MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zo, na lang twijfelen (en lang wachten op beschikbaren voorraden ;)) nu eindelijk mijn bestelling geplaatst:

ATX Power Rack PRX-655
ATX Multi Bench MBX-520
ATX Dip Bars 600
ATX Weight Plate Pins 30 mm

Dan moet er op korte termijn ook nog even wat fatsoenlijk 50mm spul bij :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.543
Zo, na lang twijfelen (en lang wachten op beschikbaren voorraden ;)) nu eindelijk mijn bestelling geplaatst:

ATX Power Rack PRX-655
ATX Multi Bench MBX-520
ATX Dip Bars 600
ATX Weight Plate Pins 30 mm

Dan moet er op korte termijn ook nog even wat fatsoenlijk 50mm spul bij :wl:
Bedankt voor de bestelling. Dat wordt een mooie home gym! :flex:

Ik wil graag de ATX SINGLE BALL TARGET halen. Is het mogelijk deze op de muur buiten te bevestigen en dat ik hiervoor bevestigingsmateriaal erbij kan bestellen?
Helaas is mijn plafond in mijn stenen tuinhuis gym te laag...

• #14.546
Ik wil graag de ATX SINGLE BALL TARGET halen. Is het mogelijk deze op de muur buiten te bevestigen en dat ik hiervoor bevestigingsmateriaal erbij kan bestellen?
Helaas is mijn plafond in mijn stenen tuinhuis gym te laag...
Je kunt deze buiten bevestigen. Het bevestigingsmateriaal dat is inbegrepen zijn dikke M20 bouten voor bevestiging aan de ATX rigs. Je zou dan zelf bij de lokale bouwmarkt pluggen of ander bevestigingsmateriaal moeten halen (maat M12 volstaat normaal gesproken ook al prima).

Hou er overigens rekening mee dat deze ball target, net als vrijwel al onze producten, is voorzien van een normale poedercoating. Deze is dus niet speciaal behandeld om buiten te gebruiken. De poedercoating zal wel beschermen tegen roest maar op plekken wat de coating slijt of beschadigd raakt of dunner is aangebracht, kan op den duur wel lichte roestvorming ontstaan (dat kan niet veel kwaad, het is vooral cosmetisch misschien een beetje vervelend).

Je kunt deze buiten bevestigen. Het bevestigingsmateriaal dat is inbegrepen zijn dikke M20 bouten voor bevestiging aan de ATX rigs. Je zou dan zelf bij de lokale bouwmarkt pluggen of ander bevestigingsmateriaal moeten halen (maat M12 volstaat normaal gesproken ook al prima).

Hou er overigens rekening mee dat deze ball target, net als vrijwel al onze producten, is voorzien van een normale poedercoating. Deze is dus niet speciaal behandeld om buiten te gebruiken. De poedercoating zal wel beschermen tegen roest maar op plekken wat de coating slijt of beschadigd raakt of dunner is aangebracht, kan op den duur wel lichte roestvorming ontstaan (dat kan niet veel kwaad, het is vooral cosmetisch misschien een beetje vervelend).
Thanks, dat worden twee gaten boren in de muur. M20 is daarvoor dan wel wat groot inderdaad. Roest maakt mij niks uit voor dit ding..het kan toch alleen maar buitenhangen.

Ik zie dat de nieuwe ATX Leg Press / Hack Squat op de website staat. Wel erg aan de prijs met ruim 700 EU duurder dan de vorige versie. Terwijl ik niet zo heel veel upgrades zie? Zal de vorige versie nog leverbaar zijn?

• #14.549
Ik zie dat de nieuwe ATX Leg Press / Hack Squat op de website staat. Wel erg aan de prijs met ruim 700 EU duurder dan de vorige versie. Terwijl ik niet zo heel veel upgrades zie? Zal de vorige versie nog leverbaar zijn?
Nee, helaas is de oude versie zoals aangegeven op de website niet meer leverbaar. De prijsstijging van de nieuwe versie heeft inderdaad deels te maken met de upgrades (zo is deze bijna 15% zwaarder, dus er wordt meer materiaal gebruikt, maar deze bevat ook veel meer kleine details en onderdelen die meer werk vereisen in de productie). Een groot deel van de hogere prijs komt echter door de alsmaar stijgende materiaalkosten en de transportkosten die nog steeds erg duur zijn etc.

