Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Ik zag op instagram een stainless steel bar van ATX voorbij komen. Komt deze ook bij jullie in het assortiment en zo ja, wanneer verwachten jullie deze en het te verwachte prijskaartje?
     
    Ik zag op instagram een stainless steel bar van ATX voorbij komen. Komt deze ook bij jullie in het assortiment en zo ja, wanneer verwachten jullie deze en het te verwachte prijskaartje?
    Vanzelfsprekend :) Deze zal vanmiddag online staan, prijs € 345. Ik zal de link straks hier posten.
     
    Het feit dat jullie nog net niet om de hoek zitten gaat mij binnenkort geld kosten :P
    Dure hobby hè :p

    Wij zijn volgende week overigens ook aanwezig op de Fitness & Wellness Top in Houten (hal 1, stand 220).
    Kom zeker even langs als je onze nieuwste equipment wil bekijken! De entree is gratis als je de kaarten online bestelt :)
     
    Dure hobby hè :p

    Wij zijn volgende week overigens ook aanwezig op de Fitness & Wellness Top in Houten (hal 1, stand 220).
    Kom zeker even langs als je onze nieuwste equipment wil bekijken! De entree is gratis als je de kaarten online bestelt :)
    heb onlangs een black mamba bar gekocht 2de hands , dus ik ben redelijk benieuwd naar het andere atx spul ^^
     
    NIEUW

    ATX Power Bar - Stainless Steel


    Gemaakt van roestvast staal (rvs) en bestand tegen zweet en vocht. Met een uitstekende knurling en gelagerd met onderhoudsvrije messingbussen.

    lh-50-atx-stab-detail06.jpg

    Nice! Jammer dat er geen center knurl opzit, hoe is de knurling? Is die vergelijkbaar met de rambar?

    Wel erg mooi dat jullie nu ook een 'ss' variant hebben, zeker voor de mensen met een homegym (vocht etc) is dat een goede aanvulling!
     
    Dure hobby hè :p

    Wij zijn volgende week overigens ook aanwezig op de Fitness & Wellness Top in Houten (hal 1, stand 220).
    Kom zeker even langs als je onze nieuwste equipment wil bekijken! De entree is gratis als je de kaarten online bestelt :)

    Ik heb op jullie Instagram die nieuwe arms gezien voor het atx rek. Waarom staan die hier nog niet ? :p

    Vond ik persoonlijk een geweldig verkoopsargument voor die ATX cages
     
    Ik train in een home gym waar een power tower (dips, pull-ups), een bankje en 2 losstaande squat/bench steunen staan. Omdat deze steunen te korte spotters hebben voor het squatten dacht ik alles te vervangen door een power rack. Ik zit echter met de beperking dat ik mijn halter en de meeste van mijn gewichten initieel bij decathlon gekocht heb en nu geen budget heb om deze ook allemaal te vervangen. De "binnenkant" van die halter is 122 cm, zijn hier opties voor? Eventueel iets om enkel te squatten en dat ik de rest laat staan?
     
    Ik train in een home gym waar een power tower (dips, pull-ups), een bankje en 2 losstaande squat/bench steunen staan. Omdat deze steunen te korte spotters hebben voor het squatten dacht ik alles te vervangen door een power rack. Ik zit echter met de beperking dat ik mijn halter en de meeste van mijn gewichten initieel bij decathlon gekocht heb en nu geen budget heb om deze ook allemaal te vervangen. De "binnenkant" van die halter is 122 cm, zijn hier opties voor? Eventueel iets om enkel te squatten en dat ik de rest laat staan?
    Optie 1, zoeken naar cage of halfrack dat wat smaller is en alles aan blijven passen.

    Optie 2, Decathlon spul op marktplaats verkopen voor iets meer dan euro de kilo (duurt soms ff maar kan zeker)
    50mm spul daarvandaan zoeken, 1.50/kilo heb je al vrij snel rubber coated als je goed zoekt.
    Daarna kan je cage kiezen die je wilt (ik heb er een van powercage.nl met pulley, destijds tweedehands voor 250 gevonden)
    Als je beetje wil/kan handelen kan je met je steunen en powertower deel van de upgrade financieren
     
    Optie 1, zoeken naar cage of halfrack dat wat smaller is en alles aan blijven passen.

