AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.821
Stel je koopt bij jullie een powerrack, wat voor hoogte in de ruimte dat je de powerrack gaat plaatsen adviseren jullie?
Wat is de minimale hoogte dat je er prettig mee kunt trainen?
Dat ligt er natuurlijk aan hoe hoog het rack is en wat je allemaal ermee wil doen... Als je pull-ups wilt kunnen uitvoeren waarbij je kin boven de optrekstang uitkomt, dan meet je simpelweg de lengte van je hoofd op en tel je dat op bij de hoogte van het rack. En het is waarschijnlijk handig als je nog een paar centimeter extra speling neemt ;)

Als je echter ook staande overhead presses wilt gaan doen dan is het een ander verhaal en moet je je hele lichaam gaan opmeten met uitgestrekte armen boven je hoofd etc.

Nogmaals dank voor de reactie! Hebben jullie enig idee wanneer de nieuwe showroom open gaat?f

• #14.823
Nogmaals dank voor de reactie! Hebben jullie enig idee wanneer de nieuwe showroom open gaat?
Hopelijk eind deze maand. Maar deze zal helaas niet meteen volledig gevuld zijn. We kunnen veel toestellen pas opbouwen wanneer ze terug op voorraad zijn. Dus de showroom zal dan over de komende maanden steeds meer gevuld worden.

• #14.824
Preview van de nieuwe ATX Compact Belt Squat :D

Het Cable Belt Squat model laat nog wat langer op zich wachten.

Preview van de nieuwe ATX Compact Belt Squat :D

Het Cable Belt Squat model laat nog wat langer op zich wachten.
Waiting patiently... 😀
Vind deze uitvoering ook wel erg nice gezien het formaat en prijs.
Wat is de maximale belasting hiervan? Lijkt op de foto 300 kg te staan maar kan t niet goed zien. En wat is de gewichtsoverbrenging ongeveer?

Laatst bewerkt:
Is er ook een methode om al die adapters, zoals de ATX Bicep Curl Option en ATX Leg Lift Option, op te hangen? Met 4 van die dingen op de grond wordt de vloeroppervlakte gauw een stukje kleiner.

• #14.827
Is er ook een methode om al die adapters, zoals de ATX Bicep Curl Option en ATX Leg Lift Option, op te hangen? Met 4 van die dingen op de grond wordt de vloeroppervlakte gauw een stukje kleiner.
We hebben daar jarenlang een oplossing voor aangeboden maar daar was zo extreem weinig interesse in dat deze uit het assortiment is gehaald. Dat was een opbergstandaard maar die nam alsnog aardig wat vloeroppervlakte in beslag, omdat deze accessoires nu eenmaal vrij groot en lomp zijn. Ik weet niet of ophangen aan de muur beter zou werken maar daar kun je wellicht ook zelf iets voor knutselen met haken en dergelijke van de lokale bouwmarkt.

Ik zal het balletje hier in ieder geval nog eens opgooien, misschien heeft de ingenieur nog ideeën voor een wandbevestiging.

Waiting patiently... 😀
Vind deze uitvoering ook wel erg nice gezien het formaat en prijs.
Wat is de maximale belasting hiervan? Lijkt op de foto 300 kg te staan maar kan t niet goed zien. En wat is de gewichtsoverbrenging ongeveer?
Zit de belt squat riem bij de nieuwe toestellen ook inbegrepen?

We hebben daar jarenlang een oplossing voor aangeboden maar daar was zo extreem weinig interesse in dat deze uit het assortiment is gehaald. Dat was een opbergstandaard maar die nam alsnog aardig wat vloeroppervlakte in beslag, omdat deze accessoires nu eenmaal vrij groot en lomp zijn. Ik weet niet of ophangen aan de muur beter zou werken maar daar kun je wellicht ook zelf iets voor knutselen met haken en dergelijke van de lokale bouwmarkt.

Ik zal het balletje hier in ieder geval nog eens opgooien, misschien heeft de ingenieur nog ideeën voor een wandbevestiging.
Oke! Heb je nog een foto van hoe dat product er destijds uitzag? Wellicht kan ik inderdaad zelf wat in elkaar knutselen.

Screenshot_20230811_195921_Chrome.jpg

Woow! Nice!! Hebben Hebben! Vast beginnen met sparen haha! 😂

Nog meer mooie nieuwe spulletjes komen er aan zo te zien!
Screenshot_20230812_143240_Chrome.jpg

Eens kijken of daar nog misschien een plekje voor is in de toekomst 😅

Laatst bewerkt:
Ik heb die van mij met haken aan de muur bevestigd. De biceps optie ruste wel op de grond in verband met het gewicht.
IMG_20210115_164247.jpeg
IMG_0301.jpeg

Ik meen dat een concurrent die ook deze accessoires maakt er een vloerstandaard voor heeft tbv 4 accessoires.
Ik weet dat die dezelfde afmetingen gebruikt qua adapters.

Opbergsysteem

Bijlagen

• Screenshot_2023-08-12-15-36-11-151_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2023-08-12-15-36-11-151_com.android.chrome-edit.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 48
Ik moet zeggen dat de ATX producten van betere kwaliteit zijn en beter zijn afgewerkt. Ook zijn de prijzen veel lager. Alleen geen opbergsysteem ;)

• #14.839
Ik moet zeggen dat de ATX producten van betere kwaliteit zijn en beter zijn afgewerkt. Ook zijn de prijzen veel lager. Alleen geen opbergsysteem ;)
Opbergsysteem komt er weer aan. Met wieltjes en plek voor vier accessoires (op verstelbare posities in te stellen)

Ik meen dat een concurrent die ook deze accessoires maakt er een vloerstandaard voor heeft tbv 4 accessoires.
Ik weet dat die dezelfde afmetingen gebruikt qua adapters.
Dank!

Opbergsysteem komt er weer aan. Met wieltjes en plek voor vier accessoires (op verstelbare posities in te stellen)
Top. Is het bekend wanneer?

Terug
Naar boven