XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nee daar staat niets van op de planning. Onze focus blijft voorlopig bij de ontwikkeling van nieuwe toestellen. We zijn wel bezig met een groot barbell project (nieuwe barbells), hopelijk kunnen we daar in 2020 meer over vertellen :cool:
Spannend.
Ik kan voorlopig nog verder, maar ben stiekem toch altijd op zoek naar een top barbell die alles heeft zoals ik het wil hebben en geen Eleiko-prijskaartje heeft. ;)

Zijn er al recensies of ervaringen met de ATX flat bench FBX-610?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.543
Zijn er al recensies of ervaringen met de ATX flat bench FBX-610?
Er zijn van beide nieuwe Flat Benches helaas nog geen reviews geschreven op onze website, ondanks dat er al heel wat exemplaren verkocht zijn in een maand tijd. Maar het zijn dan ook vrij eenvoudige producten, ik kan mij niet voorstellen dat deze niet zouden voldoen aan iemand's verwachtingen :)

Je zou wel de reviews van onze Fortex Flat Bench kunnen raadplegen, dat is de voorloper van de ATX FBX-610 met vergelijkbare specs:

De ATX Flat Bench FBX-610 is ten opzichte van de Fortex nog ruim een kilo zwaarder en heeft een enkele voet aan de voorkant.

Laatst bewerkt:
Er zijn van beide nieuwe Flat Benches helaas nog geen reviews geschreven op onze website, ondanks dat er al heel wat exemplaren verkocht zijn in een maand tijd. Maar het zijn dan ook vrij eenvoudige producten, ik kan mij niet voorstellen dat deze niet zouden voldoen aan iemand's verwachtingen :)

Je zou wel de reviews van onze Fortex Flat Bench kunnen raadplegen, dat is de voorloper van de ATX FBX-610 met vergelijkbare specs:

De ATX Flat Bench FBX-610 is ten opzichte van de Fortex nog ruim een kilo zwaarder en heeft een enkele voet aan de voorkant.

Ik was vooral benieuwd naar hoe stabiel die enkele voet is, en de algehele constructie, maar als die net zo als de Fortex bank is dan zal dat wel goed zijn.

• #10.545
Ik was vooral benieuwd naar hoe stabiel die enkele voet is, en de algehele constructie, maar als die net zo als de Fortex bank is dan zal dat wel goed zijn.
De achterste voet is 60 cm breed dus de stabiliteit van de voorste voet is geen enkel probleem ;)

Onze bestverkochte multi benches hebben allemaal een enkele voorste voet, daar zou je ook nog de reviews van kunnen bekijken/

Beste Fitness Seller,

Onlangs heb ik een power rack gekocht (https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-720-lat-pulley-v1/) en ben er zeer tevreden over.

Graag zou ik nog pinnen willen bestellen waar ik mijn 30m en 50mm schijven aan kan hangen.

Zijn de volgende compatibel met het rack?

Thanks!

• #10.547
Beste Fitness Seller,

Onlangs heb ik een power rack gekocht (https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-720-lat-pulley-v1/) en ben er zeer tevreden over.

Graag zou ik nog pinnen willen bestellen waar ik mijn 30m en 50mm schijven aan kan hangen.

Zijn de volgende compatibel met het rack?

Thanks!
Lees bij accessoires altijd even de productbeschrijving door, daarin vermelden wij normaal gesproken altijd voor welke toestellen het accessoire geschikt is.

In dit geval:
Dit accessoire is geschikt voor alle racks met 21 mm gaten en staanders met een dikte van minimaal 70 mm tot maximaal 80 mm, zoals de racks en rigs uit de ATX 700 en 800 series.

Hou er wel rekening mee dat jouw rack geen gaten in de zijkant van de staanders heeft, dus dan zul je deze pinnen ergens anders moeten bevestigen (tenzij je zelf gaten ervoor boort).

Ik heb een tijd lang de Heavy Duty flat Bench gebruikt. Die heeft ook een enkele voet aan de achterzijde. Staat stevig als een huis, hoewel dat bankje wel vrij licht was. Nu een Megatec Multibench en ook die is enorm stabiel, ik zou me er niet druk om maken. Fitness-seller verkoopt geen troep a la Gorilla sports.

Ik heb een tijd lang de Heavy Duty flat Bench gebruikt. Die heeft ook een enkele voet aan de achterzijde. Staat stevig als een huis, hoewel dat bankje wel vrij licht was. Nu een Megatec Multibench en ook die is enorm stabiel, ik zou me er niet druk om maken. Fitness-seller verkoopt geen troep a la Gorilla sports.
Bedankt voor je reactie, toch maar bestellen binnenkort dus

Hi Fitness Seller,

I have a question regarding the (barbarian) ATX smith cable rack. Back in Spring you stated that the new ATX 60 x 60 attachments could be used with it. So just to confirm, I would be able to fit it with the Monolift & Jammer Arms? And most important, could I use the ATX Spotter Arms 600?

Thanks in advance.

• #10.551
Hi Fitness Seller,

I have a question regarding the (barbarian) ATX smith cable rack. Back in Spring you stated that the new ATX 60 x 60 attachments could be used with it. So just to confirm, I would be able to fit it with the Monolift & Jammer Arms? And most important, could I use the ATX Spotter Arms 600?

Thanks in advance.
Yes the Smith Cable Rack has 60 x 60 mm uprights with 21 mm holes, which are compatible with the accessoires of the ATX 600 series.

geen barbarian cages meer op de website? maken ze die niet mer of verkopen jullie ze niet meer? (buiten 1 model dat niet in stock is zijn de meer standaard cages allemaal verdwenen?)

• #10.553
geen barbarian cages meer op de website? maken ze die niet mer of verkopen jullie ze niet meer? (buiten 1 model dat niet in stock is zijn de meer standaard cages allemaal verdwenen?)
Dat klopt, deze worden inderdaad niet meer gemaakt. Onze oude merknamen (Barbarian Line, MegaTec, Fortex en Heavy Duty) zullen allemaal verdwijnen. In plaats daarvan zullen wij enkel nog de merknaam ATX voeren.

Alle oude Barbarian toestellen zullen deel uitmaken van de nieuwe ATX series. Het ATX Power Rack PRX-750 vervangt bijvoorbeeld de Barbarian Power Cage:

@Fitness Seller is er een product die jullie misschien kunnen aanraden om de eerste gladde laag van de rubber tegels te krijgen?
Het is vooral voor die tape zodat ze zo goed mogelijk plakken.
Is waarschijnlijk een soort olie ofzo van on de mallen?

• #10.555
@Fitness Seller is er een product die jullie misschien kunnen aanraden om de eerste gladde laag van de rubber tegels te krijgen?
Het is vooral voor die tape zodat ze zo goed mogelijk plakken.
Is waarschijnlijk een soort olie ofzo van on de mallen?
Het laagje olie komt inderdaad uit de persmallen. Dit kun je normaal gesproken gewoon met een droge doek afvegen en anders met een sopje schoonmaken (dus warm water met een schoonmaakmiddel).

Het laagje olie komt inderdaad uit de persmallen. Dit kun je normaal gesproken gewoon met een droge doek afvegen en anders met een sopje schoonmaken (dus warm water met een schoonmaakmiddel).
Ja, als je het niet afneemt dan kleeft die tape van geen kanten. Da's best vervelend. Vooral bij de schuine kanten die je niet met die x-verbinders kan vast maken.

Heeft jullie Bodylastics Set Extreem set een CE keurmerk?

Wanneer komen de 20 kg gietijzeren olympische halterschijven terug binnen??

• #10.559
Terug
Naar boven