
Naar boven