XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Gisteren o.a. de ssb binnen gekregen, maar horen die bescherm rubbers zo los om de sleeves te zitten?
Lijkt mij dat ze er beetje strak omheen horen?

Gisteren o.a. de ssb binnen gekregen, maar horen die bescherm rubbers zo los om de sleeves te zitten?
Lijkt mij dat ze er beetje strak omheen horen?
Zit niet super strak nee, bij mij toch niet. Maar boeit opzich niet toch gezien je plates er tegen komen

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.684
Soms zitten die rubbers wat strakker (of zijn ze zelfs nauwelijks over de sleeve te schuiven) en soms wat losser. Er kan altijd een kleine tolerantie in de productie van dit rubber zitten. Mochten ze zo los zitten dat het je stoort, probeer ze dan eens aan het stalen plaatje van de sleeve vast te lijmen (ik weet echter niet of dat snel weer zou loslaten want de plates zorgen waarschijnlijk voor draaiing).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RiPo
Ga ik proberen ja, en anders laat ik die rubbers er gewoon af. Zitten toch bumper plates op.

• #13.687
NIEUW
Nu verkrijgbaar in Europa!

The Breath Belt

• #13.690
Ik ben eerder benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen rond dit product.
Subjectieve ervaring zeggen niet veel in dit geval.
Volgens mij zijn er geen wetenschappelijke onderzoeken specifiek naar de Breath Belt gedaan maar ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij de bedenker, Jesse. Er is natuurlijk wel wetenschappelijke onderbouwing van de voordelen die ademtraining/ademtherapie biedt en daar haakt deze riem op in. De riem voorziet namelijk in constante feedback die je ervan bewust maakt om diafragmatisch te ademen (buikademhaling).

Je moet dit product waarschijnlijk hetzelfde zien als bijvoorbeeld een Fat Pad of andere powerlifting tools die ook niet perse wetenschappelijk onderbouwd zijn, maar waar duizenden atleten aantoonbaar baat bij hebben. In het geval van de Breath Belt waren het de testimonials van klanten en professionals (coaches, trainers, therapeuten) uit de VS die ons hebben overtuigd - en natuurlijk het exemplaar dat we daarna zelf mochten uitproberen. Ik heb persoonlijk geen rug- of heupklachten dus daar kan ik niets over zeggen maar ik ben al overtuigd door de manier waarop de riem mijn ademhaling en brace assisteert tijdens mijn training (maar mijn brace is zonder belt dan ook vrij ruk). In tegenstelling tot een lederen riem kan ik de Breath Belt bovendien de hele training dragen (ik draag deze zelfs veel op kantoor omdat het mijn houding verbetert). Het is zeker geen product dat iedereen nodig heeft (en ik vind de prijs ook erg hoog) maar sommige mensen zullen er absoluut baat bij hebben.

En wanneer The Mad Scientist een product aanbeveelt dan wil dat ook wel wat zeggen :cool: maar ook dat is natuurlijk een subjectieve ervaring:

Volgens mij zijn er geen wetenschappelijke onderzoeken specifiek naar de Breath Belt gedaan maar ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij de bedenker, Jesse. Er is natuurlijk wel wetenschappelijke onderbouwing van de voordelen die ademtraining/ademtherapie biedt en daar haakt deze riem op in. De riem voorziet namelijk in constante feedback die je ervan bewust maakt om diafragmatisch te ademen (buikademhaling).

Je moet dit product waarschijnlijk hetzelfde zien als bijvoorbeeld een Fat Pad of andere powerlifting tools die ook niet perse wetenschappelijk onderbouwd zijn, maar waar duizenden atleten aantoonbaar baat bij hebben. In het geval van de Breath Belt waren het de testimonials van klanten en professionals (coaches, trainers, therapeuten) uit de VS die ons hebben overtuigd - en natuurlijk het exemplaar dat we daarna zelf mochten uitproberen. Ik heb persoonlijk geen rug- of heupklachten dus daar kan ik niets over zeggen maar ik ben al overtuigd door de manier waarop de riem mijn ademhaling en brace assisteert tijdens mijn training (maar mijn brace is zonder belt dan ook vrij ruk). In tegenstelling tot een lederen riem kan ik de Breath Belt bovendien de hele training dragen (ik draag deze zelfs veel op kantoor omdat het mijn houding verbetert). Het is zeker geen product dat iedereen nodig heeft (en ik vind de prijs ook erg hoog) maar sommige mensen zullen er absoluut baat bij hebben.

En wanneer The Mad Scientist een product aanbeveelt dan wil dat ook wel wat zeggen :cool: maar ook dat is natuurlijk een subjectieve ervaring:

Hmmm, IK ben absoluut niet overtuigd.
Maar dat hij erg duur is, daar ben ik het wel mee eens. ;)

Gelukkig verkopen jullie ook ontzettend veel hele coole/nuttige dingen in jullie shop. :)

En weer is de atx bench mbx 520 direct uitverkocht :(
Zal wss ten vroegste oktober worden voor volgende lading

• #13.693
Hmmm, IK ben absoluut niet overtuigd.
Maar dat hij erg duur is, daar ben ik het wel mee eens. ;)

Gelukkig verkopen jullie ook ontzettend veel hele coole/nuttige dingen in jullie shop. :)
Wil je hem eventueel uitproberen en kritisch beoordelen? Dan krijg je van mij een kleine korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren mocht je er echt niets mee kunnen. Mochten er andere geïnteresseerden zijn om de Breath Belt te testen, meld je dan even via PM.

Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden namelijk :)

En weer is de atx bench mbx 520 direct uitverkocht :(
Zal wss ten vroegste oktober worden voor volgende lading
Die is toch een dik uur online geweest hoor. Volgende levering zal inderdaad wel weer een paar maanden duren ben ik bang.

Wil je hem eventueel uitproberen en kritisch beoordelen? Dan krijg je van mij een kleine korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren mocht je er echt niets mee kunnen. Mochten er andere geïnteresseerden zijn om de Breath Belt te testen, meld je dan even via PM.

Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden namelijk :)

Die is toch een dik uur online geweest hoor. Volgende levering zal inderdaad wel weer een paar maanden duren ben ik bang.
Hartelijk dank voor het aanbod. :thumbup: Maar mijn brace is op zich super. :)
Waarschijnlijk dat iemand anders meer nut heeft van dit aanbod. Dan kunnen jullie die er blij mee maken.

In plaats van deze belt zie ik liever de atx dip belt weer op voorraad, maar er zullen vast wel wat mensen geïnteresseerd zijn

Geen idee of het al benoemd is, ik heb ze in ieder geval nog niet voorbij zien komen.

De squatbar heb ik op Facebook wel voorbij zien komen, de custom opties nog niet.

Zijn de custum barbells de eerste barbells van de eigen fabricage/productie lijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #13.698
Geen idee of het al benoemd is, ik heb ze in ieder geval nog niet voorbij zien komen.

De squatbar heb ik op Facebook wel voorbij zien komen, de custom opties nog niet.

Zijn de custum barbells de eerste barbells van de eigen fabricage/productie lijn?
De design barbells zijn inderdaad al aangekondigd op onze Instagram en Facebook pagina’s. Dit zijn nog niet de barbells uit onze eigen productie, die zullen wat duurder worden. Maar die zullen ook dezelfde mogelijkheid krijgen voor een custom design.

Let niet op de video kwaliteit, snelle opname met iPhone :)
https://www.instagram.com/p/CRUYAhSFPGS/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven