AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vreemd is gewoon zoals het woord vreemd bedoelt is. Niet meer dan dat...haha ongelooflijk.

Er is 1 producent en er is 1 verkoper/dealer. Dat zou moeten betekenen dat communicatie onderling niet al te moeilijk is. Dus de fabriek zegt bijvoorbeeld ik kan er 10 leveren dat betekent dat jullie kunnen zeggen dat jullie er 10 kunnen verkopen.

Je hoeft de produktie niet met ander dealers te delen dus er kan mijn insziens ook geen onduidelijkheid bestaan over het totaal aantal produkten wat jullie kunnen leveren. 1 op 1 communicatie met de fabriek en je kunt eerlijk zijn tegen de klanten. Niet zeggen op de website dat je verwacht met een week te kunnen leveren wanneer het niet zo is.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Je hoeft de produktie niet met ander dealers te delen dus er kan mijn insziens ook geen onduidelijkheid bestaan over het totaal aantal produkten wat jullie kunnen leveren. 1 op 1 communicatie met de fabriek en je kunt eerlijk zijn tegen de klanten. Niet zeggen op de website dat je verwacht met een week te kunnen leveren wanneer het niet zo is.
Nee, het hele proces verloopt helaas niet zo ideaal en eenvoudig als jij het je op papier voorstelt. We doen er in ieder geval alles aan om de situatie te verbeteren, ik hoop dat je begrijpt dat dit voor ons ook geen pretje is. Maar helaas gaat dat nu eenmaal niet zo 1-2-3, tenzij we productie naar NL of Duitsland verplaatsen maar voor die prijzen koop jij geen Power Cage meer :p

Laatst bewerkt:
Vandaag de power Cage opgezet echt een stevig apparaat.. wel lang op
moeten w8 maar dan heb je wel wat !

• #3.464
Hallo,

Jullie gewichtschijven: Halterschijven Gietijzer - 50 mm

Zijn de 20kg schijven daarvan op de juiste hoogte net zoals elke andere 20kg schijven van elk ander merk? Dus de juiste hoogte om te deadliften bijvoorbeeld?

En hoe is de kwaliteit hiervan?

Bij voorbaat dank!

• #3.466
Hallo,

Jullie gewichtschijven: Halterschijven Gietijzer - 50 mm

Zijn de 20kg schijven daarvan op de juiste hoogte net zoals elke andere 20kg schijven van elk ander merk? Dus de juiste hoogte om te deadliften bijvoorbeeld?

En hoe is de kwaliteit hiervan?

Bij voorbaat dank!
Hier vind je een overzicht van de afmetingen van onze 50 mm halterschijven. De meeste soorten halterschijven hebben vanaf 20 kg inderdaad een diameter van ~45 cm.

De kwaliteit is goed, gewoon wat je kunt verwachten van gietijzeren halterschijven. Zeer duurzaam maar na verloop van tijd zijn slijtagesporen niet te vermijden.

Heb ook voor het eerst een aantal spullen bij jullie besteld, het artikelnummer is 111041. Wanneer zal dit ongeveer aankomen?

Hier vind je een overzicht van de afmetingen van onze 50 mm halterschijven. De meeste soorten halterschijven hebben vanaf 20 kg inderdaad een diameter van ~45 cm.

De kwaliteit is goed, gewoon wat je kunt verwachten van gietijzeren halterschijven. Zeer duurzaam maar na verloop van tijd zijn slijtagesporen niet te vermijden.

Bedankt! Misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat 30 euro voor 1 schijf van 20kg is, en geen paar?

• #3.469
Heb ook voor het eerst een aantal spullen bij jullie besteld, het artikelnummer is 111041. Wanneer zal dit ongeveer aankomen?
De verwerkingstijd is normaal gesproken één tot drie werkdagen. De 5 kg Barbarian 30 mm halterschijven komen morgen of woensdag weer binnen dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Bedankt! Misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat 30 euro voor 1 schijf van 20kg is, en geen paar?
Prijs per stuk inderdaad

Twee vraagjes:

1. Wat is momenteel de gemiddelde levertijd van de Barbarian Power Cage System?
2. Als je de 50mm schijven op de latstation wilt kunnen gebruiken, wat heb je dan nodig? De adapter die los op de site staat?

