AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ach je krijgt toch nooit iedereen tevreden. Black Friday is eigenlijk bedoeld om mensen van de bank af de winkel in te krijgen. Mega kortingen op enkele producten, zodat hordes mensen voor de deur staan en op 10 na de rest producten koopt voor de normale prijs als ze er toch zijn. Met een webwinkel werkt dat principe niet. Er zijn tegenwoordig zelfs bots te koop om zeldzame producten automatisch op te kopen, zodat je ze kan doorverkopen. Online kortingen kwamen later en dat is cyber monday geworden. Hier in NL veelal nep korting, met hogere vanaf prijzen of sites die het hele jaar al met korting strooien en nu gelijke of minder korting bieden. Jullie doen normaal nooit korting en geven nu echte korting. Als ik nog geen Ram Bar had gehad zou ik hem zeker gekocht hebben.

Het was niet mijn bedoeling er voor te zorgen dat FS me tevreden zou maken. Ik maakte een bedenking die te maken heeft met marketing. Maar dat viel blijkbaar niet in goede aarde. Nergens beweerde noch insinueerde ik dat de korting niemand zou bekoren.
 
Het was niet mijn bedoeling er voor te zorgen dat FS me tevreden zou maken. Ik maakte een bedenking die te maken heeft met marketing. Maar dat viel blijkbaar niet in goede aarde. Nergens beweerde noch insinueerde ik dat de korting niemand zou bekoren.

Je hebt wel een punt hoor, het probleem is alleen dat fitness seller in principe geen verbruiksartikelen verkoopt.

Het is niet zo dat als ze 20% korting op een barbarian power cage geven opeens iedereen die een oude versie had die weg doet om een nieuwe te kopen. Het enige wat ze met die korting bereiken is dat mensen die al aan een home gym denken eerder hun aankoop doen. Dus vervolgens heb je een verkoop piek maar in de maanden er na heb je minder verkopen.

Barbells kopen mensen normaal gewoon een goedkope als ze beginnen, dus dat is (wanneer ze progressie maken) wel iets wat ze vervangen.

Gewoon fitness artikelen lenen zich niet echt om korting op te geven, het is niet dat als ze 20% korting geven opeens iemand denkt ja ik ga een home gym beginnen.

Sowieso als er korting gegeven kan worden betaal je normaal te veel :roflol: betaal zelf ook nooit de volle mep ergens voor. Dankzij een foutje van fitness seller zelfs niet voor mijn power cage :trollface:
 
Je hebt wel een punt hoor, het probleem is alleen dat fitness seller in principe geen verbruiksartikelen verkoopt.

Het is niet zo dat als ze 20% korting op een barbarian power cage geven opeens iedereen die een oude versie had die weg doet om een nieuwe te kopen. Het enige wat ze met die korting bereiken is dat mensen die al aan een home gym denken eerder hun aankoop doen. Dus vervolgens heb je een verkoop piek maar in de maanden er na heb je minder verkopen.

Barbells kopen mensen normaal gewoon een goedkope als ze beginnen, dus dat is (wanneer ze progressie maken) wel iets wat ze vervangen.

Gewoon fitness artikelen lenen zich niet echt om korting op te geven, het is niet dat als ze 20% korting geven opeens iemand denkt ja ik ga een home gym beginnen.

Sowieso als er korting gegeven kan worden betaal je normaal te veel :roflol: betaal zelf ook nooit de volle mep ergens voor. Dankzij een foutje van fitness seller zelfs niet voor mijn power cage :trollface:


Klopt idd, zo ook in mijn geval. Ik ben al enkele jaren thuis bezig met 30mm en een goedkoop bankje en heb onlangs al losse haltersteunen en een losse trainingsbank aangeschaft bij fs ter upgrade van mijn oud bankje. Nu was ik nog aan het twijfelen wat voor 50mm halterstang ik ging aanschaffen en had een 200 euro in gedachten om eraan te besteden maar deze actie geeft me overtuigd om toch de ram bar te kopen.
 
Is er al een update over de olympische lifting belt? :)
 
Is er al een update over de olympische lifting belt? :)
De productie is een beetje vertraagd, ik hoop dat deze binnen 1 tot 2 weken hier zijn!

Zal dan nog even duren voor we foto’s hebben gemaakt en het product online staat maar ik zal in dit topic dan wel even een snelle foto plaatsen zodat je indien gewenst al kunt bestellen.
 
De productie is een beetje vertraagd, ik hoop dat deze binnen 1 tot 2 weken hier zijn!

Zal dan nog even duren voor we foto’s hebben gemaakt en het product online staat maar ik zal in dit topic dan wel even een snelle foto plaatsen zodat je indien gewenst al kunt bestellen.
Thanks! Dan maak ik een wat grotere bestelling, heb nog wat dingen nodig.
 
Ja dat zou kunnen, want ik kan mij niet voorstellen dat het rubber gladder aanvoelt dan bijvoorbeeld beton, tegels of laminaat of iets dergelijks.

Je kunt het ook eerst met een droge doek of met alleen water proberen. Maar als je het laagje daarmee niet er vanaf krijgt kun je gerust een sopje proberen (niet-bijtend schoonmaakmiddel). Je kunt dan altijd nog eens afnemen met water en goed drogen met een doek, dan zullen er niet veel zeepresten achterblijven.

Laat hier even weten wat het resultaat is!
Na het afvegen met een droge doek is dit het resultaat:
Niet zo slim om dit te doen want nu moet ik mijn schoenen ook al gaan "ontvetten".:o
 
Aangezien het forum is hersteld naar een eerdere backup zijn een aantal berichten in dit topic verloren gegaan.

Voor diegenen die dit nog lezen: de tegels hebben inderdaad een vettig laagje dat gebruikt wordt in de persmal. Dit kan met een sopje of ontvetter worden schoongemaakt, waarna de tegels niet meer glad aanvoelen.
 
:piraat:
1.jpg
 
Geluid aan, de ram bar smooth as f***, de Strenghtshop bar daarentegen...

 
Nee helaas, die optie is er niet.

Bedankt voor de reactie, zijn er ook geen spotters van andere merken die erop passen ?
De spotters van Fortex Fortex Spotter Arms hebben namelijk wel dezelfde afmetingen als het frame ( 60x60mm) alleen is de pin van de fortex spotter behoorlijk kleiner dan het gat in het MegaTec rek. Zal dit wel lukken of gaat het teveel speling geven ?
 
Bedankt voor de reactie, zijn er ook geen spotters van andere merken die erop passen ?
De spotters van Fortex Fortex Spotter Arms hebben namelijk wel dezelfde afmetingen als het frame ( 60x60mm) alleen is de pin van de fortex spotter behoorlijk kleiner dan het gat in het MegaTec rek. Zal dit wel lukken of gaat het teveel speling geven ?
Nee dan heb je inderdaad veel speling dus dat raden wij niet aan.
 
Of een bus zoeken of maken die over de pin van de spotter armen past en in het rack past.
 
Klinkt inderdaad een stuk beter :cool:
Ik schrok er wel een beetje van :P

Nog een vraagje over magnesium op de knurling, kan dit kwaad of zo als je het gewoon erop laat hangen ? Neen, toch ?
 
Back
Naar boven