MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Enig idee wanneer de "20 kg ATX Rough Rubber Bumper Plate"s weer op voorraad zijn?
 
Enig idee wanneer de "20 kg ATX Rough Rubber Bumper Plate"s weer op voorraad zijn?
Nee daar is nog niets van bekend volgens mij. Vragen over levertijden a.u.b. mailen naar onze klantenservice, dan ontvang je snellere en betere informatie :)
 
1618303211650.png
 
We werken momenteel aan de website, zal straks weer online zijn.

Edit: website is nu weer online maar kan vandaag nog een paar keer offline gaan in verband met werkzaamheden.
 
Laatst bewerkt:
Fitness Seller , gezien de winactie, betekend dit dat er meer bankjes binnen komen :cool: ?
 
Hoppa, gewichten nu ook geregeld á 150kg, ben ik voorlopig nog even zoet mee. Nu alleen nog een halterstang, wil eigenlijk voor de ATX Competition Powerlifting Bar gaan..echter hier moet ik misschien nog een maand op wachten. Maar dan heb ik wel de setup die ik wil.
 
Hoppa, gewichten nu ook geregeld á 150kg, ben ik voorlopig nog even zoet mee. Nu alleen nog een halterstang, wil eigenlijk voor de ATX Competition Powerlifting Bar gaan..echter hier moet ik misschien nog een maand op wachten. Maar dan heb ik wel de setup die ik wil.
Top! Welke halterschijven heb je besteld?
 
Hoewel er duidelijk voorraadproblemen zijn bij FS (:janken:) bieden ze wel een uitstekende klantenservice! Althans volgens mijn recente ervaringen. Dank daarvoor!

PS: De mensen die mij te snel af waren voor de Nuobell Adjustable Dumbells (2 - 32 kg) mogen altijd hun ervaring delen van het product! Zeker betreffende duurzaamheid/kwaliteit op lange termijn.
 
Hoewel er duidelijk voorraadproblemen zijn bij FS (:janken:) bieden ze wel een uitstekende klantenservice! Althans volgens mijn recente ervaringen. Dank daarvoor!

PS: De mensen die mij te snel af waren voor de Nuobell Adjustable Dumbells (2 - 32 kg) mogen altijd hun ervaring delen van het product! Zeker betreffende duurzaamheid/kwaliteit op lange termijn.
Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf. Bedankt voor het delen.

Wat betreft voorraden en levertijden en dergelijke (een wereldwijd probleem en niet alleen bij ons) hebben wij een tijdje geleden een blog geschreven, diegenen die geïnteresseerd zijn kunnen het hier lezen:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YDG
ATX comp. bar besteld, tijd om te sporten!

Ik kon de laatste twee bestellingen helaas alleen uitgelogd doen en niet ingelogd. Zie afbeelding
Bedankt, ik geef het door aan de programmeur :)
 
Hier precies nog te verkrijgen, <link verwijderd>
Alhoewel soms verdacht dat mensen dit aanbieden nieuw en onder de werkelijke prijs, opletten dus denk ik .
Dit is Chinese imitatie en geen originele Nuobells. Graag de link verwijderen.

Deze handelaar heeft onze productbeschrijving gekopieerd maar als je goed leest zie je dat deze dumbbells in 4 kg stappen omhoog gaan. De originele Nüobells gaan in 2 kg stappen omhoog.
 
Laatst bewerkt:
2 vraagjes/opm:
- Service is temporary unavailable :(
- zijn de cross members van de atx770 apart te bestellen? zo zou ik van de 75 cm cage in mn 755 een 95cm ruimte kunnen maken?
 
2 vraagjes/opm:
- Service is temporary unavailable :(
- zijn de cross members van de atx770 apart te bestellen? zo zou ik van de 75 cm cage in mn 755 een 95cm ruimte kunnen maken?
Site krijgt een update en is over 5 minuten weer online.

Nee die onderdelen verkopen we niet los. Stuur het verzoek even naar onze klantenservice dan kunnen zij bekijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik denk niet dat we het kunnen aanbieden.
 
ik vind dit altijd wel een beetje jammer ook al begrijp ik dat mensen graag een extra centje verdienen aan tekorten
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad vervelend wanneer een nieuw product direct op Marktplaats eindigt terwijl er zulke voorraadtekorten zijn. Maar geen idee of de reden is om eraan te verdienen, misschien is het rack niet meer nodig of iets dergelijks.
Tja hij bood ook een atx-prx-650 aan.
 
Back
Naar boven