• #3.471
Twee vraagjes:

1. Wat is momenteel de gemiddelde levertijd van de Barbarian Power Cage System?
2. Als je de 50mm schijven op de latstation wilt kunnen gebruiken, wat heb je dan nodig? De adapter die los op de site staat?
Lastig om te zeggen, de laatste levering had flink wat vertraging opgelopen waardoor de cage langer dan twee maanden niet leverbaar is geweest. Deze levering is nu alweer uitverkocht, de volgende levering wordt over circa zes weken verwacht maar hiervoor geldt nog geen concrete levertermijn.

Daar zijn inderdaad de losse olympische adapters voor bedoeld (in combinatie met Barbarian Line toestellen).

Lastig om te zeggen, de laatste levering had flink wat vertraging opgelopen waardoor de cage langer dan twee maanden niet leverbaar is geweest. Deze levering is nu alweer uitverkocht, de volgende levering wordt over circa zes weken verwacht maar hiervoor geldt nog geen concrete levertermijn.

Daar zijn inderdaad de losse olympische adapters voor bedoeld (in combinatie met Barbarian Line toestellen).

Akkoord, dus naar verwachting over een week of 6, maar het zou wel eens uit kunnen lopen, toch?

Als je de olympische adapters op de latstation bevestigd, dan passen daar nog steeds gewoon de 50mm, 25kg schijven op? Ik neem even aan dat je dan dus wel meer ruimte over moet laten aan de achterzijde van de kooi ten opzichte van bijvoorbeeld een muur, toch? Of blijft alles dan binnen die 170cm diepte?

Ik probeer namelijk een beetje te berekenen of het wel zou passen. Ik heb een ruimte van 250cm bij 220cm. Dat is dan ook het stuk waar ik matten ga leggen. Dit betreft de hoek van een kamer. Meer ruimte kan ik niet benutten, maar ik hoef mezelf dus niet tussen een muur en de kooi door te wurmen om erin te komen.

Nu zou ik dan een stang erbij nemen van 200 cm om een klein beetje ruimte te besparen (de stang van 185cm is maar tot 200kg te belasten en dat vind ik te weinig).
Naast de stang heb je toch wel minimaal 20cm vrije ruimte nodig aan weerszijde lijkt mij, dus dan moet ik de kooi in de breedte plaatsten.
Qua diepte houdt ik dan 220cm over. Maar ik wil ook los kunnen deadliften voor de kooi. Ik probeer nu dus een beetje te berekenen of dat allemaal zou lukken.
Hoewel het deadliften misschien ook in de kooi kan zit ik me nu te bedenken. Dan moet ik alleen de spotters even omhoog zetten of gewoon even verwijderen... Of zijn de stangen aan de zijkanten daar net te hoog voor, zodat ze de schijven van de zouden weerhouden de grond te raken?

Maar ook wil ik natuurlijk kunnen roeien middels de latstation. Maar ook daarbij zou ik denk ik de kooi niet uit hoeven. Ik heb wel lange benen, maar ook weer niet zo lang (ben 1.81cm).

Het bankje hoeft verder niet uit te steken, als ik de foto's zo zie. Ik heb overigens dus wel de ruimte om het bankje tijdelijk te kunnen verwijderen.

En dan zat ik ook nog te denken aan die t-bar row. Dat wordt dan denk ik wel heel krap. Ongeveer twee meter vanaf de achterste stang van de kooi. Hoewel het gewicht wat de grond raakt natuurlijk aan de binnenkant zit, dus misschien red ik dat ook net...

Wat denk jij? Zou het passen, of wordt het te krap?

Heb je anders misschien een schematische tekening met afmetingen erbij? Dat helpt wellicht met puzzelen. :)

• #3.473
Akkoord, dus naar verwachting over een week of 6, maar het zou wel eens uit kunnen lopen, toch?

Als je de olympische adapters op de latstation bevestigd, dan passen daar nog steeds gewoon de 50mm, 25kg schijven op? Ik neem even aan dat je dan dus wel meer ruimte over moet laten aan de achterzijde van de kooi ten opzichte van bijvoorbeeld een muur, toch? Of blijft alles dan binnen die 170cm diepte?

