AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller wat gekke vraag (rack past misschien net op zolder): als ik via de plaatjes de afstand tussen de achterkant van het 620/650 rack en de voorkant van de paal bereken kom ik uit op 112/113 cm diept. Kan dit ongeveer kloppen? Het gaat om het rode stukje uit het plaatje
Ik weet niet precies wat die maat is en we hebben hier nu geen racks opgesteld staan om dit te controleren. Ik zou het op dezelfde manier via de afbeelding uitrekenen als jij hebt gedaan, dus dan zal het vast ongeveer kloppen (de afbeelding is namelijk op schaal).
 
Hey,

Welk rack raden jullie aan voor in een garage? Met lat pulley. Er is wel heel veel keuze…
 
Hey,

Welk rack raden jullie aan voor in een garage? Met lat pulley. Er is wel heel veel keuze…
EDIT: ik vergeet dat we over dit soort onderwerpen (welk power rack, welk bankje, welke halterstang etc.) ook blog artikelen hebben geschreven :o

Dit blog artikel zal je normaal gesproken aardig op weg helpen met je keuze ;)



ORIGINELE POST:
We hebben inderdaad een zeer ruim aanbod qua racks, dus je kunt het beste voor jezelf even een lijstje van wensen en eisen moeten maken en dan racks gaan afstrepen. Welk rack het beste is voor jou/voor jouw ruimte, is namelijk heel persoonlijk. Denk aan criteria zoals budget, hoogte, uitbreidingsmogelijkheden (compatibiliteit met accessoires), belastbaarheid (al zijn onze goedkoopste racks normaal gesproken al meer dan voldoende belastbaar voor de gemiddelde krachtsporter), beschikbare ruimte etc...

Als je de vergelijkingstabellen op onze website raadpleegt dan kun je alle racks heel eenvoudig met elkaar vergelijken. Je kunt in die tabellen ook racks verbergen die je niet wil zien. Zo zou je normaal gesproken vrij snel tot een goede keuze moeten komen.

Hier vind je alle vergelijkingstabellen:


Kort samengevat: als algemeen advies (zonder iets te weten van jouw situatie) zou ik zeggen kies een rack uit de 600 of 700 serie, want die hebben in my opinion de beste prijs-kwaliteitverhouding en die zijn compatibel met de meeste accessoires. De 500 serie racks zijn interessanter als je minder wil uitgeven maar die hebben dus ook minder uitbreidingsmogelijkheden. De 800 serie racks zijn natuurlijk het allermooiste maar voor thuis is dat vaak overkill, tenzij budget geen rol speelt en je een flinke trainingsruimte tot je beschikking hebt :cool:

Vervolgens kun je ook nog kiezen tussen een power rack, half rack of squat stands maar dien je te baseren op eerdergenoemde wensen en eisen. Power racks hebben natuurlijk de meeste mogelijkheden. Half racks zijn interessant als je wat minder ruimte tot je beschikking hebt en squat stands zijn super mobiel en ideaal voor de kleinste ruimtes.
 
Laatst bewerkt:
EDIT: ik vergeet dat we over dit soort onderwerpen (welk power rack, welk bankje, welke halterstang etc.) ook blog artikelen hebben geschreven :o

Dit blog artikel zal je normaal gesproken aardig op weg helpen met je keuze ;)



ORIGINELE POST:
We hebben inderdaad een zeer ruim aanbod qua racks, dus je kunt het beste voor jezelf even een lijstje van wensen en eisen moeten maken en dan racks gaan afstrepen. Welk rack het beste is voor jou/voor jouw ruimte, is namelijk heel persoonlijk. Denk aan criteria zoals budget, hoogte, uitbreidingsmogelijkheden (compatibiliteit met accessoires), belastbaarheid (al zijn onze goedkoopste racks normaal gesproken al meer dan voldoende belastbaar voor de gemiddelde krachtsporter), beschikbare ruimte etc...

Als je de vergelijkingstabellen op onze website raadpleegt dan kun je alle racks heel eenvoudig met elkaar vergelijken. Je kunt in die tabellen ook racks verbergen die je niet wil zien. Zo zou je normaal gesproken vrij snel tot een goede keuze moeten komen.

