Fitness Seller

fitnesshandschoentjes

Uiteindelijk is het toch stoerder om zonder te trainen, als je ze wilt gebruiken, gebruik ze dan ook alleen bij de deadlift sertjes etc. Bij dumbbell curls handschoentjes dragen is helemaal niks stoers aan.

Dikke vette NEE uiteraard.

Er is gewoon geen reden om ze te gebruiken...
'ik gebruik ze tegen zweet' ==> gebruik magnesium
'ik vind het stoer' ==> you're gay
'Dan doen men handen niet zeer' ==> you're a ****ing p*ssy

lol who cares :p

gebruik ze wanneer je wilt, en niet stoppen met het gebruiken ervan omdat iemand je een p*ssy vind ;)

Vergeet niet dat 99% recreatief bezig is, als die mensen er plezier in hebben met handschoentjes aan of zelfs in een leer pakje is dat toch alleen maar goed?

Ik draag ze zelf ook niet. Tenzij nu net omdat ik een snee in men hand heb. Ben dus de enigste persoon die een handschoen draagt in men gym :D. Maar met een snede van vier cm in je hand kan je niet goed squatten, deadliften en benchen. Het ligt nu al telkens open. Laat staan zonder handschoen. Vroeger vond ik het ook stoerder, nu hou ik van eelthanden :D

Ik draag ze zelf ook niet. Tenzij nu net omdat ik een snee in men hand heb. Ben dus de enigste persoon die een handschoen draagt in men gym :D. Maar met een snede van vier cm in je hand kan je niet goed squatten, deadliften en benchen. Het ligt nu al telkens open. Laat staan zonder handschoen. Vroeger vond ik het ook stoerder, nu hou ik van eelthanden :D

vroeger? :roflol: kerel, je bent 18 :roflol: zometeen kom je nog vertellen dat de Hiroshima bom eigenlijk een eiwitscheet van jou was VroEgAh!

Uiteindelijk is het toch stoerder om zonder te trainen, als je ze wilt gebruiken, gebruik ze dan ook alleen bij de deadlift sertjes etc. Bij dumbbell curls handschoentjes dragen is helemaal niks stoers aan.

je hebt meer aan magnesium voor grip dan aan handschoentjes en ik heb beiden geprobeerd.

zelfs blote handen die goed droog gemaakt zijn en even onder koude kraan om zweten tegen te gaan hebben meer grip dan handschoentjes of van die kliene matrasjes :P

bij bepaalde oefeningen vind ik het erg handig bijv lat pulldown of shrugs, niet voor de grip want zonder heb ik juist betere grip omdat ze vrij dik zijn.
maar omdat het met zweethanden gewoon niet relaxed traint

Ik draag ze voor de Hygiëne ten eerste, en vind het gewoon fijner trainen bij sommige oefeningen.

vroeger? :roflol: kerel, je bent 18 :roflol: zometeen kom je nog vertellen dat de Hiroshima bom eigenlijk een eiwitscheet van jou was VroEgAh!

vroeger als in de tijd dat ik nog niet serieus met trainen bezig was! (ik wil deze tijd vergeten en verdruk de tijd uit men gedachte waardoor het lijkt alsof het al meer als tien jaar geleden is :D) Is ook al wel meer dan jaar geleden :) + je bent zelf ook maar jaartje of twee ouder dan mij.
edit: ik zie dat je iets minder dan drie jaar ouder bent

Het scheelt misschien niet veel, maar met handschoentjes kun je net een beetje meer gewicht aan op de meeste oefeningen.

ik ben dit jaar nog getraind door een gast(rip) en die zei dat handschoentjes voor vrouwen waren en uit respect voor hem doe dat ik gewoon niet. en daarbij vind ik zelf ook gewoon dat het stoerder is om zonder die dingen te trainen.

no pain no gain ;)

hmmm.. hoor ik er weer niet bij :D
Voorlopig toch geen handschoentjes voor mij hoor.. wil allemaal nog prima zonder :)

Ik spreek liever van workout gloves. Niet van handschoentjes. R. Coleman gebruikt nl. ook workout gloves.

Ik gebruik ze alleen bij crunche's en bij het squatten.

Het duffe antwoord : iedereen moet zelf maar beslissen wat hij doet :p
Maar ik vind de handschoenen wel ok voor te deadliften,... dan is de extra grip wel handig.
Handschoenen worden gewoon verdoet door die 60kg wegende ectos die speciaal die gloves gaan kopen om wat stoer mee rond te lopen en dan vervolgens met 8kg te gaan curlen :rolleyes: :D

Het scheelt misschien niet veel, maar met handschoentjes kun je net een beetje meer gewicht aan op de meeste oefeningen.

een soort van creatine-achtige werking hebben die handschoentjes dus op jou?

Ik spreek liever van workout gloves. Niet van handschoentjes. R. Coleman gebruikt nl. ook workout gloves.

ohja, omdat ronnie ze gebruikt is het goed :thumbs: :rolleyes:

live and let live ;)
iedereen zn eige keuze dus om die dingen te dragen maar ik gebruik ze gewoon niet.

Handschoentjes zijn k*t omdat ze voor minder grip zorgen (extra losse laag tussen je hand en de bar). Klote dus.

Terug
Naar boven