Ik probeer namelijk een beetje te berekenen of het wel zou passen. Ik heb een ruimte van 250cm bij 220cm. Dat is dan ook het stuk waar ik matten ga leggen. Dit betreft de hoek van een kamer. Meer ruimte kan ik niet benutten, maar ik hoef mezelf dus niet tussen een muur en de kooi door te wurmen om erin te komen.

Nu zou ik dan een stang erbij nemen van 200 cm om een klein beetje ruimte te besparen (de stang van 185cm is maar tot 200kg te belasten en dat vind ik te weinig).
Naast de stang heb je toch wel minimaal 20cm vrije ruimte nodig aan weerszijde lijkt mij, dus dan moet ik de kooi in de breedte plaatsten.
Qua diepte houdt ik dan 220cm over. Maar ik wil ook los kunnen deadliften voor de kooi. Ik probeer nu dus een beetje te berekenen of dat allemaal zou lukken.
Hoewel het deadliften misschien ook in de kooi kan zit ik me nu te bedenken. Dan moet ik alleen de spotters even omhoog zetten of gewoon even verwijderen... Of zijn de stangen aan de zijkanten daar net te hoog voor, zodat ze de schijven van de zouden weerhouden de grond te raken?

Maar ook wil ik natuurlijk kunnen roeien middels de latstation. Maar ook daarbij zou ik denk ik de kooi niet uit hoeven. Ik heb wel lange benen, maar ook weer niet zo lang (ben 1.81cm).

Het bankje hoeft verder niet uit te steken, als ik de foto's zo zie. Ik heb overigens dus wel de ruimte om het bankje tijdelijk te kunnen verwijderen.

En dan zat ik ook nog te denken aan die t-bar row. Dat wordt dan denk ik wel heel krap. Ongeveer twee meter vanaf de achterste stang van de kooi. Hoewel het gewicht wat de grond raakt natuurlijk aan de binnenkant zit, dus misschien red ik dat ook net...

Wat denk jij? Zou het passen, of wordt het te krap?

Heb je anders misschien een schematische tekening met afmetingen erbij? Dat helpt wellicht met puzzelen. :)
De levertermijn zou inderdaad kunnen uitlopen.

De totale diepte van 170 cm is inclusief de diepte van de grootste halterschijven (45 cm diameter), als je uitgaat van 180 cm zit je altijd goed. Hou er wel rekening mee dat het bankje ook nog ruimte in beslag neemt voor de kooi. Deadliften in de kooi is gewoon mogelijk, de hoogte van de lage dwarsbalken is circa 16 cm. Een schematische tekening vind je hier.

Vreemd is gewoon zoals het woord vreemd bedoelt is. Niet meer dan dat...haha ongelooflijk.

Er is 1 producent en er is 1 verkoper/dealer. Dat zou moeten betekenen dat communicatie onderling niet al te moeilijk is. Dus de fabriek zegt bijvoorbeeld ik kan er 10 leveren dat betekent dat jullie kunnen zeggen dat jullie er 10 kunnen verkopen.

Ik denk dat Fitness Seller vergeten is te zeggen dat Barbarian Line ook in Duitsland hun toestellen verkoopt. Op volgende link kun je ook een Power Cage bestellen: http://www.megafitness-shop.info/Power-Machines/Barbarian-Line/Power-Cage-I--1470.html
Toch raar dat zij nog altijd de Power Cage kunnen leveren ???

Ik heb mijn Power Cage besteld op 09/01/2011 samen met nog andere materialen. Ik heb toen bewust niet betaald sinds ik een bericht had gekregen dat de Power cage nog enkele weken vertraging zou hebben. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en nu ben ik blijkbaar te laat. Alle power cages zijn terug out of stock...
Nu kan ik (minstens) 6 weken wachten... Echt, dikke miserie!

• #3.476
Ik denk dat Fitness Seller vergeten is te zeggen dat Barbarian Line ook in Duitsland hun toestellen verkoopt. Op volgende link kun je ook een Power Cage bestellen: http://www.megafitness-shop.info/Power-Machines/Barbarian-Line/Power-Cage-I--1470.html
Toch raar dat zij nog altijd de Power Cage kunnen leveren ???

Ik heb mijn Power Cage besteld op 09/01/2011 samen met nog andere materialen. Ik heb toen bewust niet betaald sinds ik een bericht had gekregen dat de Power cage nog enkele weken vertraging zou hebben. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en nu ben ik blijkbaar te laat. Alle power cages zijn terug out of stock...
Nu kan ik (minstens) 6 weken wachten... Echt, dikke miserie!
Nee hoor, dat is onze Duitse shop en daar is de Power Cage ook niet leverbaar anders hadden we daar natuurlijk gewoon wat exemplaren gehaald ;) Blijkbaar is de Duitse site niet geupdate. Barbarian Line is overigens gewoon ons eigen merk.

Het wachten met vooruitbetalen is natuurlijk altijd een risico. Klanten die wel al betaald hebben krijgen uiteraard voorrang.

Hallo,

Ik ben bezig met een begin van mij homegym en toen viel mij oog op deze toestellen alleen had ik er nog een paar vragen over.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p364_Barbarian-Half-Rack.html

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p336_Barbarian-Free-Rack-incl--Tube-Option.html

Waarom verschillen deze producten bijna niks in prijs maar wel in mogelijkheden? Zo heb je bij het half rack t-bar row mogelijkheid, veiligheidsvangers, dumbbell en schijven rek en ziet die er stuk stabieler uit. En dat voor 2 tientjes meer...

En wat zijn de levertijden van die producten?

Komt er of hebben jullie ook een half rack zonder dat achterste gedeelte dus in principe een free rack alleen met veiligheidsvangers?
mvg,

Olaf

Laatst bewerkt:
  • #3.478
Hallo,

Ik ben bezig met een begin van mij homegym en toen viel mij oog op deze toestellen alleen had ik er nog een paar vragen over.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p364_Barbarian-Half-Rack.html

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p336_Barbarian-Free-Rack-incl--Tube-Option.html

Waarom verschillen deze producten bijna niks in prijs maar wel in mogelijkheden? Zo heb je bij het half rack t-bar row mogelijkheid, veiligheidsvangers, dumbbell en schijven rek en ziet die er stuk stabieler uit. En dat voor 2 tientjes meer...

En wat zijn de levertijden van die producten?

Komt er of hebben jullie ook een half rack zonder dat achterste gedeelte dus in principe een free rack alleen met veiligheidsvangers?
mvg,

Olaf
Het oude Half-Rack is al een jaar of langer niet meer leverbaar. Het toestel was waarschijnlijk per ongeluk door een medewerker terug op de website gezet maar is inmiddels weer verwijderd, excuses voor het ongemak.

Het Barbarian Free-Rack is absoluut stabiel, ook zonder de 'stabilisator', daar hoef je je geen zorgen over te maken! De zwarte uitvoering is direct uit voorraad leverbaar.

We hebben op dit moment geen andere uitvoering van het free-rack.

Laatst bewerkt:
Het oude Half-Rack is al een jaar of langer niet meer leverbaar. Het toestel was waarschijnlijk per ongeluk door een medewerker terug op de website gezet maar is inmiddels weer verwijderd, excuses voor het ongemak.

Het Barbarian Free-Rack is absoluut stabiel, ook zonder de 'stabilisator', daar hoef je je geen zorgen over te maken! De zwarte uitvoering is direct uit voorraad leverbaar.

We hebben op dit moment geen andere uitvoering van het free-rack.

Mmm dat is mooi klote want ik wilde hem eigenlijk deze week bestellen.

Maar het nadeel van het free rack is dat het geen veiligheidsvangers heeft dus ik kan dan nooit tot failure trainen...

En wat is het voordeel van die 'stabilisator' dan?

Waarom is het prijsverschil zo groot tussen jullie site in NL en DUI. Bijvoorbeeld deze:

http://www.megafitness-shop.info/Kr.../Barbarian-Line-Free-Rack-Tube-Option--8.html

Laatst bewerkt:
Ik heb er naar gekeken, de enigste die in aanmerking vanwege de beperkte hoogte bij mij thuis (schuin dak) is de eerste (Body-Solid BFPR10 Best Fitness Multi Press Rack) Maar die is "maar" belastbaar tot 220kg.

Ik zal er over nadenken in iedergeval het overwegen waard...

Maar ben je met een anti fitness-seller missie bezig :o (ik zag je andere reply's)

Bedankt voor het meedenken
Neen, niet speciaal. Ik vind het gewoon lachwekkend.

Ik heb hem in PM uitgelegd wat de problemen waren uiteindelijk.

Ik mag niet klagen over het materiaal wel, dat is echt wel stevig. Ik heb de powercage.
Echter de service, daar heb ik m'n bedenkingen bij om meerdere redenen.

En mocht ik alles herdoen zou ik gewoon eerder kijken bij Simpleproducts.de
Ik heb er inmiddels al voor 1400€ materiaal gekocht en énorm tevreden over het materiaal alsook de service.
Niet meer dan dat.

Gezien fitness-seller dan ook vaak niet meer in stock is e.d. kan ik enkel maar aanraden om die site eens te bekijken.

O ja:
Problemen waren bij mij:
Knijpers van stangen werkten niet goed: bij een volgende bestelling kreeg ik meteen 2 nieuwe.
Stang vertoonde na minder dan een jaar enorme slijtageplekken. echt vlekken waar het zilver van de stang ging en het er roestig uitzag maar geen roest is. Terwijl de cage mooi binnen en droog staat en er zowel aan de schijven als aan het andere materiaal niets kwam. Na foto's mocht ik hem opsturen en gingen ze het bekijken.
Ok vriendelijk, maar hoe doe ik ondertussen voort? Kan ik dan ook een paar maand wachten op mijn stang of nieuwe stang? Dan mag ik nog opdraaien voor die verzendkosten ook..
Terwijl het niet is van misbruik van de stang of wat dan ook (begrijp dat ze dit nagaan). Als je dan op andere fora leest dat men de stang laat vallen en hij zo krom raakt en ze f-s gewoon iets wijsmaken en gewoon een nieuwe krijgen.. Sjah.. Dan stel ik me daar wel vragen bij.
Fin, ik kan nog wel trainen met de stang. Maar 't zou niet mogen uiteraard voor materiaal van juli 2009. En het was amper een paar maand later.

Verder nog een bestelling geplaatst die niet in orde was en waar de nodige problemen mee waren.

Ook nog een paar mails gehad die onbeantwoord waren, terwijl dit niet zou kunnen...
Ook is het rubbertje van mijn kabel 'gesplitst', ook gemaild en geen antwoord gehad. In PM uitleg gekregen dat dit niet zomaar kan en mochten ze hem ontvangen hebben kreeg ik uiteraard een nieuw rubbertje.
Nuja, als ik gewoon reply op hetzelfde emailadres als hetwelke ik ervoor wel antwoord krijg weet ik het toch zo niet. En dan nog een paar mails achteraf verstuurde naar het emailadres...

Verder vond ik ook dat er steeds een arrogante ondertoon zat in de mails. Niet meteen erg klantvriendelijk.

Het bankje, de cage en de schijven zijn anders wel top hoor, daar niet van.
Maar 'k vind het niet kunnen dat men mensen in't algemeen zo lang laat wachten op materiaal, zelfs al hebben ze dit niet altijd in de hand. 't Is dan beter om de bestellingen tijdelijk stop te zetten me dunkt of een andere oplossing te vinden.

Met het materiaal van simpleproducts heb ik tot op heden geen enkel probleem. Alsook goeie service, snelle reactie qua mails en vragen tot op heden.

Nu goed, men kan er enkel uit leren uiteraard. Ondertussen zit ik wel met m'n brolstang. Maargoed, ik zal wanneer ik weer eens wat gespaard heb wel een andere kopen. Verder is het geheel voor mij een reden om fitness-seller niet aan te raden, neen.
't Gaat tenslotte al over enorme bedragen waarover het gaat. Als ik zo'n zaken doe als werknemer in mijn bedrijf gaat het niet lang duren vooraleer ik ontslagen word...

Terug
Naar boven