Hier vind je alle vergelijkingstabellen:


Kort samengevat: als algemeen advies (zonder iets te weten van jouw situatie) zou ik zeggen kies een rack uit de 600 of 700 serie, want die hebben in my opinion de beste prijs-kwaliteitverhouding en die zijn compatibel met de meeste accessoires. De 500 serie racks zijn interessanter als je minder wil uitgeven maar die hebben dus ook minder uitbreidingsmogelijkheden. De 800 serie racks zijn natuurlijk het allermooiste maar voor thuis is dat vaak overkill, tenzij budget geen rol speelt en je een flinke trainingsruimte tot je beschikking hebt :cool:

Vervolgens kun je ook nog kiezen tussen een power rack, half rack of squat stands maar dien je te baseren op eerdergenoemde wensen en eisen. Power racks hebben natuurlijk de meeste mogelijkheden. Half racks zijn interessant als je wat minder ruimte tot je beschikking hebt en squat stands zijn super mobiel en ideaal voor de kleinste ruimtes.

Hè super! Thanks ik ga eens kijken en bestellen :)
 
Wat voor stang adviseren jullie? Voor 30 mm.
 
Wat voor stang adviseren jullie? Voor 30 mm.
Er is maar één 30 mm halterstang die echt kwalitatief is en dat is de ATX Professional Bar:

Alle andere 30 mm halterstangen zijn de normale 30 mm kwaliteit (vergelijkbaar met wat andere shops ook aanbieden) en het enige verschil is de lengte van de stangen. Als een 200 cm stang past dan zou ik gewoon voor de ATX uitvoering gaan. Ik hoop dat deze in november weer binnenkomt.

Beetje lui oelleh, de helft is niet leverbaar vandaar :) maar je hebt gelijk. Thanks!

Fitness Seller heb je nog een mooie code
Voor deze schooier? Aangezien het ruim 2k gaat kosten.
We hebben momenteel geen kortingsacties maar dat hebben we sowieso vrijwel nooit eigenlijk. Misschien hooguit met Black Friday wel eens maar dat zal dit jaar waarschijnlijk ook niets zijn net zoals de afgelopen 2 jaar, omdat er nog steeds zoveel lever-/voorraadproblemen zijn). Kortingen zijn nu sowieso erg lastig vanwege alle prijsstijgingen en andere kosten die enorm gestegen zijn (logistiek, energie, transport).
 
Goede avond FS, al enig idee wanneer jullie nieuwe toonzaal open gaat ?
 
Goede avond FS, al enig idee wanneer jullie nieuwe toonzaal open gaat ?
De oplevering van het nieuwe kantoor is helaas al een paar maanden vertraagd en we kunnen pas aan de showroom beginnen als het nieuwe kantoor klaar is. Waarschijnlijk gaan we in november om, dan is de verbouwing van de showroom hopelijk in januari of februari klaar :)

We zullen hier zeker iets laten weten als het zover is :cool:
 
Domme vraag maar levering per stuk of per 2?
 
Domme vraag maar levering per stuk of per 2?
Kenmerken:

  • Extra grote halterschijven voor het uitvoeren van gedeeltelijke deadlifts
  • Met een diameter van 66,5 cm voor een hogere startpositie
  • Vergelijkbaar met 10 cm hoge block pulls zonder dat je blokken nodig hebt
  • Voor het tillen van zwaardere gewichten en het trainen van de lockout
  • Ideaal voor langere atleten en mensen met rug- en knieklachten
  • Hoogwaardig natuurlijk rubber conform REACH en RoHS, zonder sterke geur
  • Met verzonken handgrepen voor eenvoudig hanteren en optillen
  • Met een verchroomde metalen binnenring voor snel wisselen van gewicht
  • Boring van 50,5 mm, geschikt voor alle olympische 50 mm halterstangen
  • Met ATX logo en gewichtsaanduiding als witte opdruk
  • Prijs per stuk
 
Verkopen jullie de Rogue handle cable attachment of iets vergelijkbaars? Ziet er wel sturdy uit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verkopen jullie de handle cable attachment of iets vergelijkbaars? Ziet er wel sturdy uit :)
Nee wij verkopen geen producten van onze concurrenten.

Hier vind je al onze kabelaccessoires, waaronder een stuk of tien eenhandsgrepen:

 
Bedankt.

Ik zie dat jullie nu ook MAG grips verkopen, hebben deze een supinate of pronate grip?
 
Back
Naar boven