AndroidHealthClinic

Fitness

Maxovic

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Gegroet mensen! Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb gepost. De reden dat ik lang niet heb gepost is omdat ik veel aan het trainen was om gewicht te verliezen. Dat is gelukt en nu ben ik 13 kilo lichter! Very nice!

Ik heb zojuist een abbonoment genomen op de sportschool en mijn vraag is aan jullie hoe moet ik beginnen? Ik wil gewoon nog wel wat meer afvallen en ik wil ook spieren kweken (arm etc). Iemand goeden tips? Hoe het werkt met setjes weet ik niet precies. Hoeveel moet ik er per apparaat doen en hoelang pauzeren per setje? Hoeveel kilo moet ik beginnen als onervaren sporter?

Alvast bedankt!

Lees de sticky's in oefeningen/trainingsschema's!

Je bent dus veel afgevallen zonder krachttraining en zonder sportschool. Maw je hebt een lange tijd enkel en alleen cardio gedaan? (Of jezelf uitgehongerd)

-Zoek voor een trainschema
-Lees over voeding en stel dan een voedingsschemasamen
-En ga dan trainen :)

3 setjes van 12 hh zou ik mee beginnen

3x in de week een fullbody trainen van ~1uur lang.

Gebruik de search function hier om een trainingschema te vinden.
Zoek bv op: 'rippetoe' of op 'fullbody' of '3dagen fullbody'

• Topic Starter Topic Starter
Je bent dus veel afgevallen zonder krachttraining en zonder sportschool. Maw je hebt een lange tijd enkel en alleen cardio gedaan? (Of jezelf uitgehongerd)

Mwaa ja goed eten, elke dag gewoon naar school fietsen (20 km per dag :p) en gewoon lekker bewegen that's it ;)

Goed eten is leuk, maar dat helpt niet om groter te worden. Dan moet je meer vreten dan een buffel. ;)

Dan moet je dus niet te veel vet eten... En wat sets en reps betreft, lees de sticky's!

Ik doe meestal 3 setjes en ik neem persoonlijk altijd 60 tot 90 seconde rust pauze tusse men setjes. Maar ik geloof dat dat afhangd van welk schema je volgt.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thx :D Iemand goeie schema's? Ik heb echt geen idee of ook maar enig verstand van hoe en waar ik moet beginnen :p

Oke thx :D Iemand goeie schema's? Ik heb echt geen idee of ook maar enig verstand van hoe en waar ik moet beginnen :p

Lol wat dacht je van te doen wat geadviseerd wordt? stickies lezen over voeding en training, daarna schema's bouwen, die hier nog weer laten keuren als je wil en dan knappen.

stickys
ps fitness is gayyy

Terug
Naar boven