- Waardering
- 2.701
Wow, zoals ik heb begrepen uit je privéberichten en bovenstaande post is jou dit alles dus te doen om vlekken op een halterstang en een gescheurd rubbertje. En dat terwijl er gewoon aangeboden is de stang te controleren. Natuurlijk vervallen alle transportkosten als blijkt dat de stang inderdaad defect is, als dat niet goed gecommuniceerd is en onduidelijk is kun je dat toch ook gewoon aan ons navragen of opmerken dat je geen verzendkosten verwacht te betalen voor de vervangende halterstang. In plaats van een anti-FS-kruistocht te beginnenIk heb hem in PM uitgelegd wat de problemen waren uiteindelijk.
Ik mag niet klagen over het materiaal wel, dat is echt wel stevig. Ik heb de powercage.
Echter de service, daar heb ik m'n bedenkingen bij om meerdere redenen.
...
Na foto's mocht ik hem opsturen en gingen ze het bekijken.
Ok vriendelijk, maar hoe doe ik ondertussen voort? Kan ik dan ook een paar maand wachten op mijn stang of nieuwe stang? Dan mag ik nog opdraaien voor die verzendkosten ook..
Terwijl het niet is van misbruik van de stang of wat dan ook (begrijp dat ze dit nagaan). Als je dan op andere fora leest dat men de stang laat vallen en hij zo krom raakt en ze f-s gewoon iets wijsmaken en gewoon een nieuwe krijgen.. Sjah..
...
Ook nog een paar mails gehad die onbeantwoord waren, terwijl dit niet zou kunnen...
Ook is het rubbertje van mijn kabel 'gesplitst', ook gemaild en geen antwoord gehad. In PM uitleg gekregen dat dit niet zomaar kan en mochten ze hem ontvangen hebben kreeg ik uiteraard een nieuw rubbertje.
Nuja, als ik gewoon reply op hetzelfde emailadres als hetwelke ik ervoor wel antwoord krijg weet ik het toch zo niet. En dan nog een paar mails achteraf verstuurde naar het emailadres...

Hetzelfde met het gescheurde rubber: zoals gezegd wordt zo'n rubber natuurlijk zonder problemen opnieuw opgestuurd, als je maar gewoon even een mailtje met foto stuurt. Zoals ik je ook al heb uitgelegd worden alle e-mails inderdaad altijd afgehandeld, we doen ons best dat binnen 24 uur te doen. Als je geen reactie hebt ontvangen zou dat wellicht ook aan jouw eigen e-mailprovider kunnen liggen (misschien komen onze e-mails in de ongewenste e-mail folder terecht, dat is wel eens voorgekomen namelijk). Het lijkt me namelijk zeer sterk dat je op vier of vijf e-mails geen antwoord hebt ontvangen. Zoals gezegd kan ik een en ander nakijken als je gewoon even je naam of e-mailadres geeft... Overigens kun je ook altijd nog de telefoon oppakken, wij zijn iedere werkdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar

Ik wil je vriendelijk vragen nu hierover op te houden in dit topic.
---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------
De tube-option zorgt ervoor dat de twee standaards altijd op dezelfde afstand staan, horizontaal. Door het hoge eigengewicht en de grote bodemplaat van de standaards zijn deze zonder tube-option echter ook al zeer stabiel!Mmm dat is mooi klote want ik wilde hem eigenlijk deze week bestellen.
Maar het nadeel van het free rack is dat het geen veiligheidsvangers heeft dus ik kan dan nooit tot failure trainen...
En wat is het voordeel van die 'stabilisator' dan?
Waarom is het prijsverschil zo groot tussen jullie site in NL en DUI. Bijvoorbeeld deze:
http://www.megafitness-shop.info/Kr.../Barbarian-Line-Free-Rack-Tube-Option--8.html
De meeste prijzen liggen gelijk in de NL en Duitse shop hoor, aanbiedingen en acties zijn echter niet altijd hetzelfde! Je kunt altijd eens een vriendelijk mailtje naar de klantenservice sturen om te vragen naar de mogelijkheden