XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Ik heb hem in PM uitgelegd wat de problemen waren uiteindelijk.

Ik mag niet klagen over het materiaal wel, dat is echt wel stevig. Ik heb de powercage.
Echter de service, daar heb ik m'n bedenkingen bij om meerdere redenen.
...

Na foto's mocht ik hem opsturen en gingen ze het bekijken.
Ok vriendelijk, maar hoe doe ik ondertussen voort? Kan ik dan ook een paar maand wachten op mijn stang of nieuwe stang? Dan mag ik nog opdraaien voor die verzendkosten ook..
Terwijl het niet is van misbruik van de stang of wat dan ook (begrijp dat ze dit nagaan). Als je dan op andere fora leest dat men de stang laat vallen en hij zo krom raakt en ze f-s gewoon iets wijsmaken en gewoon een nieuwe krijgen.. Sjah..

...

Ook nog een paar mails gehad die onbeantwoord waren, terwijl dit niet zou kunnen...
Ook is het rubbertje van mijn kabel 'gesplitst', ook gemaild en geen antwoord gehad. In PM uitleg gekregen dat dit niet zomaar kan en mochten ze hem ontvangen hebben kreeg ik uiteraard een nieuw rubbertje.
Nuja, als ik gewoon reply op hetzelfde emailadres als hetwelke ik ervoor wel antwoord krijg weet ik het toch zo niet. En dan nog een paar mails achteraf verstuurde naar het emailadres...
Wow, zoals ik heb begrepen uit je privéberichten en bovenstaande post is jou dit alles dus te doen om vlekken op een halterstang en een gescheurd rubbertje. En dat terwijl er gewoon aangeboden is de stang te controleren. Natuurlijk vervallen alle transportkosten als blijkt dat de stang inderdaad defect is, als dat niet goed gecommuniceerd is en onduidelijk is kun je dat toch ook gewoon aan ons navragen of opmerken dat je geen verzendkosten verwacht te betalen voor de vervangende halterstang. In plaats van een anti-FS-kruistocht te beginnen :p

Hetzelfde met het gescheurde rubber: zoals gezegd wordt zo'n rubber natuurlijk zonder problemen opnieuw opgestuurd, als je maar gewoon even een mailtje met foto stuurt. Zoals ik je ook al heb uitgelegd worden alle e-mails inderdaad altijd afgehandeld, we doen ons best dat binnen 24 uur te doen. Als je geen reactie hebt ontvangen zou dat wellicht ook aan jouw eigen e-mailprovider kunnen liggen (misschien komen onze e-mails in de ongewenste e-mail folder terecht, dat is wel eens voorgekomen namelijk). Het lijkt me namelijk zeer sterk dat je op vier of vijf e-mails geen antwoord hebt ontvangen. Zoals gezegd kan ik een en ander nakijken als je gewoon even je naam of e-mailadres geeft... Overigens kun je ook altijd nog de telefoon oppakken, wij zijn iedere werkdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar ;)

Ik wil je vriendelijk vragen nu hierover op te houden in dit topic.

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Mmm dat is mooi klote want ik wilde hem eigenlijk deze week bestellen.

Maar het nadeel van het free rack is dat het geen veiligheidsvangers heeft dus ik kan dan nooit tot failure trainen...

En wat is het voordeel van die 'stabilisator' dan?

Waarom is het prijsverschil zo groot tussen jullie site in NL en DUI. Bijvoorbeeld deze:

http://www.megafitness-shop.info/Kr.../Barbarian-Line-Free-Rack-Tube-Option--8.html
De tube-option zorgt ervoor dat de twee standaards altijd op dezelfde afstand staan, horizontaal. Door het hoge eigengewicht en de grote bodemplaat van de standaards zijn deze zonder tube-option echter ook al zeer stabiel!

De meeste prijzen liggen gelijk in de NL en Duitse shop hoor, aanbiedingen en acties zijn echter niet altijd hetzelfde! Je kunt altijd eens een vriendelijk mailtje naar de klantenservice sturen om te vragen naar de mogelijkheden :)

Om toch nog even te reageren op de service en klantvriendelijkheid vanuit onafhankelijk perspectief: Ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden over de manier van communiceren en de klantvriendelijkheid. Mijn mails zijn altijd beantwoord (binnen 24 uur) en telefonisch ben ik ook altijd perfect te woord gestaan. F-S is mij als klant meerdere keren tegemoet gekomen en heeft altijd prima mee bewogen.
En ik heb 2 maanden moeten wachten op de Barbarian Power Cage, maar daar kun je F-S toch niet de schuld van geven? Vervelend dat zal ik niet ontkennen, maar ik verwijt dit F-S totaal niet.
Ik ben een tevreden klant, zowel op gebied van producten als service.

Om toch nog even te reageren op de service en klantvriendelijkheid vanuit onafhankelijk perspectief: Ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden over de manier van communiceren en de klantvriendelijkheid. Mijn mails zijn altijd beantwoord (binnen 24 uur) en telefonisch ben ik ook altijd perfect te woord gestaan. F-S is mij als klant meerdere keren tegemoet gekomen en heeft altijd prima mee bewogen.
En ik heb 2 maanden moeten wachten op de Barbarian Power Cage, maar daar kun je F-S toch niet de schuld van geven? Vervelend dat zal ik niet ontkennen, maar ik verwijt dit F-S totaal niet.
Ik ben een tevreden klant, zowel op gebied van producten als service.

