MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.601
Bedankt.

Ik zie dat jullie nu ook MAG grips verkopen, hebben deze een supinate of pronate grip?
Nee dit zijn geen MAG grips maar een eigen variant. Zie de productfoto's in onze webshop om de verschillende greep positioneringen te zien. De medium en wide grips hebben neutraal gepositioneerde grepen en de small grips zijn verkrijgbaar als pronate en supinate variant.

Komt er toevallig nog een blackfriday kortingsactie?

• #14.603
Komt er toevallig nog een blackfriday kortingsactie?
Nee kleine kans. Misschien dat we last minute wat kleine kortingen doen op producten waarvan veel voorraad is - maar het gros van de populaire producten is helaas uitverkocht.

• Like
Waarderingen: Xrp
Wanneer zijn de jammer arms weer beschikbaar? Het is voor mij de reden een bijbehorend rack aan te schaffen. (heb al een ander merk rack).

Enig idee wanneer de Atx power rack prx510 + lat pulley weer leverbaar is?

• #14.609
Wanneer zijn de jammer arms weer beschikbaar? Het is voor mij de reden een bijbehorend rack aan te schaffen. (heb al een ander merk rack).
Die heb je net gemist ben ik bang, die zijn de afgelopen maanden constant op voorraad geweest en vorige week werden de laatste exemplaren verkocht. De nieuwe levering zal pas ergens begin volgend jaar zijn schat ik.

Enig idee wanneer de Atx power rack prx510 + lat pulley weer leverbaar is?
Het Power Rack PRX-510 is momenteel nog op voorraad dus die zou je al kunnen bestellen. Van de pulley is nog geen levertijd bekend, maar die zou je dan op een later moment kunnen nabestellen. Ik denk wel dat dit nog zeker 3-4 maanden kan duren helaas.

• Like
Waarderingen: Xrp
Ik vroeg mij af of jullie ook een T-Bell verkopen? Heb even op de site zitten zoeken maar vind het niet meteen terug dus ik vermoed van niet?
IMG-1333_1024x.png

Ik vroeg mij af of jullie ook een T-Bell verkopen? Heb even op de site zitten zoeken maar vind het niet meteen terug dus ik vermoed van niet?
IMG-1333_1024x.png
Misschien dat deze voldoet.

Heb je toevallig nog een 15 of 16kg macebell in een verloren hoekje van het magazijn liggen?

Terug
Naar boven