Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke vette NEE uiteraard.
Er is gewoon geen reden om ze te gebruiken...
'ik gebruik ze tegen zweet' ==> gebruik magnesium
'ik vind het stoer' ==> you're gay
'Dan doen men handen niet zeer' ==> you're a ****ing p*ssy

. Maar met een snede van vier cm in je hand kan je niet goed squatten, deadliften en benchen. Het ligt nu al telkens open. Laat staan zonder handschoen. Vroeger vond ik het ook stoerder, nu hou ik van eelthanden 
Ik draag ze zelf ook niet. Tenzij nu net omdat ik een snee in men hand heb. Ben dus de enigste persoon die een handschoen draagt in men gym. Maar met een snede van vier cm in je hand kan je niet goed squatten, deadliften en benchen. Het ligt nu al telkens open. Laat staan zonder handschoen. Vroeger vond ik het ook stoerder, nu hou ik van eelthanden
![]()
kerel, je bent 18
zometeen kom je nog vertellen dat de Hiroshima bom eigenlijk een eiwitscheet van jou was VroEgAh!Uiteindelijk is het toch stoerder om zonder te trainen, als je ze wilt gebruiken, gebruik ze dan ook alleen bij de deadlift sertjes etc. Bij dumbbell curls handschoentjes dragen is helemaal niks stoers aan.

vroeger?kerel, je bent 18
zometeen kom je nog vertellen dat de Hiroshima bom eigenlijk een eiwitscheet van jou was VroEgAh!
) Is ook al wel meer dan jaar geleden
+ je bent zelf ook maar jaartje of twee ouder dan mij.
Shit ik train altijd zonder, heb ik nu een kans op HIV?![]()
kan geen kwaad meer nuik ben dit jaar nog getraind door een gast(rip) en die zei dat handschoentjes voor vrouwen waren en uit respect voor hem doe dat ik gewoon niet. en daarbij vind ik zelf ook gewoon dat het stoerder is om zonder die dingen te trainen.
no pain no gain![]()

Het scheelt misschien niet veel, maar met handschoentjes kun je net een beetje meer gewicht aan op de meeste oefeningen.
ben ik het niet helemaal mee eens. zeker niet bij presses

Wie zijn gloves goed gebruikt, haalt er voordeel mee.![]()

daar heb je steroids voor nodig
(en ook goede genen, jaja ik weet het wel)

Het scheelt misschien niet veel, maar met handschoentjes kun je net een beetje meer gewicht aan op de meeste oefeningen.
Ik spreek liever van workout gloves. Niet van handschoentjes. R. Coleman gebruikt nl. ook workout gloves.