- Waardering
- 3.897
Thanks voor de uitgebreide reactie! Helaas past de PRX-620 niet in ons budget, we komen nu al uit op zo'n 1700 EU op jullie site in totaal ;-)
Pm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de uitgebreide reactie! Helaas past de PRX-620 niet in ons budget, we komen nu al uit op zo'n 1700 EU op jullie site in totaal ;-)
Het aantal opzetstukken van 620 t.o.v. 520 is toch marginaal? Ik tel a 2 a 3. Of zie ik iets over het hoofd?Powerrack zou het laatste zijn waar ik 100 euro op zou willen besparen. Alleen al de compatibiliteit met meer opzetstukken zou voor mij persoonlijk de keuze makkelijker maken. Een Powerrack koop je maar 1x
Het scheelt inderdaad niet heel erg veel, we proberen de meeste accessoires namelijk compatibel te maken met alle series. Maar de voornaamste accessoires die niet geschikt zijn voor de 500 serie racks, zijn juist de meest populaire en nuttige uitbreidingen, zoals spotter arms, jammer arms, weight pins, monolift etc. Maar of die accessoires voor jou ook nuttig zijn is natuurlijk persoonlijk, misschien zou jij zoiets nooit aanschaffen/gebruiken. De reden dat die accessoires niet geschikt zijn voor de 500 serie racks is overigens de stabiliteit die ik eerder noemde, die is in de 600 racks (en daarboven) een stuk hoger.Het aantal opzetstukken van 620 t.o.v. 520 is toch marginaal? Ik tel a 2 a 3. Of zie ik iets over het hoofd?

L?
- Bij deze set-up is er niks waar je je benen onder kan doen bij het doen van b.v. een lat pulldown. Hoe lossen anderen dit op?
![]()
Gebruik zwlf deze met mijn rack. Niks mis mee! Soepel, goedkoop. Wel voor aluminium pulley kiezen
Dan zul je nog eventjes geduld moeten hebben (minimaal enkele weken) want we zijn pas net klaar met de verbouwing van de showroom. Deze is nu nog helemaal leeg en zal de komende weken en maanden gevuld worden (naar gelang de equipment binnenkomt).Ik ben overstag, al wil ik even in de showroom gaan kijken voordat ik daadwerkelijk dingen ga bestellen.
We hebben eens een creatie van een klant zien langskomen en ook besproken of we dat wilden implementeren, maar dat bleek helaas te omslachtig en duur. Ik heb geen idee meer of dat hier op het forum was of in een Facebook groep of Instagram post, maar die persoon had zijn leg option aangepast om aan een kabel te kunnen koppelen. De kabel werd door/langs een halve-cirkel-vormig stuk staal geleid voor een constante spanning. Lastig uit te leggen maar misschien kun je het nog ergens vindenBlijkbaar zijn ze bij atx alles aan het updaten naar nieuwere verbeterde versies. 👍
Ook een paar nieuwe machines die plate loaded en via kabels werken. (Pec fly en beltsquat).
Zou men zo geen kabel versie van leg curl/extention kunnen maken? De reden waarom ik het vraag is omdat ik momenteel met de leg option werk en dat er daar toch een verschil in weerstand zit bij het begin en einde van de beweging. Denk dat je dit verschil door kabels zou kunnen weg werken.
Ik dacht dat je de leg option bedoelde, als in het accessoire ter bevestiging aan de bankjes.Thx voor de reply maar ik vind het ook niet terug. Nu denk ook niet dat ik er handig genoeg voor zou zijn om dit te maken.
Maar ik dacht meer iets in de trend van de tuff stuff cpl 400.
Maar dan met een atx twist 😉.

Jammer van de plates inderdaadVoor geïnteresseerden: De ATX Cambered Multigrip bar is binnen!
![]()
Ignore het B merk calibrated plates (en gooi geen bans FS🫣).
Bar kwam in een mooi klein pakketje binnen en een goudvis kan hem nog in elkaar zetten. Was letterlijk 2 minuten werk (multitooltje zit er niet bij, was wel leuk geweest)
De bar is netjes afgewerkt. Eigenlijk heel vergelijkbaar met andere specialty bars van ATX. Ik had graag een stalen endcap gezien, hoewel dat natuurlijk niet nodig is omdat de sleeves niet spinnen, vind ik dit wel voor een paar centen meer de uitstraling van de bar omhoog doen schieten .
De handles zijn een mooie lengte en daardoor is de bar aardig in balans. De Camber is niet zo overdreven als die van mijn Strenghtshop Cambered MG bar (sowieso is die van ATX echt veel netter afgewerkt). Zeker de op een na wijdste grip van de ATX is perfect voor mij. Iets meer rom maar niet overdreven. De wijdste grip vind ik voor bench vrij heftig (dan pak ik liever dumbbells) maar die is dan weer perfect voor seal rows.
Eigenlijk maar twee minpunten: de bar is 16kg en de knurling vind ik erg passief. Voor de rest gewoon een prima product. Geen spijt van! Mochten er nog mensen met vragen zitten: fire away.
Maar bedankt voor de review! Vind je het goed als ik die ook op de productpagina in onze webshop plaats?Ik heb deze ook vandaag binnen, alleen spijtig dat de atx logo’s allemaal verschillend geplaatst zijn,komen niet overeen
We hadden in eerste instantie lasergesneden logo’s toegevoegd aan de nieuwe specialty bars maar dat zorgt voor openingen en scherpe randjes in de frames. Aangezien het frame soms in aanraking zou kunnen komen met het lichaam, zou dat in een ongelukkige situatie misschien verkeerd kunnen uitpakken. Plus het voegt inderdaad extra kosten toe aan het product.Oh ja, de logo's als stickers is inderdaad ook een pet peeve. Ik heb zo 20-30 euro extra over voor lasercut logo's en metalen end caps.
Persoonlijk vind ik die metalen end caps zeker niet altijd mooier en een mooie bedrukte end cap krijgt mijn voorkeur. Maar dan hebben we het over normale barbell sleeves. Bij de holle buizen van de specialty bars gebruiken we inderdaad kunststof doppen. Metalen doppen zijn toch een stuk prijziger en moeten ook anders worden aangebracht. Maar het is wel iets waar we naar kunnen kijken, zo komen er volgend jaar ook nieuwe knoppen en bouten op veel producten, die het totaalplaatje weer net wat mooier doen uitzien.