Fitness Seller

Fitnessbrance voor weakasses en bejaarden?...

masterlijke serie pimpslap's op dries zijn smoelwerk :roflol:

ergens toch wel logisch? als je een sportschool begint wil je toch voornamelijk winst maken en dat boek je niet met alleen bb publiek. en als je er zo aan ergert ga je toch op zoek naar de meest geschikte sportschool of je schaft het een en ander aan en je begint thuis. niet iedereen is even fanatiek en daar moet je je gewoon niks van aantrekken.

PreludE zei:
ergens toch wel logisch? als je een sportschool begint wil je toch voornamelijk winst maken en dat boek je niet met alleen bb publiek. en als je er zo aan ergert ga je toch op zoek naar de meest geschikte sportschool of je schaft het een en ander aan en je begint thuis. niet iedereen is even fanatiek en daar moet je je gewoon niks van aantrekken.

Denk ook niet dat iedereen per se een hardcore gym wil, maar een squatrack is toch wel een must en niet alleen voor bb'ers maar voor bijna elke atleet:cool:.

RubenSossa zei:
Karma voor degene die me een link kan geven waar ik die krengen kan kopen!

Heb al op marktplaats gekeken en gegoogled but no results!! :(

Als ik die constructie zo bekijk kan zelfs een handige kennis of kameraad in de metaal die dingen wel voor je maken. Ben je voor een paar euro klaar en voor degene die het maakt misschien een kratje bier..

Maar Rubensossa is het levende voorbeeld dat thuis trainen echt wel kan

Welcome to the world.
Wellness en fitness is nu eenmaal gepopulariseert tov jaren geleden, de sauna en wellness-centra's schieten als wortel uit de grond.

Vind wel dat je rekening moet houden met het feit dat echte powerlifting/bb oefeningen zoals deadlift voor de meesten doodsimpel niet alledaags is, je kan niet verwachten dat iedereen hardcore to the bone is bij wijze van spreken en dat voor de meerderheid wij dus eigenlijk buitenbeentjes zijn...

ik doe ook niet aan fitness.. bodybuilden, daar doe ik aan

ik doe aan body sculpture:rolleyes:

ach ik train ook in een healthcenter, maar volgens mij zijn wij een uitzondering die de regel bevestigd.

Dit dankzij de vele schaatsters en baanwielrenners die bij ons trainen. Op deadlift en squatgebied heb ik veel van die gasten geleerd.

Maar je hebt gelijk Ruben, de meeste mensen zijn bang om in de hoek van de losse gewichten te trainen want al die gasten die daar zitten die zijn zo groot en sterk en dat is te intimiderend voor ze.

Dit heb ik mij eens laten vertellen door de personal trainer die bij ons werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Metal_Wolf zei:

Had ik idd al gezien, die standaards zijn maar tot 95 cm uitschuifbaar, dus dat is geen optie om voor squatten te gebruiken.

Dan wordt het toch maar investeren in een squatrek. Max. belasting is 160 kg, maar durf te wedden dat zo'n ding makkelijk tot 250 kg te belasten is..:D

[Link niet meer beschikbaar]

RUBENSSSSSSSSSSSSSSSSSS~! :D

Ik heb 't donkerbruin vermoeden dat 't ook die kant uitgaat met onze sportschool. De eigenaar heeft zelf nog wel wedstrijden gedraaid! Jammer want de laatste tijd zijn er niet veel gasten meer die echt trainen in onze sportschool. Behalve kalosse dan;)

Moet je een standaard?

Ik kan lassen, regel jij staal, lekkere dikke zware vierkante buizen, dan gaan wij ff klussen ! Na een middagje staan er 2standaards waar je wereld record squats op kan maken!

voor minder dan €200, dat is één ding wat zeker is!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:

RUBENSSSSSSSSSSSSSSSSSS~! :D

Thx kerel, maar voor 199 euro kan ik m ook gloednieuw aanschaffen.
Karma heb je nog van me tegoed, want: Je kan Ryu geen karma... bla bla ;)

@Marsel: Klinkt goed, moet ik ff over nadenken! :)

Idd kun je hem voor die prijs nieuw aanschaffen want de link die ze opgeven is van een fitness zaak waar ze nieuw worden verkocht ;)

M@rsel zei:
Moet je een standaard?

Ik kan lassen, regel jij staal, lekkere dikke zware vierkante buizen, dan gaan wij ff klussen ! Na een middagje staan er 2standaards waar je wereld record squats op kan maken!

voor minder dan €200, dat is één ding wat zeker is!

deal:D ik heb een hele shitload aan materiaal liggen..als je dr dan ook maar een voor mij maakt;)

RobertHosper zei:
deal:D ik heb een hele shitload aan materiaal liggen..als je dr dan ook maar een voor mij maakt;)

ben jij dan ook een die-hard thuis trainende squatter?:D En als je materiaal hebt, kun je toch ook wel lassen? Of heb je die apparatuur niet?

die hard thuis squatters roeleren!:cool:

Terug
Naar boven