XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

In een review moet je de positieve en de negatieve punten noemen. Wat waren voor jou de positieve punten waardoor je tot wel 2 sterren gekomen bent?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
De reviews zijn inderdaad met name bedoeld voor de grotere toestellen en onbekende artikelen, om anderen te helpen met het maken van een keuze. Ik denk dat iedereen wel weet wat ze kunnen verwachten van ijzer :)

In een review moet je de positieve en de negatieve punten noemen. Wat waren voor jou de positieve punten waardoor je tot wel 2 sterren gekomen bent?

Puur voor het bedrijf zelf snelle antwoorden op vragen, netjes afgehandeld. Alles netjes goed verpakt geleverd.

De reviews zijn inderdaad met name bedoeld voor de grotere toestellen en onbekende artikelen, om anderen te helpen met het maken van een keuze. Ik denk dat iedereen wel weet wat ze kunnen verwachten van ijzer :)

Maar.... Het zegt wel iets over de kwaliteit van jullie leverancier niet? Als het meerdere malen voorkomt dat 1 van de 6 gewichten niet past. Dan kan je bijvoorbeeld voor een ander merk gewichten gaan, maar als je dan die review er van verwijderd zal niemand ooit te weten komen dat het een x aantal keer per jaar voorkomt dat er een slecht gewicht word geleverd. Laten we het hier bij houden want dit is inderdaad niet de plek om dit te bespreken. Tenzij je me nog heel graag wat wil vertellen..

• #1.444
Puur voor het bedrijf zelf snelle antwoorden op vragen, netjes afgehandeld. Alles netjes goed verpakt geleverd.

Maar.... Het zegt wel iets over de kwaliteit van jullie leverancier niet? Als het meerdere malen voorkomt dat 1 van de 6 gewichten niet past. Dan kan je bijvoorbeeld voor een ander merk gewichten gaan, maar als je dan die review er van verwijderd zal niemand ooit te weten komen dat het een x aantal keer per jaar voorkomt dat er een slecht gewicht word geleverd. Laten we het hier bij houden want dit is inderdaad niet de plek om dit te bespreken. Tenzij je me nog heel graag wat wil vertellen..
Zo'n eenvoudige conclusies kun je niet trekken :rolleyes: Bij alle leveranciers zullen er wel eens een paar halterschijven tussen zitten die verkeerd zijn gegoten. Dat dit bij jou bij één van de zes halterschijven is voorgekomen wil echter niet zeggen dat dit vaker voorkomt!

Lijkt me sterk dat het nog nooit eerder is voorgekomen bij jullie maargoed laten we hier een punt achter zetten. Dit gaat nergends over en nog kunnen we er eeuwig over doorgaan.

• #1.446
Lijkt me sterk dat het nog nooit eerder is voorgekomen bij jullie maargoed laten we hier een punt achter zetten. Dit gaat nergends over en nog kunnen we er eeuwig over doorgaan.
Ik heb nergens gezegd dat het nog nooit eerder is voorgekomen, ik zeg juist dat het niet te vermijden is en bij iedere leverancier voorkomt! Je zegt wel steeds dat je er een punt achter wilt zetten, je mag dan ook best stoppen met reageren hoor :)

• #1.447
Weer een aantal nieuwe artikelen erbij!

Ook zullen er spoedig nog een aantal leuke en goedkope voordeelpakketten verschijnen voor een aantal nieuwe toestellen uit de Basic Line!

Die nieuwe barbarian lat tower ziet er zeer goed uit!

Wanneer komt de "Halterschijven Standaard - 50mm" van Basic line weer binnen? 17 juni besteld en na mailcontact moest ik de levertijd van de website in de gaten houden. Deze staat al vanaf die datum op levertijd 4 weken.

• #1.450
Wanneer komt de "Halterschijven Standaard - 50mm" van Basic line weer binnen? 17 juni besteld en na mailcontact moest ik de levertijd van de website in de gaten houden. Deze staat al vanaf die datum op levertijd 4 weken.
Over circa vier weken ;) De status op de website is vrijwel altijd actueel, wanneer de levertijd bij een artikel voor een langere tijd ongewijzigd blijft dan zijn er vertragingen bij de aanlevering.

Als je niet langer wenst te wachten kun je even een mail naar de klantenservice sturen, je kunt de bestelling bijvoorbeeld aanpassen of annuleren.

Even een vraagje.

Komt er voor het free rack uit de basic line ook nog zo'n stabilisator net als bij het free rack uit de barbarian line ?

