- Waardering
- 2.701
Excuses, ik had dit bericht over het hoofd gezien!Ik heb twee maanden geleden een barbarian halfrack gekocht zonder pulley. Is het mogelijke deze apart nog te bestellen? Tenzij ik erover keek, kan ik geen losse pulley die in dit rek gemonteerd kan worden terugvinden op jullie website.
Stuur hiervoor even een e-mail naar onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen. De losse pulley is namelijk niet via de webshop te bestellen.
Gebruik je de X-verbinders of heb je nog tegels met de oude pen-gat verbinding?Ik heb nu enkel verbinders en merk toch dat ik bij Sumo DL de tegels wat uit elkaar trek. Vandaar de idee om ook de dubbelzijdige tape te gebruiken.
Dus enkel de tape zou genoeg moeten zijn?
Dubbelzijdige tape volstaat absoluut. Hou er wel rekening mee dat dit echt sterk spul is:
Let op: bij gevoelige oppervlakken zoals hout, laminaat en tapijt is de tape mogelijk niet zonder resten of verkleuringen te verwijderen, met mogelijke beschadigingen tot gevolg.

), maar ze worden in back-order gezet. Ze staan nochtans in voorraad. Foutje in het systeem?

en heb er weinig last van gehad tot nu toe. Een beetje merk ik het idd wel, dat klopt. Ben benieuwd of ik het echt ga merken met de nieuwe vloer.