Fitness Seller

fitnesshandschoentjes

ja ik gebruik van die gele onderleggers/matjes
ik gebruik ze alleen tegen de zweethanden zodat ik mijn grip niet verlies, en natuurlijk voor de blaren op je palm

Ik vind ze persoonlijk makkelijk. Toont lekkr stoer ook :D
Nee, serieus, je hebt er betere grip door vind ik.

Beter van niet, ik vind het eerder stoer "tonen" als je raw XXX kg DL dan dat je dat met handschoentjes doet.

• Topic Starter Topic Starter
maar luister, waar is die eelt en het trainen zonder dan goed voor ?

Kolenschoppen met een dikke laag eelt erop, dat vind ik dan weer stoer.

Voor mij een NEE dus.

vind wel relax zeker mer rug oefeningen.

ik ben dit jaar nog getraind door een gast(rip) en die zei dat handschoentjes voor vrouwen waren en uit respect voor hem doe dat ik gewoon niet. en daarbij vind ik zelf ook gewoon dat het stoerder is om zonder die dingen te trainen.

no pain no gain ;)

enorm grappig als je mensen met handschoenen met een laag gewicht ziet trainen :)

nee dus

Wat de anderen zeggen, gewoon p*ssy. Vooral breezers die dan 40 kg ermee gaan benchen :D

enorm grappig als je mensen met handschoenen met een laag gewicht ziet trainen :)

nee dus

Vind ik ookmaar lame.
Als je beginner bent moet je je grip nog gaan ontwikkelen dus handschoenen overbodig.
Beetje eelt...:who: je bent toch geen :sd: ?
Als je al gevorderd bent daarentegen kan het mss wel handig zijn voor als je extra zwaar gaat fzo.

zie er het voordeel niet echt van in behalve dat het "er cool uitziet" (vind het maar gay, maargoed)

Ik gebruik ze enkel om te deadliften..Eelt op zich vind ik niet zo'n probleem maar dat het eelt zo hard in je klauwen drukt bij het vasthouden van de stang dat het afgrijzelijk veel pijn doet..ik kan zwaarder pakken en meer herhalingen doen met handschoenen plus m'n grip is dan minder vochtig waardoor hij minder uit m'n handen dreigt te rollen.

Voor mij duidelijk een NEE hoewel sommige mensen zeggen er fijner mee te trainen omdat ze anders pijn in de handjes krijgen :gay:

Vind ik ookmaar lame.
Als je beginner bent moet je je grip nog gaan ontwikkelen dus handschoenen overbodig.
Beetje eelt...:who: je bent toch geen :sd: ?
Als je al gevorderd bent daarentegen kan het mss wel handig zijn voor als je extra zwaar gaat fzo.

Straps lijken me daar véél geschikter voor.

Dikke vette NEE uiteraard.

Er is gewoon geen reden om ze te gebruiken...
'ik gebruik ze tegen zweet' ==> gebruik magnesium
'ik vind het stoer' ==> you're gay
'Dan doen men handen niet zeer' ==> you're a ****ing p*ssy

in bepaalde situaties kan ik het me voorstellen.

ik krijg zelf enorme pijn in me handen bij cable crossovers en heb es met handschoentjes geprobeerd et voila pijn is weg.

ook heb ik heel af en toe dat ik dumbbell press moet staken omdat me handen TE pijn doen.

dat zouden de enige 2 redenen zijn.

verder gebruik ik sinds kort magnesium voor deadlift en dat werkt nog veel beter dan handschoentjes.

Terug
Naar boven