Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.901
NIEUW

Goed nieuws voor iedereen met een MegaTec Power Rack!

De MegaTec Spotter Arms zijn nu verkrijgbaar als optionele uitbreiding:

mt-spa-300-detail03.jpg

Wat een mooi spul allemaal, echt jammer dat ik alleen ruimte heb op zolder en bang ben dat ik door de vloer zak als ik op een zolder een home gym begin... Anders had ik echt een homegym gehad thuis. Het geld haal je er toch weer uit en het spul blijft zijn waarde toch behouden

• #9.903
Wat een mooi spul allemaal, echt jammer dat ik alleen ruimte heb op zolder en bang ben dat ik door de vloer zak als ik op een zolder een home gym begin... Anders had ik echt een homegym gehad thuis. Het geld haal je er toch weer uit en het spul blijft zijn waarde toch behouden
Misschien in de toekomst, iets om naar uit te kijken :flex:

Wanneer zijn de Fortex spotter arms weer beschikbaar? Ik heb ze hard nodig bij mij Fortex wall rack!
Gr Jasper

• #9.906
Wanneer zijn de Fortex spotter arms weer beschikbaar? Ik heb ze hard nodig bij mij Fortex wall rack!
Gr Jasper
Die zullen voorlopig helaas nog niet beschikbaar zijn, wij zijn nu eerst druk bezig met de ontwikkeling van nieuwe uitvoeringen van de racks. De productie is dus nog niet begonnen. Ik denk dat de nieuwe levering pas begin volgend jaar (januari of februari) weer zal binnenkomen. Informeer eind november nog maar eens, dan zal er meer duidelijkheid zijn.

Die zullen voorlopig helaas nog niet beschikbaar zijn, wij zijn nu eerst druk bezig met de ontwikkeling van nieuwe uitvoeringen van de racks. De productie is dus nog niet begonnen. Ik denk dat de nieuwe levering pas begin volgend jaar (januari of februari) weer zal binnenkomen. Informeer eind november nog maar eens, dan zal er meer duidelijkheid zijn.

Oef dat doet me pijn

• #9.912
Mmm. Als ik goed kijk naar die afmetingen, past dit wel op mijn oude PowerTec?
Ik heb geen idee wat de afmetingen van Powertec zijn of waren maar dat kun je zelf nakijken/opmeten:
Dit accessoire is geschikt voor racks met 60 x 60 mm palen en gaten voor 20 mm pinnen

Edit: Powertec heeft grotere gaten dus de MegaTec accessoires kunnen niet zomaar op Powertec racks gebruikt worden. Er dient dan een dikkere pin op te worden gelast.

Laatst bewerkt:
  • #9.914
Die zin heb ik gemist. Maar idd, dat past :D

Aftellen tot november dus.
Ik dacht te herinneren dat Powertec iets grotere gaten had (voor 25 mm pinnen) maar goed om te horen dat het toch overeenkomt :thumb:

Edit: Powertec heeft inderdaad grotere gaten dus de MegaTec accessoires kunnen niet zomaar op Powertec racks gebruikt worden. Er dient dan een dikkere pin op te worden gelast.

• #9.916
Yep. Maar dat heb ik in het verleden al kunnen oplossen door een buisje over de optie heen te schuiven en/of vast te lassen ;)
Duidelijk! Goed om erbij te vermelden voor andere lezers zodat zij niet denken dat de MegaTec attachments zomaar op de Powertec racks passen :)

• #9.918
Wie ons volgt op Instagram heeft deze teaser wellicht al zien langskomen:

<deze Instagram Story is verlopen>

Laatst bewerkt:
Wedstrijd rack voor squat/bench?

Terug
Naar boven