    Optie 2, Decathlon spul op marktplaats verkopen voor iets meer dan euro de kilo (duurt soms ff maar kan zeker)
    50mm spul daarvandaan zoeken, 1.50/kilo heb je al vrij snel rubber coated als je goed zoekt.
    Daarna kan je cage kiezen die je wilt (ik heb er een van powercage.nl met pulley, destijds tweedehands voor 250 gevonden)
    Als je beetje wil/kan handelen kan je met je steunen en powertower deel van de upgrade financieren
    Optie 2 dus voorlopig niet mijn bedoeling en optie 1 was net de vraag naar Fitness Seller of er goeie opties zijn ;)
     
    Optie 2 dus voorlopig niet mijn bedoeling en optie 1 was net de vraag naar Fitness Seller of er goeie opties zijn ;)

    Dan heb je (na kort op hun website kijken) twee opties;
    Heavy duty hd 1, die is 118cm breed.
    Poweline ppr200x die is 117cm breed.

    Bij beide heb je wel echt maar minimale marge...

    Ik interpreteerde je eerste post als geen budget voor alles omgooien, mn punt was juist als je beetje tijd investeerd en genoegen neemt met tweedehands alles upgraden. Dat je dan niet meer kwijt bent, of zelfs minder dan bij enkel een nieuw rack.
     
    Dan heb je (na kort op hun website kijken) twee opties;
    Heavy duty hd 1, die is 118cm breed.
    Poweline ppr200x die is 117cm breed.

    Bij beide heb je wel echt maar minimale marge...

    Ik interpreteerde je eerste post als geen budget voor alles omgooien, mn punt was juist als je beetje tijd investeerd en genoegen neemt met tweedehands alles upgraden. Dat je dan niet meer kwijt bent, of zelfs minder dan bij enkel een nieuw rack.
    Heavy duty: Binnenmaat halterstang minimaal 125 cm
    Poweline: Hier het niet bij vermeld dus misschien...

    Ik snap wel wat je bedoelt maar wou eerst uitzoeken of er opties zijn om met het huidige materiaal verder te doen. Indien niet kijken we wel weer verder.
     
    Heavy duty: Binnenmaat halterstang minimaal 125 cm
    Poweline: Hier het niet bij vermeld dus misschien...

    Ik snap wel wat je bedoelt maar wou eerst uitzoeken of er opties zijn om met het huidige materiaal verder te doen. Indien niet kijken we wel weer verder.

    Verwacht dat die 125 aanbevolen is, maar gezien t rack minder breed is, is t een van de opties die plausibel is :)
    Ik denk dat je welke kan je ook op gaat concessies zal moeten doen
     
    Nice! Jammer dat er geen center knurl opzit, hoe is de knurling? Is die vergelijkbaar met de rambar?

    Wel erg mooi dat jullie nu ook een 'ss' variant hebben, zeker voor de mensen met een homegym (vocht etc) is dat een goede aanvulling!
    Knurling is redelijk scherp omdat er bij deze rvs uitvoering geen coating overheen zit :) Mag wat mij betreft echter nog wel wat scherper, dus dat zullen we wellicht nog een beetje finetunen. Eerst even de feedback van klanten afwachten want knurling is vaak erg persoonlijk.

    Ik heb op jullie Instagram die nieuwe arms gezien voor het atx rek. Waarom staan die hier nog niet ? :p

    Vond ik persoonlijk een geweldig verkoopsargument voor die ATX cages
    Dat was een teaser, coming soon... De ATX Jammer Arms zullen pas in december of januari verkrijgbaar zijn.

    Volg ons op Instagram voor meer van dit soort aankondigingen :)

    upload_2018-9-17_12-14-9.png


    Ik train in een home gym waar een power tower (dips, pull-ups), een bankje en 2 losstaande squat/bench steunen staan. Omdat deze steunen te korte spotters hebben voor het squatten dacht ik alles te vervangen door een power rack. Ik zit echter met de beperking dat ik mijn halter en de meeste van mijn gewichten initieel bij decathlon gekocht heb en nu geen budget heb om deze ook allemaal te vervangen. De "binnenkant" van die halter is 122 cm, zijn hier opties voor? Eventueel iets om enkel te squatten en dat ik de rest laat staan?
    Al onze racks zijn circa 122 cm breed en daar heb je een halterstang voor nodig met minimaal 125 cm binnenmaat. Volgens mij hebben wij geen smallere uitvoeringen. Je zou een smaller squat rack kunnen overwegen of haltersteunen met wat langere spotters zoals de Barbarian Free-Stands (33 cm lange spotters).

    Wat betreft power racks denk ik dat je bij de goedkopere merken mischien wel smallere racks kunt vinden. Het Powerline Power Rack PPR200X heeft bijvoorbeeld een breedte van 117 cm. Ik zie echter dat deze overal € 475 kost, wat veel te duur is voor dit simpele rack (wij verkochten deze voor € 299). Voor € 469 bedrag krijg je bij ons een MegaTec Power Rack met veel betere specs (maar daarvoor heb je ook een halterstang met 125 cm binnenmaat nodig).
     
    Back
    Naar boven