Fitness Girly
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fitness Girly zei:Hier gaan ze anders ook trainen met BB'ers. Dus zal wel eenbeetje meevallen met dat "k*t sportschool".
Maar goed ieder zijn idee, maar goed dan we dan niet allemaal de zelfde ideeen hebben dacht ik zo.

Ik denk dat het idd eerder zo is dat je in de hardcore gyms vaak meer leuke contacten hebt. Een 6 jaar geleden ook in zo'n hardcore gym getraind (stom toevallig was een enorme noob toen) en iedereen kreeg juist advies van de reuzen die daar trainden! In de gym waar ik nu train (zo'n commerciele, veel apparaten gym, waar we nu gelukkig sinds een jaar dumbbells tot 30kg en barbbells en olym stangen hebben) lopen er erg veel mensen raar te kijken als je staat te deadliften of squatten. De instructeurs zijn ook allemaal van die schrielkippen die 2 of 3 standaard schema's gebruiken.Aimee zei:Ik vind ok prima dat die gyms er zijn, hartstikke goed juist!! Maar niet voor mij. En dan zeg je dat bodybuilders de 'normale' mensen minachtend aankijken? Dat is bij ons op de gym (hardcore) absoluut niet zo. Iedereen doet daar waar hij zin in heeft. Maar je moet eens kijken hoe minachtend Ik wordt aangekeken als ik een keer m'n kop laat zien bij een commerciele massa gym!!! Dat is veel erger! Vandaar dat ik me er zeker niet thuis zal voelen.

skydirk zei:wat is verkeerd aan die sportschool van fitness girly? moeten het allemaal van die zalen zijn waar bodybuilders rondlopen en waar gewone sportlui die geen bodybuilding doen minachtend worden bekeken. een geluk dat er fitnesscentra zijn waar iedereen kan gaan trainen en waar iedereen zich op zijn gemak voelt. als je niet van plan bent om echt aan body building te doen, kan je beter in een fitnesscenter trainen en laat die hardcore zalen maar voor de echte body builders. ik vind het juist goed dat er zalen zijn waar ouderlingen, mensen met gewichtsproblemen, mensen die wat aan hun conditie willen doen enz.. kunnen gaan trainen. moesten ze allemaal naar harcore sportsholen komen, zouden de bb'ers ook niet blij zijn. is toch maar volk dat in hun weg loopt.
Aimee zei:Ik vind ok prima dat die gyms er zijn, hartstikke goed juist!! Maar niet voor mij. En dan zeg je dat bodybuilders de 'normale' mensen minachtend aankijken? Dat is bij ons op de gym (hardcore) absoluut niet zo. Iedereen doet daar waar hij zin in heeft. Maar je moet eens kijken hoe minachtend Ik wordt aangekeken als ik een keer m'n kop laat zien bij een commerciele massa gym!!! Dat is veel erger! Vandaar dat ik me er zeker niet thuis zal voelen.
TheNose zei:Ik denk dat het idd eerder zo is dat je in de hardcore gyms vaak meer leuke contacten hebt. Een 6 jaar geleden ook in zo'n hardcore gym getraind (stom toevallig was een enorme noob toen) en iedereen kreeg juist advies van de reuzen die daar trainden! In de gym waar ik nu train (zo'n commerciele, veel apparaten gym, waar we nu gelukkig sinds een jaar dumbbells tot 30kg en barbbells en olym stangen hebben) lopen er erg veel mensen raar te kijken als je staat te deadliften of squatten. De instructeurs zijn ook allemaal van die schrielkippen die 2 of 3 standaard schema's gebruiken.![]()

Tsja de dumbbells gingen eerst maar tot 20kg er waren geen barbbells en stangen, dus vandaar dat ik er blij mee ben! En ik kan natuurlijk nog niet net als jij met 83kg biceps curlen.Aimee zei:Wat je zegt! Ik vind het helemaal geen probleem als mensen die niet hardcore zijn bij ons trainen en ik adviseer ze ook graag als ik iets zie wat ik zelf anders zou doen. En de sfeer is gewoon top! Heb vroeger ook in zo'n Welness Center getraind en dat was verschrikkelijk. Mensen die je minachtend aankijken of achter je rug om staan te lachen. Ik ga daar niet met plezier heen.
Dumbbells tot 30kg?? LOL... wij hebben ze nu sinds kort tot 83kg! Gebruik ze alleen met biceps curl, maar verder niet hoor!![]()

Fitness Girly zei:Ik heb gister een mail gestuurd naar de sportschool met de vraag of het klopt dat je maar tot 20 kilo kan trainen.
Dat klopte niet, alle aparaten gaan tot 120 kilo maar omdat de ervaring met hun was dat veel mensen daar niet aan kwamen hebben ze eerst alles afgesteld tot 20 kilo. Dat valt dus weer mee.

Fitness Girly zei:Ik heb gister een mail gestuurd naar de sportschool met de vraag of het klopt dat je maar tot 20 kilo kan trainen.
Dat klopte niet, alle aparaten gaan tot 120 kilo maar omdat de ervaring met hun was dat veel mensen daar niet aan kwamen hebben ze eerst alles afgesteld tot 20 kilo. Dat valt dus weer mee.
TheNose zei:Machnies tot 20kg zou nog triester zijn.Maareh fitnessgirly, jij hebt waarschijnlijk hele andere doelen dan de bb-ers hier dus het kan voor jou best een prima sportschool zijn hoor!