XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@Fitness Seller Zijn er ook plannen om iets van een ATX iso lateral Multi Pull te ontwerpen/maken zoals er ook de ATX iso lateral Multi Press is?
Ik kwam de onderstaande tegen wat dus een iso lateral lat pulldown / seated row.
Lijkt me een mooie aanvulling voor de atx machines zoals de hack squat / leg press en de leg curl / leg extention en de multi press.

Bijlagen

• iso-lateral-lat-pulldown-en-seated-row.png
    iso-lateral-lat-pulldown-en-seated-row.png
    209,6 KB · Weergaven: 105
  • isolateral-lat-pulldown-en-seated-row.png
    isolateral-lat-pulldown-en-seated-row.png
    228,9 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.722
Ik kan helaas geen handleidingen meer op de site vinde . Hoe kan ik de pec fly attachment het beste smeren. Er zit zwart poeder op de stangetjes. Ik wil ze gewoon poetsen en de stangetjes en de messing bussen smeren met siliconenspray. Is dat goed?
Elk smeermiddel zal volstaan, bijvoorbeeld een smeerolie zoals de ATX Maintenance Oil, maar een siliconenspray of teflonspray volstaat ook prima hoor.

Al enig idee wanneer de ATX Wall Pulley beschikbaar is? Zou eerst juli of augustus zijn maar dat lijk niet echt waarschijnlijk meer.
Geen idee, volgens mij is er nog geen levertijd bevestigd vanuit de fabriek. Mail even naar onze klantenservice

@Fitness Seller Zijn er ook plannen om iets van een ATX iso lateral Multi Pull te ontwerpen/maken zoals er ook de ATX iso lateral Multi Press is?
Ik kwam de onderstaande tegen wat dus een iso lateral lat pulldown / seated row.
Lijkt me een mooie aanvulling voor de atx machines zoals de hack squat / leg press en de leg curl / leg extention en de multi press.
Nee wij zijn op korte termijn niet van plan om meer machines te maken, buiten de standaard machines zoals een leg press en lat pulldown. De focus is nu verlegd naar andere producten. Een volledige studio-serie van ATX machines is ooit wel de bedoeling maar dat zal er voorlopig helaas niet van komen.

• Like
Waarderingen: RiPo
Enig idee wanneer de de hex bar van 160cm op voorraad is?

Ik kwam toevallig de onderstaande optie tegen voor een tweetal types trainingsbanken:

Screenshot_20210829-194610_Chrome.jpg

Nu is de vraag, is het voor ATX niet interessant om deze optie aan te bieden voor de MBX-770?
Persoonlijk vind ik dat een super bench die ik graag in m'n gym er bij zou willen hebben, echter de enige reden dat ik m niet koop is omdat er geen adapter op zit voor de accessoires.

Na mijn mening is daar ook een hele simpele oplossing voor te maken, en vind ik het ook vreemd dat dat er nog niet is. Heb zelf de mbx-770 thuis staan maar zo'n ab functie is na mijn mening niet nodig omdat je je voeten achter de voetsteunen kunt haken. Wel zou ik graag een leg extension optie of bicep curl optie erop willen hebben dan is die helemaal prefect. Dus gewoon een optie voor de extra opties zegma :grinny:

Vraagje over de curved jammer arms: ik heb thuis een rack van Heavy Duty staan, HD-1 model.
Staanders zijn 60mm breed & 57mm diep. De gaten zijn +- 26mm. Ik zie dat de jammer arms geschikt zijn voor gaten van 21mm, zou een dikkere moer er voor zorgen dat ze gebruikt kunnen worden in dit rack?

Laatst bewerkt:
Vraagje over de curved jammer arms: ik heb thuis een rack van Heavy Duty staan, HD-1 model.
Staanders zijn 60mm breed & 57mm diep. De gaten zijn +- 26mm. Ik zie dat de jammer arms geschikt zijn voor gaten van 21mm, zou een dikkere moer er voor zorgen dat ze gebruikt kunnen worden in dit rack?
De gaten moeten ook een hart op hart afstand hebben van 5cm, dan zou t passen maar zullen door de speling de jammer arms wel wat kunnen gaan schommelen tijdens een oefening.

ik heb het wel eens gevraagd voor de HD-2, maar daar pasten ze niet op.

• #13.733
Wanneer is de xl op voorraad😁?
Levertijd onbekend (nog niet eens in productie, dus ik denk nog zeker 4-6 maanden).

Ik kwam toevallig de onderstaande optie tegen voor een tweetal types trainingsbanken:

Nu is de vraag, is het voor ATX niet interessant om deze optie aan te bieden voor de MBX-770?
Persoonlijk vind ik dat een super bench die ik graag in m'n gym er bij zou willen hebben, echter de enige reden dat ik m niet koop is omdat er geen adapter op zit voor de accessoires.
We hebben 10 verschillende verstelbare bankjes met allemaal andere eigenschappen, waaronder drie modellen met een adapter functie. Het is voor ons helaas niet interessant om voor elk model bankje een aparte adapter functie te maken.

Zie de beschrijving van de Jammer Arms, daarin vermelden wij voor welke racks deze geschikt zijn. Als jouw rack daarvan afwijkt zullen de Jammer Arms niet of niet goed passen. Je zou dan al zelf aanpassingen moeten maken om het wellicht passend te krijgen maar daar kunnen wij niet in adviseren (bijvoorbeeld een koker rondom de pin bevestigen zodat die dikker is). Ik weet echter niet meer zeker wat de gatafstand was van HD-1 rack (bij het HD-2 rack was dat bijvoorbeeld 35 mm in plaats van de vereiste 50 mm dus in dat geval zal het sowieso niet passen).

We hebben 10 verschillende verstelbare bankjes met allemaal andere eigenschappen, waaronder drie modellen met een adapter functie. Het is voor ons helaas niet interessant om voor elk model bankje een aparte adapter functie te maken.
Ik zei volgens mij ook niet voor ieder type bankje, maar enkel voor de MBX-770.. 🤪
Gezien daar al standaard 2 bout bevestigingen zitten zou daar heel eenvoudig zo'n soort adapter voor in de plaats kunnen worden gemonteerd.

• #13.735
Ik zei volgens mij ook niet voor ieder type bankje, maar enkel voor de MBX-770.. 🤪
Gezien daar al standaard 2 bout bevestigingen zitten zou daar heel eenvoudig zo'n soort adapter voor in de plaats kunnen worden gemonteerd.
Dat begrijp ik... maar hoewel jij het nu vraagt voor de MBX-770 vragen anderen dit voor de MBX-750 of de MBX-760 enzovoorts ;)

Voor de MBX-770 is het echter al helemaal niet interessant omdat dat één van de minst verkochte bankjes is. We hebben wel eens gespeeld met een prototype dat voor ELK bankje geschikt is (ook andere merken) maar dat was niet ideaal. Misschien dat we dat ooit op de markt brengen maar voorlopig zijn daar geen plannen voor helaas.

Bij de ATX MULTI BENCH MBX-660 staat slechts dat hij niet op voorraad is maar bij andere benches soms half september. Kan dit ineens veranderen of kan ik er vanuit gaan dat dit nog even gaat duren?

Laatst werd aangegeven dat jullie vrijwel wekelijks nieuwe benches binnenkrijgen maar zie hier helaas nog niks van terug (heb ook de notificaties ingesteld)

• #13.737
Bij de ATX MULTI BENCH MBX-660 staat slechts dat hij niet op voorraad is maar bij andere benches soms half september. Kan dit ineens veranderen of kan ik er vanuit gaan dat dit nog even gaat duren?

Laatst werd aangegeven dat jullie vrijwel wekelijks nieuwe benches binnenkrijgen maar zie hier helaas nog niks van terug (heb ook de notificaties ingesteld)
Wanneer de levertijd van een product bekend is zullen wij dat vermelden op de productpagina. Als er geen levertijd vermeld staat dan is er nog niets bekend, dus dan kun je ervan uitgaan dat dat product de komende 1-2 maanden sowieso nog niet op voorraad komt. Van de MBX-660 is er helaas nog geen levertijd bekend (zoals eerder aangegeven in dit topic zal deze sowieso niet voor oktober binnenkomen en mogelijk nog later).

Overigens is er niet gezegd dat we vrijwel wekelijks nieuwe bankjes binnenkomen, dat bericht heb je waarschijnlijk verkeerd begrepen. Er werd gezegd dat er regelmatig bankjes binnenkomen maar dat zijn wel telkens andere modellen. Het is dus niet zo dat ALLE modellen bankjes tegelijkertijd binnenkomen, meestal bevat een levering slechts één of twee verschillende modellen. De totale productie- en levertijd van elk individueel model is nog altijd minimaal enkele maanden.

Laatst bewerkt:
  • #13.739
@Fitness Seller is er al bekend of/wanneer de atx bankjes + options leverbaar zijn? Zoals https://www.fitness-seller.nl/atx-tricep-dip-option/ + bijbehorende bankjes? Of is er hier een vervanger voor?
Nee niets bekend, zie de post hierboven. Zodra de levertijd van een product bekend is zullen wij dat vermelden op de productpagina.

Een vervanger voor de tricep dip option zijn onze dip bars, vrijstaand of voor aan de muur:

Of je kunt Bench Dips uitvoeren op een bankje of ander verhoogd en stabiel object.

Toch echt niet normaal hoeveel dezelfde vraag op dezelfde pagina's gesteld worden.... en hoeveel 100keer deze al beantwoord is :roflol:

Terug
Naar boven