We zullen binnenkort wel nog een goedkopere Leg Press introduceren voor thuisgebruikers (zie de bijgevoegde afbeelding). Die zal echter geen hack squat functionaliteit hebben, enkel leg press.

Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog de Compact Leg Press in ons assortiment:

Bijlagen

• 3E8DB8D2-32DE-4486-A919-E98AE8CECAB3.jpeg
    3E8DB8D2-32DE-4486-A919-E98AE8CECAB3.jpeg
    136,4 KB · Weergaven: 133
Laatst bewerkt:
Nee, helaas is de oude versie zoals aangegeven op de website niet meer leverbaar. De prijsstijging van de nieuwe versie heeft inderdaad deels te maken met de upgrades (zo is deze bijna 15% zwaarder, dus er wordt meer materiaal gebruikt, maar deze bevat ook veel meer kleine details en onderdelen die meer werk vereisen in de productie). Een groot deel van de hogere prijs komt echter door de alsmaar stijgende materiaalkosten en de transportkosten die nog steeds erg duur zijn etc.

We zullen binnenkort wel nog een goedkopere Leg Press introduceren voor thuisgebruikers (zie de bijgevoegde afbeelding). Die zal echter geen hack squat functionaliteit hebben, enkel leg press.

Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog de Compact Leg Press in ons assortiment:
Had ik maar de ruimte voor die compact leg press! Fijn dat jullie 'kleine' machines en racks verkopen anders had ik nooit een homegym nu haha.

Dat had ik een paar maanden geleden al gezien. Toen ik zag dat het "oude" model op voorraad was heb ik die direct besteld omdat ik wel had verwacht dat het nieuwe model minstens 500 duurder zou zijn.. En ik vond de upgrades ook niet de meerprijs waard.
Was toen een post van op Instagram waarbij werd aangegeven dat de upgrades waren een staande calf raise (wat met de "oude" ook kan als je een klein houten blok op de plaat legt met 2 bouten aan de onderzijde welke in die 2 gaten vallen zodat die op zn plek blijft liggen) en de mogelijkheid om weerstandsbanden te gebruiken om zowel te verzwaren als verlichten.

Dat vond ik toen al niet de meerprijs waard.. En achteraf helemaal blij want gezien ik het "oude" model nog heb gekocht voor 1899 zou de nieuwe 850 duurder zijn geweest en dat vind ik het zeker niet waard! 😅

Laatst bewerkt:
  • #14.552
Bodybuilding.nl members only!

Er is nog één exemplaar beschikbaar gekomen van het oude model Leg Press / Hack Squat BPR-780 waarover in de posts hierboven werd gesproken. Dit is de allerlaatste, aangezien deze nu niet meer wordt gemaakt en is vervangen door de duurdere BPR-790.

Op =op!

Hier te bestellen:

Laatst bewerkt:
Bodybuilding.nl members only!

Er is nog één exemplaar beschikbaar gekomen van het oude model Leg Press / Hack Squat BPR-780 waarover in de posts hierboven werd gesproken. Dit is de allerlaatste, aangezien deze nu niet meer wordt gemaakt en is vervangen door de duurdere BPR-790.

Op =op!

Hier te bestellen:
@MetalNDeadlifts

• #14.559
Staat t daarom ook op Instagram? 🤣
Als niemand hapt dan na anderhalf uur wel inderdaad ;) (timed exclusive haha)

Maar er is blijkbaar sowieso niet veel animo meer voor het oude model, want deze staat nu nog steeds te koop.

Als niemand hapt dan na anderhalf uur wel inderdaad ;) (timed exclusive haha)

Maar er is blijkbaar sowieso niet veel animo meer voor het oude model, want deze staat nu nog steeds te koop.
Hahaha! Geintje 🙂
Volgens mij is de vraag naar equipment sowieso veel minder ondertussen..
Sterker nog, je ziet zelfs (steeds meer) complete homegyms op mp te koop staan.. Die een of twee jaar geleden zijn gekocht.. Zonde..

Terug
Naar boven