Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kalk gebruiken en de halter juist vastpakken en je komt al een heel eind.T gaat er tog niet om of je stoerder bent met of zonder handschoentjes,
het is voor je eigen bestwil, vind je t fijn om met harde eelt en blaren op je handen te rond te lopen..?
Kalk gebruiken en de halter juist vastpakken en je komt al een heel eind.
Als het eelt toch teveel wordt gewoon even verwijderen.
Ik weet het, ik weet het, het wordt tijd dat al mijn briljante posts eens worden samengebracht in één grote sticky

Kalk gebruiken en de halter juist vastpakken en je komt al een heel eind.
Als het eelt toch teveel wordt gewoon even verwijderen.
Nee, handschoenen plaatsen een stukje losse stof tussen de hand en de halter, wat de grip vermindert en de diameter van de halter vergroot.Dan zijn handschoenen toch gemakkelijker ?
Hoef je geen eelt te verwijderen en je hoeft geen kalk te gebruiken.
Ikzelf gebruik af en toe handschoenen maar echt weinig eigenlijk.
Nee, handschoenen plaatsen een stukje losse stof tussen de hand en de halter, wat de grip vermindert en de diameter van de halter vergroot.
Bovendien vind ik het nogel zweterig en ongemakkelijk worden allemaal. Fitnessruimte binnenkomen, kalk aan de handen doen, veel moeite is het niet.
Eelt verwijderen moet je toch wss niet veel doen als je kalk gebruikt en de bar in je vingers legt.