Ik heb ook lang gewacht op mijn power cage. Maar daar kunnen zij ook niet veel aan doen! Mijn mailtjes werden altijd beantwoord binnen 24 uur.
Ik had ook een paar dingetjes aan mijn power cage effe langs de winkel gegaan en mijn problemen werden prima opgelost en de klantvriendelijkheid is ook prima.. Ik ben tevreden met FS !:cool:

Het zal idd aan de cage zelf liggen, zelf heb ik maandagavond wat stangen en gewichten besteld en deze zijn woensdag aangekomen.

Gewoon een vlotte en complete levering :thumbs:

Wanneer is de Barbarian Lat Tower weer leverbaar?

Die Wall Pulley lijkt me niks, en die Stackweight Lat Tower is ver boven mij budget...

Wat is er mis met die Wall Pulley dat hij je niets lijkt?
Ik heb hem zelf en hij ziet en voelt erg degelijk aan.

Vind het niet zo'n goed idee om gaten in de muur te boren en jammer dat er geen stoeltje op zit, maar scheelt idd wel veel geld...

Ik ben van plan ook een kleine homegym te kopen (ook voor de rest van de huisbewoners hier ;)), maar het mag niet al teveel kosten. Ik kwam daarom uit bij de volgende set:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p438_Rubberen-Halter-Plus-Set-100kg.html

Met nog wat 20kg's en 5kg's is dit een prima set voor barbell en dumbbell training. Ik zit echter met 2 vragen:
- de barbell is 167cm. Ik zie dat de barbell van 180cm dezelfde grip-breedte heeft, maar dus een een stuk minder ruimte om schijven op te doen. Hoeveel rubberen schijven kan je ongeveer kwijt op de 167cm versie? Er kan 25cm per kant op, is dit genoeg voor bijvoorbeeld 1x20 1x15 1x10 en 4x5? Of zou ik dan toch echt voor de 180cm versie moeten gaan?
- de tweede vraag heeft heirmee te maken maar heeft ook betrekking op de dumbbells. Ik vind de dumbbells met 35cm namelijk iets te klein en wil liever de 40cm. Kan ik de set bestellen met andere dumbbells erbij? (en dus eventueel een andere barbell) Uiteraard met extra betaling omdat de langere versies iets duurder zijn.

Die full bumper plates van jullie, hoe goed zijn ze? ik bedoel, kan ik ze vanaf staand, vanaf boven mn hoofd laten vallen zonder dat er iets mee gebeurd? en hoe goed stuiteren ze?

jep

Heb et antwoord btw al.

• #3.493
Ik ben van plan ook een kleine homegym te kopen (ook voor de rest van de huisbewoners hier ;)), maar het mag niet al teveel kosten. Ik kwam daarom uit bij de volgende set:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p438_Rubberen-Halter-Plus-Set-100kg.html

Met nog wat 20kg's en 5kg's is dit een prima set voor barbell en dumbbell training. Ik zit echter met 2 vragen:
- de barbell is 167cm. Ik zie dat de barbell van 180cm dezelfde grip-breedte heeft, maar dus een een stuk minder ruimte om schijven op te doen. Hoeveel rubberen schijven kan je ongeveer kwijt op de 167cm versie? Er kan 25cm per kant op, is dit genoeg voor bijvoorbeeld 1x20 1x15 1x10 en 4x5? Of zou ik dan toch echt voor de 180cm versie moeten gaan?
- de tweede vraag heeft heirmee te maken maar heeft ook betrekking op de dumbbells. Ik vind de dumbbells met 35cm namelijk iets te klein en wil liever de 40cm. Kan ik de set bestellen met andere dumbbells erbij? (en dus eventueel een andere barbell) Uiteraard met extra betaling omdat de langere versies iets duurder zijn.
Een overzicht van de afmetingen van onze 30 mm halterschijven vind je hier, een kleine aanpassing aan de voordeelpakketten (zoals een langere halterstang) is mogelijk tegen bijbetaling. Informeer voor de exacte kosten bij onze klantenservice.

Die full bumper plates van jullie, hoe goed zijn ze? ik bedoel, kan ik ze vanaf staand, vanaf boven mn hoofd laten vallen zonder dat er iets mee gebeurd? en hoe goed stuiteren ze?
Bumper plate halterschijven zijn natuurlijk niet onverwoestbaar, ik zou met name zorgen voor een goede ondergrond (platform bijvoorbeeld) en een goede halterstang.

ik heb mijn deadliftriem binnen en ik wou kijken of hij goed aansluit op mijn lichaam, maar ik heb hem te strak gezet en krijg um niet meer af :(

wat moet ik nu doen???

• #3.499
Daar ben ik weer. Ik heb inmiddels de bestelling gedaan van de halterset met aangepaste barbell en dumbbells (+ extra schijven). Nou is deze netjes op tijd vanochtend afgeleverd, waarna ik alles naar boven heb gesleept en daar ben begonnen met uitpakken. Maar ik kom tot de conclusie dat er 2 schijven van 10kg missen.. Hoe moet dit nu opgelost worden want deze horen bij de set te zitten? Ik zag wel dat de set bestond uit losse dozen dus ik neem dat er een doos met 2schijven van 10kg ergens is vergeten. Het factuurnummer is 20110413_1.

Terug
Naar boven