Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Beste Fitness-seller,
Vrijdag middag heb ik een PRX-830 rack besteld en nog wat attachments, nou kreeg ik diezelfde dag nog een bericht dat het al verzonden is.
Klopt dit? Want dat is wel absurd snel en is het dan ook dat ik hem maandag al kan verwachten (de tracking geeft geen lever datum, vanwege weekend denk ik)?
Ik ben in ieder geval super stocked en vind echt dat jullie het heel goed doen!
Gr. Ezra
 
Beste Fitness-seller,
Vrijdag middag heb ik een PRX-830 rack besteld en nog wat attachments, nou kreeg ik diezelfde dag nog een bericht dat het al verzonden is.
Klopt dit? Want dat is wel absurd snel en is het dan ook dat ik hem maandag al kan verwachten (de tracking geeft geen lever datum, vanwege weekend denk ik)?
Ik ben in ieder geval super stocked en vind echt dat jullie het heel goed doen!
Gr. Ezra
Bedankt! Mooi rack uitgekozen! :cool:

Als je bericht hebt gekregen dat de bestelling verzonden is, dan ga ik ervan uit dat dat klopt. Levering binnen Nederland is normaal
gesproken de eerstvolgende werkdag (maandag) en naar België één tot twee werkdagen (maandag of dinsdag). Op de dag van levering krijg je normaal gesproken nog meer tracking info.
 
Bedankt! Mooi rack uitgekozen! :cool:

Als je bericht hebt gekregen dat de bestelling verzonden is, dan ga ik ervan uit dat dat klopt. Levering binnen Nederland is normaal
gesproken de eerstvolgende werkdag (maandag) en naar België één tot twee werkdagen (maandag of dinsdag). Op de dag van levering krijg je normaal gesproken nog meer tracking info.
Ben ik het helemaal mee eens, zat al een tijd op te aassen en nu toch besteld voor kerst en nieuwjaar.
Dan hoor ik morgen meer denk ik☺️.
Dit bedoel ik trouwens met jullie klantenservice, zelfs in het weekend binnen paar uur reactie op een forum, respect!
 
Is er een richtdatum wanneer de mini deadlift jack terug in voorraad zal zijn?

En ook: komen de ATX Calibrated Steel Plates V2 nog terug binnen in de 20kg versie?
 
er een richtdatum wanneer de mini deadlift jack terug in voorraad zal zijn?

En ook: komen de ATX Calibrated Steel Plates V2 nog terug binnen in de 20kg versie?
Ik verwacht dat de mini bar jack in de tweede week van januari weer beschikbaar zal zijn, dat ligt er even aan wanneer de levering precies binnenkomt (niet altijd even gemakkelijk aan te geven rondom de feestdagen).

De V2 plates worden vervangen door de nieuwe calibrated plates. Als je deze nog wil bestellen stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice, gedurende een korte tijd zal dit nog mogelijk zijn.
 
Ik zie dat de marbo cable crossovers in de uitverkoop zijn. Betekent dit dat er nieuwe (ATX) cable crossovers onderweg zijn? En zit daar dan ook weer een budget versie bij?
 
Ik zie dat de marbo cable crossovers in de uitverkoop zijn. Betekent dit dat er nieuwe (ATX) cable crossovers onderweg zijn? En zit daar dan ook weer een budget versie bij?
Marbo verdwijnt volledig uit ons assortiment omdat wij voornamelijk nog onze eigen producten zullen aanbieden. Bovendien waren dit wel heel erg goedkope budgetproducten, wij vonden dat niet meer bij het ATX imago passen.

Er zullen in 2020 (waarschijnlijk rond de zomer) inderdaad ATX Cable Crossovers geïntroduceerd worden, zowel een variant in de duurste 800 serie alsook een variant in een goedkopere serie. Die laatste zal echter niet zo goedkoop zijn als de Marbo budgetproducten.
 
Beste Fitness seller,

Wanneer komen de ATX power racks op voorraad? 510/520/610/620 incl lat pulley?
 
Beste Fitness seller,

Wanneer komen de ATX power racks op voorraad? 510/520/610/620 incl lat pulley?
Er komen midden en eind januari weer nieuwe leveringen binnen. Bij interesse zou ik je adviseren om al een rack te reserveren (dat kan via e-mail naar onze klantenservice) want het loopt echt storm.

Overigens zit er wel een hoogteverschil in de modellen die je noemt, let daar goed op voordat je een bestelling plaatst. De PRX-510 en PRX-610 zijn namelijk extra laag (195 cm hoogte) voor kleinere ruimtes. De PRX-520 en PRX-620 hebben een normale hoogte van 215 cm.
 
