Fitness Seller

Fitness burn out

sesamzaad

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Ik train al gedurende +- 2jaar en heb heel wat spiermassa gecreeerd maar dit jaar gaat alles wat moeilijker, lijkt niet veel vordering meer te komen. Zit precies een beetje vast waardoor motivatie wat slinkt!

Ik train momenteel volgens de 4 day power muscle burn workout: http://www.muscleandstrength.com/workouts/4-day-power-muscle-burn-workout-split.html#comment-form

lijkt me een goed schema maar mijn vraag: enkele tips voor bv supplementen om mijn lichaam een boost te geven?

momenteel neem ik: whey perfection van b&f + carnitine van b&f

Ik train al gedurende +- 2jaar en heb heel wat spiermassa gecreeerd maar dit jaar gaat alles wat moeilijker, lijkt niet veel vordering meer te komen. Zit precies een beetje vast waardoor motivatie wat slinkt!

Ik train momenteel volgens de 4 day power muscle burn workout: http://www.muscleandstrength.com/workouts/4-day-power-muscle-burn-workout-split.html#comment-form

lijkt me een goed schema maar mijn vraag: enkele tips voor bv supplementen om mijn lichaam een boost te geven?

momenteel neem ik: whey perfection van b&f + carnitine van b&f

Wat zijn je doelstellingen?
Is je voeding ok? Wil je bulken? Eet je daar genoeg voor?
Ik merk zelf dat als ik 500 kcal meer eet dan ik verbruik, ik gemotiveerd blijf omdat de kracht blijft toenemen en de blessures uitblijven.
Als je onvoldoende eet, herstel je minder goed en wordt iedere training zwaarder.
Je zegt dat het dit jaar zwaarder is dan voorheen. Is er iets veranderd in je leven? Ben je gaan studeren en zit je op kot? Werk je voltijds? IS er iets wat een extra belasting kan zijn?
Ook kan het zijn dat je te lang dezelfde trainingsschema's aanhoudt. Mix it up a little.
Ga eens een paar weken gaan trainen en doe eens wat anders. Doe eens een tijdje powerlifting, en doe squats, deadlifts en OHP. Dat heeft bij mij ook de ommezwaai gemaakt. Ik was het kotsbeu beach boy curls te doen.

Paar supps die ik zelf erg goed vind:

- Creapure creatine
- Magnifcent als PWO
- Whey Isolaat Perfection

Dat is basis en dat kan je dan nog eventueel verder aanvullen.

Hoe lang ben je al met dit schema bezig?

Afhankelijk van je antwoorden op de bovenstaande reacties, zou je hier eens naar kunnen kijken:
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven