Ik heb er naar gekeken, de enigste die in aanmerking vanwege de beperkte hoogte bij mij thuis (schuin dak) is de eerste (Body-Solid BFPR10 Best Fitness Multi Press Rack) Maar die is "maar" belastbaar tot 220kg.
Ik zal er over nadenken in iedergeval het overwegen waard...
Maar ben je met een anti fitness-seller missie bezig

(ik zag je andere reply's)
Bedankt voor het meedenken
Neen, niet speciaal. Ik vind het gewoon lachwekkend.
Ik heb hem in PM uitgelegd wat de problemen waren uiteindelijk.
Ik mag niet klagen over het materiaal wel, dat is echt wel stevig. Ik heb de powercage.
Echter de service, daar heb ik m'n bedenkingen bij om meerdere redenen.
En mocht ik alles herdoen zou ik gewoon eerder kijken bij Simpleproducts.de
Ik heb er inmiddels al voor 1400€ materiaal gekocht en énorm tevreden over het materiaal alsook de service.
Niet meer dan dat.
Gezien fitness-seller dan ook vaak niet meer in stock is e.d. kan ik enkel maar aanraden om die site eens te bekijken.
O ja:
Problemen waren bij mij:
Knijpers van stangen werkten niet goed: bij een volgende bestelling kreeg ik meteen 2 nieuwe.
Stang vertoonde na minder dan een jaar enorme slijtageplekken. echt vlekken waar het zilver van de stang ging en het er roestig uitzag maar geen roest is. Terwijl de cage mooi binnen en droog staat en er zowel aan de schijven als aan het andere materiaal niets kwam. Na foto's mocht ik hem opsturen en gingen ze het bekijken.
Ok vriendelijk, maar hoe doe ik ondertussen voort? Kan ik dan ook een paar maand wachten op mijn stang of nieuwe stang? Dan mag ik nog opdraaien voor die verzendkosten ook..
Terwijl het niet is van misbruik van de stang of wat dan ook (begrijp dat ze dit nagaan). Als je dan op andere fora leest dat men de stang laat vallen en hij zo krom raakt en ze f-s gewoon iets wijsmaken en gewoon een nieuwe krijgen.. Sjah.. Dan stel ik me daar wel vragen bij.
Fin, ik kan nog wel trainen met de stang. Maar 't zou niet mogen uiteraard voor materiaal van juli 2009. En het was amper een paar maand later.
Verder nog een bestelling geplaatst die niet in orde was en waar de nodige problemen mee waren.
Ook nog een paar mails gehad die onbeantwoord waren, terwijl dit niet zou kunnen...
Ook is het rubbertje van mijn kabel 'gesplitst', ook gemaild en geen antwoord gehad. In PM uitleg gekregen dat dit niet zomaar kan en mochten ze hem ontvangen hebben kreeg ik uiteraard een nieuw rubbertje.
Nuja, als ik gewoon reply op hetzelfde emailadres als hetwelke ik ervoor wel antwoord krijg weet ik het toch zo niet. En dan nog een paar mails achteraf verstuurde naar het emailadres...
Verder vond ik ook dat er steeds een arrogante ondertoon zat in de mails. Niet meteen erg klantvriendelijk.
Het bankje, de cage en de schijven zijn anders wel top hoor, daar niet van.
Maar 'k vind het niet kunnen dat men mensen in't algemeen zo lang laat wachten op materiaal, zelfs al hebben ze dit niet altijd in de hand. 't Is dan beter om de bestellingen tijdelijk stop te zetten me dunkt of een andere oplossing te vinden.
Met het materiaal van simpleproducts heb ik tot op heden geen enkel probleem. Alsook goeie service, snelle reactie qua mails en vragen tot op heden.
Nu goed, men kan er enkel uit leren uiteraard. Ondertussen zit ik wel met m'n brolstang. Maargoed, ik zal wanneer ik weer eens wat gespaard heb wel een andere kopen. Verder is het geheel voor mij een reden om fitness-seller niet aan te raden, neen.
't Gaat tenslotte al over enorme bedragen waarover het gaat. Als ik zo'n zaken doe als werknemer in mijn bedrijf gaat het niet lang duren vooraleer ik ontslagen word...