XXL Nutrition

Fit for Free? (Arnhem)

als je er verstand van hebt, heb je waarschijnlijk je ogen dicht gehad.

pull ups:
1. assisted pull up machine
2. squatrack met pull up grepen
3. in het midden van de cable cross zitten pull up en chin up grepen

daarnaast is het krachtgedeelte juist vrij ruim. Train er altijd deadlift dus ruimte zat (er zijn 4 stangen dus dat is meestal ook geen probleem)

weighted push-ups kan je natuurlijk overal doen, dus daar zie ik helemaal geen probleem in.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er zelfs nog naar gevraagd, maar ze hadden geen assisted pull up apparaat zeiden ze.
Ik zal vanmiddag nog een keer gaan kijken, want de dingen die je noemt heb ik niet gezien.

Kijk iedere vestiging is anders. Ik weet dat wij 1 van de grootste kracht gedeelte hebben. We hebben namelijk een squat rek, dumbbells tot 40 kilo, 3 bankdruk stangen van 20kilo dus altijd is er wel een stang vrij. De apparaten staan zeer ruim uit elkaar. Smith machine hebben we. 6 bankjes om te kunnen dumbbell pressen of andere oefeningen te doen. 2 dip apparaten/optrekken. Volgens mij 6 schrijven van 20kilo, en dan nog een hele boel van 15 en 10 enz.

Kameraad van me werkt bij F4F Arnhem, heb hem ff gevraagd, als ze maar een squat rek hebben, dat is het allerbelangrijkste m.i.

ga maar naar fit for free..
je hebt geen verstand van trainen..

succes verder ;)

Als je verder niet echt een doel hebt qua trainen is het een prima sportschool. Wel achter aan sluiten en niet te sterk worden.

Wat een haat hier naar f4f. Als PL'er kan ik prima begrijpen dat het een no go is zonder squatrek. Maar als reguliere fitnesser (en al helemaal als het je eerste trainingsjaar is) kun je prima groeien zonder squatrek. Niet iedereen wil 80cm benen en moeilijk doen voor elke broek die je koopt

Wat een haat hier naar f4f. Als PL'er kan ik prima begrijpen dat het een no go is zonder squatrek. Maar als reguliere fitnesser (en al helemaal als het je eerste trainingsjaar is) kun je prima groeien zonder squatrek. Niet iedereen wil 80cm benen en moeilijk doen voor elke broek die je koopt

Er worden toch sportscholen vergeleken hier? In elke sportschool kan je als beginner leuk fitnessen, maar wil je serieus trainen is your health beter. Ik bedoel als je nog niet eens je belangrijkste oefening kan uitvoeren....

Als je nou eens daadwerkelijk mijn reactie (en signatuur) had gelezen...
Ja, ik heb verstand van fitnessapparaten; vaag omdat ik de reden van het apparaat niet begrijp: je kunt met een assisted pull up apparaat prima (assisted) pull ups en dips doen, maar met een assisted dip apparaat kun je geen normale pull ups doen.
Als je me kunt uitleggen waar die drie verschillende plaatsen zijn waar ik normale pull ups kan doen; graag.

Maar bij fit for free kan je wel optrekken, dippen, pulldowns doen.
Je hebt gewoon niet goed gekeken.
Er zijn zelfs 4 verschillende plekken waarbij je het kan doen.
Maar deze info baseer ik op de 2 vestigingen bij mij in de buurt.

Ik heb vanmiddag de tijd gehad om uitgebreid te kunnen rondkijken en ik moet zeggen het viel me erg mee. Kennelijk was het de vorige keer erg druk en heb ik niet alles kunnen zien, nu viel het wel mee en er was meer dan genoeg ruimte. In het midden van de cable cross zitten inderdaad pull up en chin up grepen, op het squatrek mist er aan een kant de greep, maar daar kan ik mee leven.
Maar er staat toch echt geen pull up machine, ik weet niet waar jullie die zien, maar niet bij your health in Arnhem.

Ik heb vanmiddag de tijd gehad om uitgebreid te kunnen rondkijken en ik moet zeggen het viel me erg mee. Kennelijk was het de vorige keer erg druk en heb ik niet alles kunnen zien, nu viel het wel mee en er was meer dan genoeg ruimte. In het midden van de cable cross zitten inderdaad pull up en chin up grepen, op het squatrek mist er aan een kant de greep, maar daar kan ik mee leven.
Maar er staat toch echt geen pull up machine, ik weet niet waar jullie die zien, maar niet bij your health in Arnhem.

Kerel wat ben jij een zeikerd zeg!
Wat moet je in godsnaam met een pull up machine als je 14x je eigen bodyweight kan chinnen? Koop een riem gooi er 20kg aan en ga dan chinnen heb je veel meer aan dan een pull up machine.

Buiten het feit dat dat totaal niet belangrijk is bij het zoeken van een sportschool (welk doel je ook zou hebben) zit er wel degelijk eentje. Namelijk tussen de legpress en squatrack.

Kerel wat ben jij een zeikerd zeg!
Wat moet je in godsnaam met een pull up machine als je 14x je eigen bodyweight kan chinnen? Koop een riem gooi er 20kg aan en ga dan chinnen heb je veel meer aan dan een pull up machine.

Wat is er zo zeikerig aan goed willen trainen?
Pull ups is een van de beste oefeningen voor je latisimus dorsi en je rugspieren in het algemeen. Als mijn doel 20 pull ups en hypertrofie is en ik haal 16-12-8 in de eerste drie series dan ga ik niet door om nog 4 pull ups eruit te persen, dan is een pull up machine een betere oplossing dan pull downs o.i.d. Je krijgt wat je traint. Chin ups doe ik daarna.

tegen de ts

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 11:35 ----------

Wat is er zo zeikerig aan goed willen trainen?
Pull ups is een van de beste oefeningen voor je latisimus dorsi en je rugspieren in het algemeen. Als mijn doel 20 pull ups en hypertrofie is en ik haal 16-12-8 in de eerste drie series dan ga ik niet door om nog 4 pull ups eruit te persen, dan is een pull up machine een betere oplossing dan pull downs o.i.d. Je krijgt wat je traint. Chin ups doe ik daarna.

20 pull ups en hypertrofie..

je staart je echt blind op 1 apparaat.. dudeeee:rolleyes:

Terug
Naar boven