Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.261
Maar het is toch vrij ongebruikelijk als iemand 5 racks koopt? Dan ligt het er wel heel dik bovenop dat deze voor de handel zijn.
Nee hoor, er zijn veel zakelijke klanten die grote aantallen racks en bankjes kopen etc. En niet elke zakelijke klant geeft een aparte bedrijfsnaam op, dus wij kunnen aan een bestelling niet direct zien waarvoor deze bedoeld is. Met zoveel bestellingen kunnen wij dat helaas ook niet handmatig nakijken en opvolgen.

Zit je te wachten totdat de SCR-760 met lat pulley weer op voorraad komt, zie ik dat de prijs 400 euro is gestegen?! Dacht dat jullie de prijzen zo laag mogelijk probeerden te houden, vanwaar dan zo'n forse verhoging 😔

• #13.264
Zit je te wachten totdat de SCR-760 met lat pulley weer op voorraad komt, zie ik dat de prijs 400 euro is gestegen?! Dacht dat jullie de prijzen zo laag mogelijk probeerden te houden, vanwaar dan zo'n forse verhoging 😔
Die prijsverhoging (overigens €305 en geen €400) lijkt misschien fors maar het gaat om een toestel van meer dan €4000 dus dat dien je wel in verhouding te zien. De daadwerkelijke prijsverhoging is 'slechts' 7.5% en dat is echt niet veel met inkoopprijzen die ruim 10%-20% zijn gestegen (en dan heb ik de 300% stijging van transportkosten en andere factoren nog niet eens meegerekend). We houden absoluut rekening met de consument en dragen al het hele jaar een groot deel van de extra kosten omdat we onze prijzen lang niet hebben verhoogd. We ontkomen nu helaas niet langer aan prijsverhogingen. Ik verwacht (hoop) dat de prijzen ook snel zullen zakken wanneer de fitnessmarkt weer afkoelt.

Hier kun je meer lezen over de prijsstijgingen die nu worden doorgevoerd op ons assortiment:

Laatst bewerkt:
Die prijsverhoging (overigens €305 en geen €400) lijkt misschien fors maar het gaat om een toestel van meer dan €4000 dus dat dien je wel in verhouding te zien. De daadwerkelijke prijsverhoging is 'slechts' 7.5% en dat is echt niet veel met inkoopprijzen die ruim 10%-20% zijn gestegen (en dan heb ik de 300% stijging van transportkosten en andere factoren nog niet eens meegerekend). We houden absoluut rekening met de consument en dragen al het hele jaar een groot deel van de extra kosten omdat we onze prijzen lang niet hebben verhoogd. We ontkomen nu helaas niet langer aan prijsverhogingen. Ik verwacht (hoop) dat de prijzen ook snel zullen zakken wanneer de fitnessmarkt weer afkoelt.

Hier kun je meer lezen over de prijsstijgingen die nu worden doorgevoerd op ons assortiment:
Nou, het toestel was voorheen €3985, dus dat is toch echt een verhoging van bijna €400 volgens mij 😬

Maar is het ondertussen dan ook bekend wanneer deze er weer zal zijn?

• #13.266
Nou, het toestel was voorheen €3985, dus dat is toch echt een verhoging van bijna €400 volgens mij 😬

Maar is het ondertussen dan ook bekend wanneer deze er weer zal zijn?
De prijs is nu gestegen van €4090 naar €4395, dat is €305 of 7,5%. De prijs van €3985 die jij noemt was een tijdje geleden al met €100 verhoogd (maar als je die erbij pakt kom je uit op een stijging van 10%). De prijzen kunnen elke paar maanden blijven stijgen zolang de kosten ook blijven stijgen. Zo kan elke nieuwe levering van een toestel mogelijk duurder zijn. Lees het blog artikel even door waar ik in mijn vorige reactie naar heb gelinkt.

De nieuwe levering wordt binnen 1-2 maanden verwacht. Als je nog andere vragen hebt over dit toestel mag je via e-mail contact opnemen met onze klantenservice.

Enig idee wanneer de lat machines lsw-630 en 740 weer leverbaar zijn?

Deze week zijn ook meerdere barbells binnengekomen waarvan de klantenservice dacht dat ze in mei/juni zouden komen ;)
Dus blijkbaar is het voor hen soms ook een verrassing.

