fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Echt niet:
VII > IX > VI > III > VIII > XII >X
(Heb nummertje 13 nog niet gespeeld)
X staat bij mij echt wel op 2 hoor, was gewoon een topspel met een fijn uitgewerkt Battle systeem.
Ofwel heb ik FFX op een moment gespeeld dat RPG's me niet echt meer konden verbazen.
Kefka was zalig met zijn gekke en maniakale karakter. Maar al bij al : hij was gewoon één 1-dimensionele bad guy. "Ik ben slecht, ik heb geen plan, ik vernietig alles! Waarom? Zomaar". Sephiroth zijn geschiedenis en ook menselijke fragiele kantjes werden doorgelicht en was veel minder zwart/wit en 1-dimensionaal. De queeste van Sephiroth om god te worden was veel harder dan die van Kefka. Sephiroth werd daarbij op de hielen gezeten door Avalanche (en als ik het me goed herinner de rijkste organisatie ter wereld: shinra), moest mensen dmv telepathie manipuleren, grote kosmische krachten afweren, alle hoeken van de wereld afreizen op zoek naar black materia, een metoor oproepen die dan nog eens dagen op zich laat wachten vooraleer hij aankomt, etc... allemaal om god te worden en uiteindelijk nog te sterven vooraleer hij god werd. Kefka had het heel makkelijk om god te worden, zelfs een chocobo had god kunnen worden in zijn schoenen, en als niet god was hij fokking laf. Sephiroth was als niet god al het krachtigste wezen op aarde en liet overal in zijn eentje en door zijn eigen toedoen een spoor van vernieling achter. Hij had er geen leger voor nodig.
edit: de nerd discussie is bij deze officieel geopend![]()