Of past die uit de barbarian line er ook op?
Free rack is wel stabiel hoor, maar extra stabiliteit is nooit verkeerd natuurlijk :)

Hey,
Ik heb net mijn bestelling binnen, oa een hex bar. Nu staat er op de site dat die 14,5kg weegt. Ik heb de mijne gewogen en die woog 23,5kg :p Bijna 10kg verschil. Maakt op zich niet uit natuurlijk, maar misschien even aanpassen op de site? ;)
Ook was mijn bestelling niet compleet, maar daarvoor zal ik wel even een mailtje sturen.

• #1.453
Even een vraagje.

Komt er voor het free rack uit de basic line ook nog zo'n stabilisator net als bij het free rack uit de barbarian line ?

Of past die uit de barbarian line er ook op?
Free rack is wel stabiel hoor, maar extra stabiliteit is nooit verkeerd natuurlijk :)
Nee die is er niet en zal er ook niet komen, de Barbarian Tube-Option is helaas niet compatibel.

Hey,
Ik heb net mijn bestelling binnen, oa een hex bar. Nu staat er op de site dat die 14,5kg weegt. Ik heb de mijne gewogen en die woog 23,5kg :p Bijna 10kg verschil. Maakt op zich niet uit natuurlijk, maar misschien even aanpassen op de site? ;)
Ook was mijn bestelling niet compleet, maar daarvoor zal ik wel even een mailtje sturen.
Haha, dat is natuurlijk inderdaad wel een erg groot verschil! Ik zal het eens laten nakijken ;)

Aangezien je een hex bar hebt besteld zal je bestelling per transporteur zijn verzonden, als de bestelling dan niet compleet is betreft het waarschijnlijk een artikel dat momenteel niet leverbaar is. Dit wordt dan nageleverd zodra het weer beschikbaar is.

Stuur inderdaad even een mailtje daarover naar de klantenservice :)

Gaat om een riem. Ik lees net van iemand dat die momenteel uitverkocht zijn.

Oke bedankt voor het antwoorden op mijn vraag! :)

Maar ik ben zeer te spreken over die basic line,, heb er nu 2 dingen van en voelt heel degelijk aan ! En dat toch voor een leuke prijs.

• #1.456
Gaat om een riem. Ik lees net van iemand dat die momenteel uitverkocht zijn.
De powerliftriem is inderdaad al een aantal weken uitverkocht in maat M en sinds vandaag ook in maat L.

Oke bedankt voor het antwoorden op mijn vraag! :)

Maar ik ben zeer te spreken over die basic line,, heb er nu 2 dingen van en voelt heel degelijk aan ! En dat toch voor een leuke prijs.
Bedankt, leuk dat je tevreden bent :) De Basic Line blijft natuurlijk wel een beetje een budgetlijn, je zou de Barbarian (of Powertec) toestellen eens moeten proberen ;)

wanneer komt de product beschrijving van het basic line powerrack ?

Bedankt, leuk dat je tevreden bent :) De Basic Line blijft natuurlijk wel een beetje een budgetlijn, je zou de Barbarian (of Powertec) toestellen eens moeten proberen ;)

Ja ik zit er aan te denken om van de winter het half rack of multi squat rack te nemen uit de barbarian line. Deze zien er echt zeer goed uit! Jammergenoeg is mijn garage gewoon net te laag voor een power rack, daarom heb ik dus ook een free rack om buiten fatsoenlijk overhead presses te kunnen doen. Het is maar net 2 meter hoog in die garage. En al die powerracks zijn eigelijk net boven de 2.

• #1.459
wanneer komt de product beschrijving van het basic line powerrack ?
Die staat er al een tijd bij de voordeelpakket-variant van hetzelfde rack. Ik heb de beschrijving ook bij het losse rack toegevoegd.

Edit: beschrijving toegevoegd voor het losse rack, en de prijs meteen ook aangepast :)

Ja ik zit er aan te denken om van de winter het half rack of multi squat rack te nemen uit de barbarian line. Deze zien er echt zeer goed uit! Jammergenoeg is mijn garage gewoon net te laag voor een power rack, daarom heb ik dus ook een free rack om buiten fatsoenlijk overhead presses te kunnen doen. Het is maar net 2 meter hoog in die garage. En al die powerracks zijn eigelijk net boven de 2.
Dat is erg jammer inderdaad :( Het Barbarian half-rack of multi squat rack zijn dan inderdaad mooie alternatieven!

Laatst bewerkt:
Jup, ik heb nu een squat rack van helisports. Leuk dingetje. Maar aangezien het me af en toe toch wel wat wankel aan doet met squats van 100+ wil ik liever iets degelijks voor in de toekomst kopen!

Terug
Naar boven