Wat maakt de ATX Rotation V-Bar beter dan Triceps/Curl-greep 50cm - Licht gebogen? Hij is namelijk 2x zo duur :)


 
Wat maakt de ATX Rotation V-Bar beter dan Triceps/Curl-greep 50cm - Licht gebogen? Hij is namelijk 2x zo duur :)
Het prijsverschil zit puur in de de mate van afwerking. De goedkope greep is veel eenvoudiger geproduceerd.

De functionaliteit van beide grepen is echternagenoeg hetzelfde. De ATX greep heeft wel nog een roterend ringoog, dat heeft de normale uitvoering niet.

Zie ook deze review van een klant:
Door de roterende delen en de goede knurling traint het lekkerder dan de "standaard" V-Bar die ik al had.

Succes met je keuze! :)
 
Hi,

just a quick question, will the ATX Skid Plate be available later this year or is it discontinued?

thx.
 
Hi,

just a quick question, will the ATX Skid Plate be available later this year or is it discontinued?

thx.
These have been discontinued. We are working on a new version for the new 4.0 Rigs which should be available in a few months.
 
Het ATX 750 rack met lat pulley is zo een plezier om mee te trainen. Niet verwacht dat goed materiaal zo'n verschil zou maken.
De competition powerlifting bar is top! Enkel is het wat moeilijk om de ATX calibrated steel plates op de bar te krijgen zoals bij deadlift vanwege de nauwkeurige boring.
Zal me hiervoor een deadlift jack moeten aanschaffen, verder kan ik me geen betere combinatie inbeelden om mee te trainen.:pressing:

Hopelijk komen de dipbars voor het rack binnenkort online, zal dan wel weer het een en ander bestellen :D

Zéér tevreden van aankoop en service van fitness seller!
 
Het ATX 750 rack met lat pulley is zo een plezier om mee te trainen. Niet verwacht dat goed materiaal zo'n verschil zou maken.

Dat is inderdaad één van de mooie verassingen des levens. :)
Zelf heb ik bijvoorbeeld nog lang getwijfeld om een rogue deadlift baar aan te schaffen vanwege de prijs.
Nu weet ik ook waarom het ding wat kost en wil ik niet anders meer.

Als het gaat om serieus hardcore trainen, kun je jezelf geen (goedkope) troep veroorloven.
Goedkoop is bijna altijd duurkoop, op termijn grote ergernis en mogelijk nog riskant ook!
 
Dat is inderdaad één van de mooie verassingen des levens. :)
Zelf heb ik bijvoorbeeld nog lang getwijfeld om een rogue deadlift baar aan te schaffen vanwege de prijs.
Nu weet ik ook waarom het ding wat kost en wil ik niet anders meer.

Als het gaat om serieus hardcore trainen, kun je jezelf geen (goedkope) troep veroorloven.
Goedkoop is bijna altijd duurkoop, op termijn grote ergernis en mogelijk nog riskant ook!

Volledig eens! Al heb ik geen rogue deadlift bar t.o.v. welke bar vind jij dit zo'n verschil dan? Hij is inderdaad wel prijzig met bij €475.
 
Is er zicht wanneer de dip bars voor de nieuwe racks uitkomen? Ik heb een 600.
 
Volledig eens! Al heb ik geen rogue deadlift bar t.o.v. welke bar vind jij dit zo'n verschil dan? Hij is inderdaad wel prijzig met bij €475.

T.o.v. andere standaard hoge kwaliteit stangen die door de jaren heen in mijn handen heb gehad.

Niet dat daar iets mis mee is, maar het zit hem in de kleine details.
Combinatie van:
Diameter (slechts 27 mm)
Ruwheid profiel, "agressief" maar ook weer niet té (zoals de texas deadlift bar imho)
Veerkracht, levendig, maar niet zo springerig als het veerstaal van veel OL baren
 
T.o.v. andere standaard hoge kwaliteit stangen die door de jaren heen in mijn handen heb gehad.

Niet dat daar iets mis mee is, maar het zit hem in de kleine details.
Combinatie van:
Diameter (slechts 27 mm)
Ruwheid profiel, "agressief" maar ook weer niet té (zoals de texas deadlift bar imho)
Veerkracht, levendig, maar niet zo springerig als het veerstaal van veel OL baren

27mm diameter is perfect, meestal is alles 28mm toch?
 
Back
Naar boven