AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Okey, bedankt voor de info.

Zojuist me twee kettlebells besteld (20 en 24 kg) :D

scheelt echt veel geld met kettlebell.nl :D super
hopelijk worden ze snel gebracht :)

Krijg ik eigelijk een track en trace code ofzo? Zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
Zojuist me twee kettlebells besteld (20 en 24 kg) :D

scheelt echt veel geld met kettlebell.nl :D super
hopelijk worden ze snel gebracht :)

Krijg ik eigelijk een track en trace code ofzo? Zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
Die kettlebells worden via de pakketdienst GLS verzonden, deze zullen de bestelling normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen na de verzending aanbieden. Je kunt eventueel ook de pakketnummers aanvragen nadat de bestelling is verzonden.

Die kettlebells worden via de pakketdienst GLS verzonden, deze zullen de bestelling normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen na de verzending aanbieden. Je kunt eventueel ook de pakketnummers aanvragen nadat de bestelling is verzonden.

Dat van die 2 weken wachten/levertijd, is niet in het geval van kettlebells?:)

@ Fitness Seller.

Even een vraagje over de 51 mm schijven bij jullie.
Ik wil graag een partij van 100kg kopen. Graag wil ik een beetje sterke schijven waar ook ruw mee omgegaan kan worden, denk aan power cleans, deadlifts dat soort werk.

De barbarian schijven lijken me wel wat, zijn deze ook sterker dan de gewone gietijzeren ?

Alvast bedankt!

• #1.491
Mijn stang heeft wel grip in het midden. Maar dat is tot 250 kg, die geleverd werd bij het barbarian multi squat rek aanbieding.
Die halterstangen met grip in het midden hebben we inderdaad wel eens gehad en zullen ook wel weer eens voorbij komen, door het wisselen van leveranciers en ook doordat leveranciers het ontwerp van de stangen omgooien verschilt dat van levering tot levering.

@ Fitness Seller.

Even een vraagje over de 51 mm schijven bij jullie.
Ik wil graag een partij van 100kg kopen. Graag wil ik een beetje sterke schijven waar ook ruw mee omgegaan kan worden, denk aan power cleans, deadlifts dat soort werk.

De barbarian schijven lijken me wel wat, zijn deze ook sterker dan de gewone gietijzeren ?

Alvast bedankt!
Met normale halterschijven zul je die zekerheid nooit hebben, dan moet je voor bumper plates kiezen! Normale halterschijven, zowel gietijzeren als rubberen, kunnen altijd breken.

De gewone gietijzeren halterschijven zullen sterker zijn dan de gripper-varianten aangezien de gewone gietijzeren halterschijven massief zijn en geen gripper-handvaten hebben!

Oke,, nou die bumper plates worden me dan iets te duur.

Dus de beste keus uit de gietijzeren schijven zouden dan gewoon de gewone gietijzeren zijn.
Qua prijs vind ik die zeer goed te doen :)

Zou jij me de diameter kunnen vertellen van die 40 kg gietijzeren schijven?

Alvast bedankt!

• #1.493
Oke,, nou die bumper plates worden me dan iets te duur.

Dus de beste keus uit de gietijzeren schijven zouden dan gewoon de gewone gietijzeren zijn.
Qua prijs vind ik die zeer goed te doen :)

Zou jij me de diameter kunnen vertellen van die 40 kg gietijzeren schijven?

Alvast bedankt!
De diameter van de 40 kg gietijzeren 50 mm halterschijf is circa 44 cm, met een dikte van circa 5,4 cm.

Oke dankje voor het antwoord :)
Ik zal van de week wel even nadenken over een bestelling.
Magnesium bestel ik er ook gelijk bij. En trouwens is een parallelgreep smal, geschikt om barbell t bar rows mee uit te voeren? Zoja neem ik die ook gelijk.

• #1.495
Oke dankje voor het antwoord :)
Ik zal van de week wel even nadenken over een bestelling.
Magnesium bestel ik er ook gelijk bij. En trouwens is een parallelgreep smal, geschikt om barbell t bar rows mee uit te voeren? Zoja neem ik die ook gelijk.
Daar willen mensen de greep nog wel eens voor gebruiken ja :)

@ fitness-seller

Gisteren heb ik betaald, maar heb nog geen bevestiging van jullie kant, kun jij mij bevestigen dat het bedrag is aangekomen? Of gaat daar langer overheen bij jullie. Aangezien het van rabo naar rabo is, lijkt het mij dat het al binnen moet zijn.
Bestelnummer: 104266

En dan vroeg ik me nog af, je leest op internet aardig wat negatieve verhalen over GLS, nou lees je die verhalen niet hier in het topic, maar vroeg me toch af wat er waar van is.

• #1.497
@ fitness-seller

Gisteren heb ik betaald, maar heb nog geen bevestiging van jullie kant, kun jij mij bevestigen dat het bedrag is aangekomen? Of gaat daar langer overheen bij jullie. Aangezien het van rabo naar rabo is, lijkt het mij dat het al binnen moet zijn.
Bestelnummer: 104266
Je krijgt vanzelf per e-mail bericht als de betaling hier wordt geregistreerd :)

Zodra de bestelling is verzonden krijg je hiervan ook weer per e-mail bericht, we kunnen op voorhand geen verwachte leverdatum aangeven.

En dan vroeg ik me nog af, je leest op internet aardig wat negatieve verhalen over GLS, nou lees je die verhalen niet hier in het topic, maar vroeg me toch af wat er waar van is.
Natuurlijk zijn er wel eens leveringen die niet zo goed verlopen maar over het algemeen zijn we tevreden met de service van GLS.

Je krijgt vanzelf per e-mail bericht als de betaling hier wordt geregistreerd :)

Zodra de bestelling is verzonden krijg je hiervan ook weer per e-mail bericht, we kunnen op voorhand geen verwachte leverdatum aangeven.

Wat wil je dat ik hierop zeg? Natuurlijk zijn er wel eens leveringen waarbij het niet zo goed verloopt maar als we niet tevreden waren met de service van GLS zouden we overstappen op een andere leverancier.

Ik vroeg het me alleen af, dat mag toch?

Na het lezen van wat reviews, denk ik dat jij ook wel kan begrijpen dat ik het even vroeg ;)
hopelijk gaat het bij mij wel gewoon goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven