- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee niet allemaal. De FID-102 en MBX-610 niet. En de MBX-620 en de MBX-770 gaan uit het assortiment. De andere modellen krijgen een facelift:
Nee de nieuwe accessoires zijn helaas niet geschikt voor de huidige bankjes. We moesten bij de nieuwe bankjes de plek van de knop veranderen, die zit nu aan de voorkant in plaats van de achterkant van het accessoire.
De maatvoering is wel nog hetzelfde, dus als je eventueel zelf gaten in de achterzijde van de accessoires boort op de positie van jouw knop, dan kun je deze wel gebruiken.
We lanceren het hele jaar door nieuwe producten of nieuwe versies van producten, toevallig waren het nu de bankjes (die al enkele jaren geen updates meer hebben gehad) dus dat valt wat meer op dan een random krachttoestel. Maar onze ingenieurs zijn natuurlijk continu bezig met de ontwikkeling van nieuwe producten en upgrades etc. Deze nieuwe bankjes werden enkele maanden geleden al ontwikkeld (en zijn nu in productie) en er wordt inmiddels alweer gewerkt aan andere producten.Zijn er meer dingen die een update krijgen eigenlijk? Zoals powerracks?
Enig idee wanneer dit spul gelanceerd wordt en is er al iets te zeggen over de prijs?Klopt, van de machine versie had ik volgens mij al eens een foto getoond:
![]()
Website in de gaten houden a.u.b.Enig idee wanneer dit spul gelanceerd wordt en is er al iets te zeggen over de prijs?
Zal dat niet via de nieuwsbrief naar buiten komen of via Insta ?Enig idee wanneer dit spul gelanceerd wordt en is er al iets te zeggen over de prijs?
Ja in de nieuwsbrief en op social media komen ook regelmatig nieuwe producten langs. Maar de "nieuwe producten" pagina in de webshop is altijd het eerste. Social media posts worden soms pas een paar dagen later gepland en de nieuwsbrief wordt slechts één of twee keer per maand verzonden.Zal dat niet via de nieuwsbrief naar buiten komen of via Insta ?
Nou niet om het een of ander, maar als die maatvoering gelijk is, waarom worden dan niet gewoon vanuit fabriek al de gaten zowel aan de voorkant en achterkant gemaakt.Nee de nieuwe accessoires zijn helaas niet geschikt voor de huidige bankjes. We moesten bij de nieuwe bankjes de plek van de knop veranderen, die zit nu aan de voorkant in plaats van de achterkant van het accessoire.
De maatvoering is wel nog hetzelfde, dus als je eventueel zelf gaten in de achterzijde van de accessoires boort op de positie van jouw knop, dan kun je deze wel gebruiken.
Laat ik voorop stellen dat ik ook een voorstander was voor het aanbrengen van gaten aan de achterzijde. Misschien doen we het alsnog, maar ik zou er niet van uitgaan. We hebben het daar over gehad en het aanbrengen van extra gaten aan de achterzijde van het frame brengt ook weer extra kosten met zich mee. En als die extra gaten voor 9 van de 10 klanten niet nodig zijn dan laten we ze liever weg, want elke euro die we besparen aan kosten scheelt namelijk ook weer in de verkoopprijs. De nieuwe accessoires worden namelijk al wat duurder (zo zal de premium Leg Lift Option bijvoorbeeld ook PU schuimrollen hebben en dat loopt ook flink in de kosten). De meeste mensen die een bankje bezitten dat geschikt is voor accessoires, zullen hun gewenste accessoires waarschijnlijk toch ook al gekocht hebben.Nou niet om het een of ander, maar als die maatvoering gelijk is, waarom worden dan niet gewoon vanuit fabriek al de gaten zowel aan de voorkant en achterkant gemaakt.
Kleine moeite in de fabriek...
Waarschijnlijk puur marketing ding om het niet te doen... 😅
En voor de die-hards die dat wel tof vinden denk ik dat de nieuwe bankjes meer een reden zijn om te upgraden dan de nieuwe accessoires 
Plek makenWaa neer een algemene vraag. Niet voor mezelf gezien ik geen accessoires (nodig) heb. Ga wel bij de nieuwe 660 de nieuwe pec fly er bij doen. De overige accessoires heb ik niet nodig gezien ik al de volwaardige machines daarvoor heb.
Jammer dat ik geen plek meer heb voor die nieuwe pec fly / rear delt, anders kwam die er ipv de accessoire 😜
Had jij niet twee leg pressen staan ofzoiets haha?Nee dat heb ik niet... 🤣 Alleen de nieuwe 4-in-one.Plek makenHad jij niet twee leg pressen staan ofzoiets haha?
Nee dat gaat helaas niet. Er bestaan geen gewichtstapels die compatibel zijn met deze lat pulley met een vierkante buis. En er zijn ook geen andere lat pulley voor deze lage racks van 195 cm.Ik heb een ATX power rack PRX-610 met plate loaded lat pulley (https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-610-lat-pulley/) is het nog mogelijk om te upgraden naar gewichtstapel? Wsl is dat dan een complete vervangende lat-pulley set (niet meer beschikbaar voor de lage racks?). Of zijn er andere mogelijkheden om te upgraden?
Bedoel je nieuwe lat pulley uitbreidingen? Nee er zijn geen plannen voor nieuwe lat pulleys voor deze 195 cm hoge racks.Spijtig, er komen wellicht ook geen accesoires meer bij op termijn?