AndroidHealthClinic

Fit for free

• Topic Starter Topic Starter
Idd ik heb ook geen BB instelling en die wil ik ook niet. Ik wil gewoon lekker trainen, cardio en kracht, en mijn eigen doel bereiken.
En naar mijn idee kan dat gerust op deze sportschool. Tuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn, ik ben het ook niet met iedereen eens.
Maar ik moet me er thuis voelen en ik heb wel het idee dat mij dat gaat lukken.

Fitness Girly zei:
Idd ik heb ook geen BB instelling en die wil ik ook niet. Ik wil gewoon lekker trainen, cardio en kracht, en mijn eigen doel bereiken.
En naar mijn idee kan dat gerust op deze sportschool. Tuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn, ik ben het ook niet met iedereen eens.
Maar ik moet me er thuis voelen en ik heb wel het idee dat mij dat gaat lukken.

Zo is het :rolleyes:

Hoorde dat er ook geen douches zijn bij deze gym?

Masallah zei:
Nee, waar moet je door gaan zweten dan? De zware training? :p
LOL

Maar aan de andere kant vind ik dit een prima initiatief. Het is ook niet mijn soort gym maar een lage drempel voor mensen om te gaan sporten is nooit verkeerd toch?

en zweten op een cardio-apparaat wil echt wel hoor ;)

Fitness Girly zei:
Ik heb gister een mail gestuurd naar de sportschool met de vraag of het klopt dat je maar tot 20 kilo kan trainen.
Dat klopte niet, alle aparaten gaan tot 120 kilo maar omdat de ervaring met hun was dat veel mensen daar niet aan kwamen hebben ze eerst alles afgesteld tot 20 kilo. Dat valt dus weer mee.

Wacht ff....de apparaten gaan maar tot 20kg?? Dat is dus shit! Ik ken mensen die ook geen BB doen, maar die warmen zelfs op met 20kg. Bedoel je niet dat de dumbbells tot 20kg gaan?

Aimee zei:
Wacht ff....de apparaten gaan maar tot 20kg?? Dat is dus shit! Ik ken mensen die ook geen BB doen, maar die warmen zelfs op met 20kg. Bedoel je niet dat de dumbbells tot 20kg gaan?
Mag toch hopen dat ze dat bedoelt want anders zijn ook veel klanten zo weer weg

Zo, even lekker stevig legpressen dan met 20 kg!

Mss niet gelezen wat ik zei: de aparaten gaan niet tot 20 kg, je kan tot 120 kg gaan als je dat wilt.
En ze hebben wel douches, bij deze in ieder geval wel.

Fitness Girly zei:
Ik heb gister een mail gestuurd naar de sportschool met de vraag of het klopt dat je maar tot 20 kilo kan trainen.
Dat klopte niet, alle aparaten gaan tot 120 kilo maar omdat de ervaring met hun was dat veel mensen daar niet aan kwamen hebben ze eerst alles afgesteld tot 20 kilo. Dat valt dus weer mee.

Fitness Girly zei:
Mss niet gelezen wat ik zei: de aparaten gaan niet tot 20 kg, je kan tot 120 kg gaan als je dat wilt.
En ze hebben wel douches, bij deze in ieder geval wel.

Of jij kan niet typen kan ook ?

Sorry?]

Origineel gepost door Fitness Girly

Laatst bewerkt:
Fitness Girly zei:
Sorry?]

Origineel gepost door Fitness Girly
Toch is dat raar. Zijn die toestellen zo makkelijk weer anders in te stellen, ook door klanten dan want kan me voorstellen dat mensen ook zwaarder willen en dan niet elke keer iemand eerbij moeten halen

Dat weet ik niet maar dat hoor ik maadag wel als ze open gaan.

met die 20 kilo werd dumbbells bedoeld. Meeste gasten (en hardcore woman:p ?hebben daar gewoon niks aan.

Laatst bewerkt:
Ok nou ja maakt ook niet uit.

Aimee zei:
hardcore "aimee" :spaz:

Fitness Girly zei:
Ok nou ja maakt ook niet uit.

Als ik de afgelopen paar pagina's lees is het net alsof jij die sportschool loopt te promoten. Is het van je papa ofzo?
Dat jij er wilt trainen, dat is helemaal prima natuurlijk, maar ik denk dat 80% van dit board zich daar niet thuis zou voelen.
Nu kun je jezelf gaan verdedigen, maar dat hoeft niet.
Groningen heeft prima accomodaties wat sportscholen betreft.
Voor mij staat Harimau daar op nummer 1, hoewel ik ook altijd met plezier bij Body Support heb getraind.

Succes met trainen in ieder geval!

Ik loop het niet te promoten hier ofzo hoor. Het begon er trouwens mee met wie er nog meer gingen trainen maar is vrij ver afgedwaald.
Wat mij betreft is het ook gesloten dit topic. Heb er verder niks meer aan toe te voegen.
Ieder heeft zo zijn eigen mening dus laten we het dan daar bij houden.

Terug
Naar boven