- Waardering
- 2.701
Jup, is dezelfde olie@Fitness Seller kan de maintanance oil ook worden gebruikt om je barbell lagers te smeren? Lijkt mij hetzelfde spul als de barbell oil?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, is dezelfde olie@Fitness Seller kan de maintanance oil ook worden gebruikt om je barbell lagers te smeren? Lijkt mij hetzelfde spul als de barbell oil?

Zit niet super strak nee, bij mij toch niet. Maar boeit opzich niet toch gezien je plates er tegen komenGisteren o.a. de ssb binnen gekregen, maar horen die bescherm rubbers zo los om de sleeves te zitten?
Lijkt mij dat ze er beetje strak omheen horen?
Levert je meteen extra laadruimte opGa ik proberen ja, en anders laat ik die rubbers er gewoon af. Zitten toch bumper plates op.

Hmmmm zie ik al een hele tijd passeren op joesullivan zijn instagram. Ben benieuwd naar de revieuws van mensen hier die heb proberenNIEUW
Nu verkrijgbaar in Europa!
The Breath Belt
![]()
The Breath Belt - Fitness Seller
De Breath Belt is een uniek hulpmiddel dat de diafragmatische ademhaling onmiddellijk verbetert op een manier die tot verschillende andere belangrijke voordelen leidt.www.fitness-seller.nl
Ik ben eerder benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen rond dit product.Hmmmm zie ik al een hele tijd passeren op joesullivan zijn instagram. Ben benieuwd naar de revieuws van mensen hier die heb proberen
Volgens mij zijn er geen wetenschappelijke onderzoeken specifiek naar de Breath Belt gedaan maar ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij de bedenker, Jesse. Er is natuurlijk wel wetenschappelijke onderbouwing van de voordelen die ademtraining/ademtherapie biedt en daar haakt deze riem op in. De riem voorziet namelijk in constante feedback die je ervan bewust maakt om diafragmatisch te ademen (buikademhaling).Ik ben eerder benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van de beweringen rond dit product.
Subjectieve ervaring zeggen niet veel in dit geval.
maar ook dat is natuurlijk een subjectieve ervaring:Volgens mij zijn er geen wetenschappelijke onderzoeken specifiek naar de Breath Belt gedaan maar ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij de bedenker, Jesse. Er is natuurlijk wel wetenschappelijke onderbouwing van de voordelen die ademtraining/ademtherapie biedt en daar haakt deze riem op in. De riem voorziet namelijk in constante feedback die je ervan bewust maakt om diafragmatisch te ademen (buikademhaling).
Je moet dit product waarschijnlijk hetzelfde zien als bijvoorbeeld een Fat Pad of andere powerlifting tools die ook niet perse wetenschappelijk onderbouwd zijn, maar waar duizenden atleten aantoonbaar baat bij hebben. In het geval van de Breath Belt waren het de testimonials van klanten en professionals (coaches, trainers, therapeuten) uit de VS die ons hebben overtuigd - en natuurlijk het exemplaar dat we daarna zelf mochten uitproberen. Ik heb persoonlijk geen rug- of heupklachten dus daar kan ik niets over zeggen maar ik ben al overtuigd door de manier waarop de riem mijn ademhaling en brace assisteert tijdens mijn training (maar mijn brace is zonder belt dan ook vrij ruk). In tegenstelling tot een lederen riem kan ik de Breath Belt bovendien de hele training dragen (ik draag deze zelfs veel op kantoor omdat het mijn houding verbetert). Het is zeker geen product dat iedereen nodig heeft (en ik vind de prijs ook erg hoog) maar sommige mensen zullen er absoluut baat bij hebben.
En wanneer The Mad Scientist een product aanbeveelt dan wil dat ook wel wat zeggenmaar ook dat is natuurlijk een subjectieve ervaring:

Wil je hem eventueel uitproberen en kritisch beoordelen? Dan krijg je van mij een kleine korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren mocht je er echt niets mee kunnen. Mochten er andere geïnteresseerden zijn om de Breath Belt te testen, meld je dan even via PM.Hmmm, IK ben absoluut niet overtuigd.
Maar dat hij erg duur is, daar ben ik het wel mee eens.
Gelukkig verkopen jullie ook ontzettend veel hele coole/nuttige dingen in jullie shop.![]()

Die is toch een dik uur online geweest hoor. Volgende levering zal inderdaad wel weer een paar maanden duren ben ik bang.En weer is de atx bench mbx 520 direct uitverkocht
Zal wss ten vroegste oktober worden voor volgende lading
Hartelijk dank voor het aanbod.Wil je hem eventueel uitproberen en kritisch beoordelen? Dan krijg je van mij een kleine korting en de mogelijkheid om gratis te retourneren mocht je er echt niets mee kunnen. Mochten er andere geïnteresseerden zijn om de Breath Belt te testen, meld je dan even via PM.
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden namelijk
Die is toch een dik uur online geweest hoor. Volgende levering zal inderdaad wel weer een paar maanden duren ben ik bang.

Volgens mij zijn er geen wetenschappelijke onderzoeken specifiek naar de Breath Belt gedaan maar ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij de bedenker, Jesse. Er is natuurlijk wel wetenschappelijke onderbouwing van de voordelen die ademtraining/ademtherapie biedt en daar haakt deze riem op in. De riem voorziet namelijk in constante feedback die je ervan bewust maakt om diafragmatisch te ademen (buikademhaling).
Je moet dit product waarschijnlijk hetzelfde zien als bijvoorbeeld een Fat Pad of andere powerlifting tools die ook niet perse wetenschappelijk onderbouwd zijn, maar waar duizenden atleten aantoonbaar baat bij hebben. In het geval van de Breath Belt waren het de testimonials van klanten en professionals (coaches, trainers, therapeuten) uit de VS die ons hebben overtuigd - en natuurlijk het exemplaar dat we daarna zelf mochten uitproberen. Ik heb persoonlijk geen rug- of heupklachten dus daar kan ik niets over zeggen maar ik ben al overtuigd door de manier waarop de riem mijn ademhaling en brace assisteert tijdens mijn training (maar mijn brace is zonder belt dan ook vrij ruk). In tegenstelling tot een lederen riem kan ik de Breath Belt bovendien de hele training dragen (ik draag deze zelfs veel op kantoor omdat het mijn houding verbetert). Het is zeker geen product dat iedereen nodig heeft (en ik vind de prijs ook erg hoog) maar sommige mensen zullen er absoluut baat bij hebben.
En wanneer The Mad Scientist een product aanbeveelt dan wil dat ook wel wat zeggenmaar ook dat is natuurlijk een subjectieve ervaring:
De design barbells zijn inderdaad al aangekondigd op onze Instagram en Facebook pagina’s. Dit zijn nog niet de barbells uit onze eigen productie, die zullen wat duurder worden. Maar die zullen ook dezelfde mogelijkheid krijgen voor een custom design.Geen idee of het al benoemd is, ik heb ze in ieder geval nog niet voorbij zien komen.
De squatbar heb ik op Facebook wel voorbij zien komen, de custom opties nog niet.
Zijn de custum barbells de eerste barbells van de eigen fabricage/productie lijn?

De design barbells zijn inderdaad al aangekondigd op onze Instagram en Facebook pagina’s. Dit zijn nog niet de barbells uit onze eigen productie, die zullen wat duurder worden. Maar die zullen ook dezelfde mogelijkheid krijgen voor een custom design.
Let niet op de video kwaliteit, snelle opname met iPhone
https://www.instagram.com/p/CRUYAhSFPGS/
Nee, dit is een nieuwe en unieke techniek