Maxovic
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Gegroet mensen! Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb gepost. De reden dat ik lang niet heb gepost is omdat ik veel aan het trainen was om gewicht te verliezen. Dat is gelukt en nu ben ik 13 kilo lichter! Very nice!
Ik heb zojuist een abbonoment genomen op de sportschool en mijn vraag is aan jullie hoe moet ik beginnen? Ik wil gewoon nog wel wat meer afvallen en ik wil ook spieren kweken (arm etc). Iemand goeden tips? Hoe het werkt met setjes weet ik niet precies. Hoeveel moet ik er per apparaat doen en hoelang pauzeren per setje? Hoeveel kilo moet ik beginnen als onervaren sporter?
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist een abbonoment genomen op de sportschool en mijn vraag is aan jullie hoe moet ik beginnen? Ik wil gewoon nog wel wat meer afvallen en ik wil ook spieren kweken (arm etc). Iemand goeden tips? Hoe het werkt met setjes weet ik niet precies. Hoeveel moet ik er per apparaat doen en hoelang pauzeren per setje? Hoeveel kilo moet ik beginnen als onervaren sporter?
Alvast bedankt!

) en gewoon lekker bewegen that's it 
Iemand goeie schema's? Ik heb echt geen idee of ook maar enig verstand van hoe en waar ik moet beginnen