XXL Nutrition

Fitness en relaties: partner altijd chagrijnig

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genoeg aandacht blijven geven aan de partner/relatie, geldt bij iedere hobby.

Conclusie: als je voor vapen kiest dan heb je absoluut geen behoefte meer aan die dure en ongezonde sigaretten.

Alsof vapen gezonder is, de doorsnee vaper dampt harder dan een schoorsteen.
 
Alsof vapen gezonder is, de doorsnee vaper dampt harder dan een schoorsteen.
Een aantal schadelijke stoffen ontbreken natuurlijk maar ik denk niet dat dit al voldoende onderzocht is op lange termijn...
 
Een aantal schadelijke stoffen ontbreken natuurlijk maar ik denk niet dat dit al voldoende onderzocht is op lange termijn...

Die zijn volgens mij gewoon vervangen door andere schadelijke stoffen, ik geloof in de verste verte niet dat zoiets chemisch gezond kan zijn.
 
OFF-TOPIC

Alsof vapen gezonder is, de doorsnee vaper dampt harder dan een schoorsteen.
Al die giftige caricinogene stoffen en koolstofmonoxide die aan irreversibel aan hemoglobine bindt in een sigaret lijkt me ongezonder.
Bovendien zorgt een tekort aan zuurstof door roken voor loomheid en hoofdpijn.

Die ongezonde stoffen zitten er niet in een e-cigaret en het lijkt mij althans een pak gezonder dan roken.

PS: wil geen ruzie maken hier en heb de inhoud nu volledig realistisch opgesteld.
 
OFF-TOPIC


Al die giftige caricinogene stoffen en koolstofmonoxide die aan irreversibel aan hemoglobine bindt in een sigaret lijkt me ongezonder.
Bovendien zorgt een tekort aan zuurstof door roken voor loomheid en hoofdpijn.

Die ongezonde stoffen zitten er niet in een e-cigaret en het lijkt mij althans een pak gezonder dan roken.

PS: wil geen ruzie maken hier en heb de inhoud nu volledig realistisch opgesteld.
zit jij hier nou gewoon ruzie te zoeken?
 
neen hoor, waarom zou ik...
Zot ben ik niet.

Dit is een discussie forum en dan zijn er altijd leden met een andere mening die het op hun manier naar voren brengen. Was gewoon een klein stukje tekst dat sarcastisch was over mijn lief en dus niet serieus. Ik haat niemand in cyberworld ;)

Was natuurlijk een reactie op Psvcr7 als het te ingewikkeld wordt
 
Verwacht iedereen hier dat je in een jarenlange relatie geen moeilijke maanden hebt of zo?
 
Verwacht iedereen hier dat je in een jarenlange relatie geen moeilijke maanden hebt of zo?

Moeilijke maanden door gezaag van de partner. Ik pas :)
 
Moeilijke maanden door gezaag van de partner. Ik pas :)
Ja, als je maandenlang 24/7 op elkaar loopt te janken, moet je wel eens gaan nadenken :roflol:

Bedoel dat er in elke relatie periodes zijn waarin spanningen er in sluipen zonder dat je het zelf meteen door hebt. En dan draaien die ruzietjes nooit om de eigenlijke oorzaak van die spanning. Verbouwingen, stress op het werk, overlijden... Dan heb je soms niet veel nodig om in conflict te komen over wie er 's avonds kookt of de strijk doet.

Toen Arminius en ik gingen samenwonen, was het ook wel even moeilijk, maar gelukkig zijn we daar nu voorbij :)
 
Ja, als je maandenlang 24/7 op elkaar loopt te janken, moet je wel eens gaan nadenken :roflol:

Bedoel dat er in elke relatie periodes zijn waarin spanningen er in sluipen zonder dat je het zelf meteen door hebt. En dan draaien die ruzietjes nooit om de eigenlijke oorzaak van die spanning. Verbouwingen, stress op het werk, overlijden... Dan heb je soms niet veel nodig om in conflict te komen over wie er 's avonds kookt of de strijk doet.

Toen Arminius en ik gingen samenwonen, was het ook wel even moeilijk, maar gelukkig zijn we daar nu voorbij :)

Dan heb je geen last meer van het gezaag :)

Maar ja het is altijd wel wat :) zet de vuilbakken eens buiten,veeg je voeten af heb pas gepoetst,kan je geen wc papier gebruiken en niet de gordijnen...... jesus zaag zaag zaag....
 
Laatst bewerkt:
't zal wel Mr. Gr33n zijn beste dag niet zijn. Ik zal hem eens uitnodigen, zijn tren vail krijgt hij ongetwijfeld naar het hoofd geslingerd. Problem solved :)
Ondertussen een trainingsmaatje aan het zoeken en al 30 nieuwe berichten ontvangen op mijn foto. Jammer dat ze er allemaal zo oud uitzien, dat motiveerd ook niet echt.. *nerffs*
 
't zal wel Mr. Gr33n zijn beste dag niet zijn. Ik zal hem eens uitnodigen, zijn tren vail krijgt hij ongetwijfeld naar het hoofd geslingerd. Problem solved :)
Ondertussen een trainingsmaatje aan het zoeken en al 30 nieuwe berichten ontvangen op mijn foto. Jammer dat ze er allemaal zo oud uitzien, dat motiveerd ook niet echt.. *nerffs*

Ow naar zn hoofd....ik had beter verwacht.
 
of slechter..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven