Fitness Seller

First Pass effect omzeilen

Heb ooit eens een op tv iets gezien hierover.
Dit ging over een alcohol verslaafde met keelkanker en kon daardoor geen alcohol meer drinken. De beste man besloot de drank via zijn kont naar binnen te werken. Hij is overleden door alcoholvergiftiging terwijl hij veel minder ingebracht had dan hij normaal dronk.

Hoe dit kon is toen volledig uitgelegd en onderzocht. Volgens mij kwam het erop neer dag het door de darmen veel beter opgenomen werd en het idd niet eerst langs de lever gaat

Heb ooit eens een op tv iets gezien hierover.
Dit ging over een alcohol verslaafde met keelkanker en kon daardoor geen alcohol meer drinken. De beste man besloot de drank via zijn kont naar binnen te werken. Hij is overleden door alcoholvergiftiging terwijl hij veel minder ingebracht had dan hij normaal dronk.

Hoe dit kon is toen volledig uitgelegd en onderzocht. Volgens mij kwam het erop neer dag het door de darmen veel beter opgenomen werd en het idd niet eerst langs de lever gaat

Dit heet slimming :)

Was ook blijkbaar een trend onder de jeugd. Tampons met alcohol rectaal inbrengen.

Alcohol zou zo sneller opgenomen worden en je hebt er ook minder van nodig om dronken te raken.

Maar of het met tabs die normal via de maag worden opgenomen ook zo is zou ik niet kunnen zeggen. Denk ook niet dat daar al onderzoek naar gedaan is. Toch niet op gebied van AAS.

Onderzoek zal er denk ik niet naar gedaan zijn. Zou het zelf ook niet graag proberen met aas (stop sowieso niet graag iets in me kont:o)

Het zou misschien wel kunnen aangezien meer medicijnen rectaal ingebracht kunnen worden. Ik denk echter dat deze medicijnen zo aangepast zijn dat ze hiervoor geschikt zijn.

Waarom heeft er nog geen dbb als test persoon zich aangemeld:aai:

Heren,

Ik plaats deze vraag in de geavanceerde sectie omdat ik denk dat die hier het beste thuis hoort.

Ik ben een medisch student met een vraag met betrekking tot het first pass effect in de lever.

Ik vraag mij af of het first pass effect te omzeilen is met orale steroiden zoals Anavar door het rectaal in te nemen. Dus net als een zetpil.

In de medische wereld wordt deze toedieningswijze gebruikt bij patienten die geen medicijnen oraal kunnen innnemen of slechte aderen hebben. Verder is er 100% biologische beschikbaarheid.

Ik vraag mij ook af of de dosering dan aangepast zou moeten worden, waar je normaal bijvoorbeeld 50mg Ananvar gebruikt, is er nu dan nog maar 30mg nodig?

Het lijkt mij een veiligere wijze van toedienen voor de lever. Klopt dit?
Maakt nagenoeg niet uit voor de hepatotoxiciteit van AAS of je nu wel of niet het first-pass-effect omzeilt.

MDMA "pluggen" schijnt ook goed te werken. De enige vraag die je jezelf hoort te stellen... is... "zie ik mezelf dit doen?".

Terug
Naar boven