AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.521
Ik heb twee maanden geleden een barbarian halfrack gekocht zonder pulley. Is het mogelijke deze apart nog te bestellen? Tenzij ik erover keek, kan ik geen losse pulley die in dit rek gemonteerd kan worden terugvinden op jullie website.
Excuses, ik had dit bericht over het hoofd gezien!

Stuur hiervoor even een e-mail naar onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen. De losse pulley is namelijk niet via de webshop te bestellen.

Ik heb nu enkel verbinders en merk toch dat ik bij Sumo DL de tegels wat uit elkaar trek. Vandaar de idee om ook de dubbelzijdige tape te gebruiken.
Dus enkel de tape zou genoeg moeten zijn?
Gebruik je de X-verbinders of heb je nog tegels met de oude pen-gat verbinding?

Dubbelzijdige tape volstaat absoluut. Hou er wel rekening mee dat dit echt sterk spul is:
Let op: bij gevoelige oppervlakken zoals hout, laminaat en tapijt is de tape mogelijk niet zonder resten of verkleuringen te verwijderen, met mogelijke beschadigingen tot gevolg.

Ik wou 5 van deze randen bestellen (samen met tegels ;) ), maar ze worden in back-order gezet. Ze staan nochtans in voorraad. Foutje in het systeem?

@Rik76 als je lift op de tegels, squat/deadlift druk je de tegels dan niet een beetje in? Of vind je de tegels hard genoeg? https://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-50-x-50-x-3-cm/ deze he?
Die 50x50 drukken een heel klein beetje in. De randen en hoeken zijn vol dus die drukken totaal niet in.
Ik ga nu ipv een T-platform de hele oppervlakte van mijn mini home-gym met rubber matten bedekken. Dan kan ik ook in het half-rack deadliften en bands gebruiken. En het is wat veiliger in het geval ik ooit een schijf zou laten vallen of zo. Dus ik ga ze vervangen door 100cmx100cm tegels.

• #10.528
@Rik76 als je lift op de tegels, squat/deadlift druk je de tegels dan niet een beetje in? Of vind je de tegels hard genoeg? https://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-50-x-50-x-3-cm/ deze he?
De 50 x 50 x 3 cm tegels hebben grote noppen aan de onderzijde, dus die kunnen een beetje indrukken. Dit is overigens de enige tegel in ons assortiment met zulke noppen.

Kies in dat geval voor een massieve tegel zonder noppen, zoals de 50 x 50 x 2 cm tegels of al onze 100 x 100 cm tegels. Die zullen niet indrukken.

De 50 x 50 x 3 cm tegels hebben grote noppen aan de onderzijde, dus die kunnen een beetje indrukken. Dit is overigens de enige tegel in ons assortiment met zulke noppen.

Kies in dat geval voor een massieve tegel zonder noppen, zoals de 50 x 50 x 2 cm tegels of al onze 100 x 100 cm tegels. Die zullen niet indrukken.
Dat indrukken valt wel mee, vooral als je met bumpers lift. Dan wordt het gewicht over een groter oppervlak verdeeld.
Ik lift met gekalibreerde powerlifting schijven. Dan komt alles op een heel klein oppervlak te staan en drukt de tegel ietsje verder in.

• #10.530
Dat indrukken valt wel mee, vooral als je met bumpers lift. Dan wordt het gewicht over een groter oppervlak verdeeld.
Ik lift met gekalibreerde powerlifting schijven. Dan komt alles op een heel klein oppervlak te staan en drukt de tegel ietsje verder in.
Ik geloof dat @psycomantje doelde op het indrukken van de tegel onder je hakken, bij zware squats en deadlifts. Je hakken hebben een klein oppervlak dus die drukken wel degelijk in het rubber. Dat komt de stabiliteit tijdens het liften niet ten goede, vandaar mijn aanbeveling voor massieve tegels :)

Ik geloof dat @psycomantje doelde op het indrukken van de tegel onder je hakken, bij zware squats en deadlifts. Je hakken hebben een klein oppervlak dus die drukken wel degelijk in het rubber. Dat komt de stabiliteit tijdens het liften niet ten goede, vandaar mijn aanbeveling voor massieve tegels :)
Ik squat zwaarder dan @psycomantje :p en heb er weinig last van gehad tot nu toe. Een beetje merk ik het idd wel, dat klopt. Ben benieuwd of ik het echt ga merken met de nieuwe vloer.
Jammer genoeg heb ik nog wat werk om zijn DL in te halen. Hij speelt namelijk al langer vals (sumo) dan dat ik dat doe. :D
Bij sumo DL merk ik het trouwens net wat minder dan bij conventional en mijn PR's liggen heel dicht tegen elkaar voor die 2 lifts.

Dat bedoelde ik inderdaad :) Ik heb nog de oude rubber tegels van 50/50/3 met de Pen-verbinding, deze trek je uit elkaar bij sumo. Werken wel perfect samen met bumper plates! Maar omdat ik nu een nieuwe cage heb gekocht past mijn houten platform niet zo goed meer en moet ik wat spelen met mijn platform + oude tegels.
Ik ga de massieve tegels eens bekijken thanks :)

Ligt jullie site plat?
Ik geraak er niet meer op.
Fatal error: Call to a member function checkCustomerId() on boolean in /var/www/sites/fitness-seller.nl/web/app/code/core/Mage/Customer/Model/Session.php on line 196

Ik twijfel een beetje tussen
100x100x3

Of de 100x100x2

2 verschillende soorten. Ik vermoed dat 2cm meer dan genoeg is? Iemand ervaring mee?

De 2cm oogt mooier denk ik en is goedkoper, de 3cm kan je dan ook weer hoeken bij krijgen...

Platform om mijn cage op te zetten en dus te squatten en deadliften en alles...

• #10.536
Ik twijfel een beetje tussen
100x100x3

Of de 100x100x2

2 verschillende soorten. Ik vermoed dat 2cm meer dan genoeg is? Iemand ervaring mee?

De 2cm oogt mooier denk ik en is goedkoper, de 3cm kan je dan ook weer hoeken bij krijgen...

Platform om mijn cage op te zetten en dus te squatten en deadliften en alles...
2 cm dikte zou inderdaad ook wel voldoende zijn en deze heeft een kleinere korrelgrootte en ziet er wat mooier uit.

• #10.538
Denk ik ook. Enig idee wanneer ze weer op voorraad zijn?
Ik geloof dat volgende week weer een zending binnenkomt, echter heb ik er nu geen zicht op hoeveel stuks daarvan al verkocht zijn (tegels worden vaak in grote aantallen besteld). Mail je vraag anders even naar onze klantenservice, dan krijg je maandagochtend meteen bericht :)

Nu dat de racks allemaal een update gekregen hebben, zijn er ook plannen om de "oudere" barbells een update te geven?

• #10.540
Nu dat de racks allemaal een update gekregen hebben, zijn er ook plannen om de "oudere" barbells een update te geven?
Nee daar staat niets van op de planning. Onze focus blijft voorlopig bij de ontwikkeling van nieuwe toestellen. We zijn wel bezig met een groot barbell project (nieuwe barbells), hopelijk kunnen we daar in 2020 meer over vertellen :cool:

Terug
Naar boven