• #13.271
Deze week zijn ook meerdere barbells binnengekomen waarvan de klantenservice dacht dat ze in mei/juni zouden komen ;)
Dus blijkbaar is het voor hen soms ook een verrassing.
Soms worden zendingen veel sneller gelost dan verwacht en soms loopt een zending juist enkele weken vertraging op. Het is niet altijd exact te voorspellen helaas :)

Hoe zit het precies nu met die voorrraadmelding, ik heb die aanstaan voor de ATX training powerlifting barbell, en nu ook al op voorraad in elk geval sinds gisteren maar nooit mail gekregen.

• #13.273
Hoe zit het precies nu met die voorrraadmelding, ik heb die aanstaan voor de ATX training powerlifting barbell, en nu ook al op voorraad in elk geval sinds gisteren maar nooit mail gekregen.
De voorraadmeldingen doen gewoon wat ze moeten doen hoor, er worden elke dag honderden mails verzonden zodra een product nieuwe voorraad heeft. Maar je wil niet weten hoeveel foutmeldingen we elke dag in het log zien... Veel mensen maken een foutje bij het invullen van hun e-mailadres, of hun spam filter heeft het mailtje geblokkeerd of hun mailbox is vol etc. En soms klagen mensen dat ze geen voorraadmelding hebben gekregen maar blijken ze zich helemaal niet te hebben aangemeld (een item toevoegen aan favorieten betekent bijvoorbeeld niet dat je dan een voorraadmelding krijgt, daar zul je je echt apart voor moeten aanmelden).

Onze klantenservice kan precies zien welk e-mailadres voor welk product is aangemeld en op welk tijdstip de mail naar dat e-mailadres is verzonden. Dus als je dit wil uitzoeken dan kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Maar check eerst even of onze voorraadmelding niet in je spam folder terecht is gekomen ;)

Ik had gisteren wel de mails gekregen. Ik wil er alleen zoveel dat het me nu niet uitkomt ze allemaal te kopen 😅

Via MP een ATX training bar gevonden, en afgelopen week er nog 2 bij FS besteld.

Van de zomer eens op zoek naar een geschikte barbell voor m'n 10 jarig zoontje. Ik denk aan de 10kg training bar, omdat die zwaarder belastbaar is dan de 7,5kg techniek bar.

De voorraadmeldingen doen gewoon wat ze moeten doen hoor, er worden elke dag honderden mails verzonden zodra een product nieuwe voorraad heeft. Maar je wil niet weten hoeveel foutmeldingen we elke dag in het log zien... Veel mensen maken een foutje bij het invullen van hun e-mailadres, of hun spam filter heeft het mailtje geblokkeerd of hun mailbox is vol etc. En soms klagen mensen dat ze geen voorraadmelding hebben gekregen maar blijken ze zich helemaal niet te hebben aangemeld (een item toevoegen aan favorieten betekent bijvoorbeeld niet dat je dan een voorraadmelding krijgt, daar zul je je echt apart voor moeten aanmelden).

Onze klantenservice kan precies zien welk e-mailadres voor welk product is aangemeld en op welk tijdstip de mail naar dat e-mailadres is verzonden. Dus als je dit wil uitzoeken dan kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Maar check eerst even of onze voorraadmelding niet in je spam folder terecht is gekomen ;)

Heel vreemd, die van de comp powerlifting bar is wel binnengekomen en niets in mijn spam en de meldingstatus is ook niet bijgewerkt zie ik. Geen idee wat er fout gaat.

1619803913473.png

• #13.276
Heel vreemd, die van de comp powerlifting bar is wel binnengekomen en niets in mijn spam en de meldingstatus is ook niet bijgewerkt zie ik. Geen idee wat er fout gaat.
Je hebt je op 5 januari aangemeld en op 20 januari een melding gekregen, dan heb je die toch gewoon gehad?

Nadat je de melding hebt gekregen zul je je eerst opnieuw moeten aanmelden wil je wederom een melding krijgen :)

• #13.278
Aha duidelijk, was toen te laat met bestellen, ik dacht komt automatisch weer een nieuwe melding. Dank voor de opheldering :)
Ah nee als je een melding hebt gehad zul je je opnieuw moeten aanmelden. Ik zal het toevoegen aan de mails zodat dit wat duidelijker is.

Hebben jullie dit ding niet meer in het assortiment? Ik kan hem nergens vinden op de website.
lateforme-multifonction-power-rack-musculation-atx.jpg

Terug
Naar boven