AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoi Fitness Seller!

Enig idee wanneer de ATX magneetgewichten weer op voorraad komen? Eerst kon ik daar nog de prijzen zien en mijn e-mailadres invullen om op de hoogte te worden gehouden, maar dat zie ik nu niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.802
Hoi Fitness Seller!

Enig idee wanneer de ATX magneetgewichten weer op voorraad komen? Eerst kon ik daar nog de prijzen zien en mijn e-mailadres invullen om op de hoogte te worden gehouden, maar dat zie ik nu niet meer.

https://www.fitness-seller.nl/atx-magneetgewichten/
Dat is een bug op de website, de prijzen en voorraadknop verdwijnen inderdaad bij producten die niet op voorraad zijn. Wordt aan gewerkt (hopelijk volgende week opgelost).

Levertijd nog onbekend helaas.

Dat is een bug op de website, de prijzen en voorraadknop verdwijnen inderdaad bij producten die niet op voorraad zijn. Wordt aan gewerkt (hopelijk volgende week opgelost).

Levertijd nog onbekend helaas.
Ah duidelijk. Zou je me dan hier even kunnen vertellen wat de prijzen van de verschillende gewichten ook alweer waren?

Ik heb sinds dit jaar een eigen home gym met uitsluitend spullen van ATX. Echt top spul. Ook heb ik destijds de Jammer Arms 800 serie gekocht maar merk dat ik ze te weinig gebruik. Vind ze namelijk behoorlijk log en zwaar om steeds te verplaatsen. Een trolley zou een uitkomst zijn. Zijn er mensen die ze hebben omgebouwd naar een trolley variant?

• #14.806
Ik heb sinds dit jaar een eigen home gym met uitsluitend spullen van ATX. Echt top spul. Ook heb ik destijds de Jammer Arms 800 serie gekocht maar merk dat ik ze te weinig gebruik. Vind ze namelijk behoorlijk log en zwaar om steeds te verplaatsen. Een trolley zou een uitkomst zijn. Zijn er mensen die ze hebben omgebouwd naar een trolley variant?
Die zijn inderdaad lastig te verplaatsen vanwege het gewicht en formaat. Al biedt een trolley systeem ook niet altijd een ideale uitkomst (een systeem dat permanent om de staander zit is niet ideaal in een home gym en het optillen van de Jammer Arms vanaf de grond is ook niet altijd even handig met een trolley). Er zijn op dit moment helaas nog geen plannen voor een trolley versie van de Jammer Arms. Wellicht later dit jaar, maar ik weet niet of dat dan ook voor de 800 serie Jammer Arms zal zijn of alleen voor de 500-600-700 Jammer Arms.

Dat is jammer.. En is die ook niet te bestellen via de mail/klantenservice?

• #14.813
We zijn nog een oude MegaTec Lat Pulley Option met 115 kg Gewichtstapel tegengekomen in ons magazijn :o

Deze is enkel geschikt voor de oude MegaTec racks, niet voor de huidige ATX racks.

Mocht iemand interesse hebben, dan kun je deze hier bestellen met een mooie korting :cool::

Kan de ATX utility seat gebruikt worden met de ATX-HRX-620 voor seal rows zonder dat 1 van de plates de verbindingsstang op de grond raakt? De afmetingen tot de verbindingsstang staan er niet bij

• #14.815
Kan de ATX utility seat gebruikt worden met de ATX-HRX-620 voor seal rows zonder dat 1 van de plates de verbindingsstang op de grond raakt? De afmetingen tot de verbindingsstang staan er niet bij
Ik kan dat op dit moment helaas niet voor je uittesten. Maar misschien heb je iets aan de afmetingen op onderstaande afbeelding.

Uitgaande van die maten zou dat prima moeten passen, ervan uitgaande dat je barbell niet tot aan het uiteinde beladen is met halterschijven.

Overigens kun je de rows eventueel ook met dumbbells uitvoeren :)

1690568599478.png

IS Fitness Seller de exclusieve verkoper van ATX in Nederland? Wil volgend jaar de PRX-520 kopen maar zie dat hij slecht leverbaar is, vanuit Duitsland is het goed leverbaar.

• #14.817
IS Fitness Seller de exclusieve verkoper van ATX in Nederland? Wil volgend jaar de PRX-520 kopen maar zie dat hij slecht leverbaar is, vanuit Duitsland is het goed leverbaar.
Je kunt die inderdaad enkel bij ons bestellen. Op de productpagina kun je op de knop “houd mij op de hoogte” klikken en dan krijg je vanzelf bericht zodra er nieuwe voorraad is.

Maar als je dit rack volgend jaar pas wil kopen dan is het natuurlijk even afwachten hoe de voorraden er op dat moment uitzien overal.

Dank! Nog twee vragen:

- Bij de PRX-520 zijn de pin-pipe safeties volledig van metaal. Is dit niet oorverdovend als de barbell hier op neer komt? Bestaat er iets als een hoes voor eromheen?
- Kan de MBX-520 in de PRX-520 ver genoeg naar achter dat je een incline bench press kan doen?

• #14.819
Dank! Nog twee vragen:

- Bij de PRX-520 zijn de pin-pipe safeties volledig van metaal. Is dit niet oorverdovend als de barbell hier op neer komt? Bestaat er iets als een hoes voor eromheen?
- Kan de MBX-520 in de PRX-520 ver genoeg naar achter dat je een incline bench press kan doen?
Dat lawaai valt wel mee hoor. Maar op het moment dat je een lift niet kunt afmaken en je de barbell moet afwerpen denk ik dat je sowieso niet bezig bent met het lawaai dat de safety pins maken ;) Onze duurdere racks hebben overigens wel pin-pipe safeties en flip-down safeties met rubberen beschermlaag, maar dat hebben deze goedkope racks niet.

Je zou eventueel wel zelf wat kunnen knutselen. Ik heb wel eens klanten gezien die zelf wat buisisolatiefoam om de pipes hebben vastgemaakt met tie-wraps.

Ja onze power racks zijn diep genoeg om te gebruiken in combinatie met onze bankjes.

Stel je koopt bij jullie een powerrack, wat voor hoogte in de ruimte dat je de powerrack gaat plaatsen adviseren jullie?
Wat is de minimale hoogte dat je er prettig mee kunt trainen?

Terug
Naar boven