MuscleMeat

fitnesshandschoentjes

Ik zie echt het nut er niet van in. Mijn handen zijn al klein, dus door handschoentjes te dragen heb ik nauwelijks grip. Plus dat het "glijd". Iedereen moet het verder zelf weten, maar IMO krijg je door handschoentjes nooit goede gripkracht.

Ik vind de handschoentjes ook niet echt handig. Als je ze een tijd hebt gebruikt worden ze een beetje taai, en dan is het "voordeel" ook alweer weg. Zelf gebruik ik ze niet, maar die polswraps lijken mij wel handig omdat ik vaak last heb van mijn pols.

Laatst bewerkt:
Ik denk toch dat iedereen wel wat hinder ondervindt als je zware cable pullovers doet. Nu ja als kantoorwerk zijn de handen al wat zwakker:)
Ik gebruik ze simpel omdat ze voor mij een extra stimulans betekenen, en ook omdat de dumbbells en barbells vrij veel 'vuilgezweet' zijn.

Ik train altijd zonder! Nog nooit gebruikt, nog nooit over getwijfeld om ze te kopen... :rolleyes:

Neem de Dikke Van Dale en zoek het woord "IRONIE" eens op! :thumbs:

Ronnie draagt ook XXXL kledij om te trainen, jij toch ook?
Ronnie gebruikt ook AS, jij toch ook?
Ronnie draagt een cape, kroon en houdt een scepter vast als hij zijn spieren wilt tonen, jij toch ook?
...

Wat een stoere mensen allemaal op DBB.

ik draag handschoentjes voor te trainen. Niet echt een reden voor buiten dat ik het altijd al gedaan heb. En ik heb al eelt genoeg op m'n handen.

Wat een stoere mensen allemaal op DBB.

Komaan Mans, je gaat me toch niet zeggen dat de meesten hier echt handschoenen nodig hebben? Er zit bij velen een showelement bij of ze hebben schrik voor eelt... is dat dan wél stoer? :rolleyes:

tjonge, en dan denken ze ook nog dat ze hardcore trainen.

bij mijn sportschool zijn de dumbbells en barbells rood van al het bloed wat van onze handen komt.
dat is pas hardcore!!!

ik gebruik koers-handschoenen.
zit een antislip-laag aan de binnenkant.

Neem de Dikke Van Dale en zoek het woord "IRONIE" eens op! :thumbs:

Ronnie draagt ook XXXL kledij om te trainen, jij toch ook?
Ronnie gebruikt ook AS, jij toch ook?
Ronnie draagt een cape, kroon en houdt een scepter vast als hij zijn spieren wilt tonen, jij toch ook?
...

Hahaha, hap!

Nee. Magnesium tegen het zweet.. en verder niks.

je hebt meer aan magnesium voor grip dan aan handschoentjes en ik heb beiden geprobeerd.

zelfs blote handen die goed droog gemaakt zijn en even onder koude kraan om zweten tegen te gaan hebben meer grip dan handschoentjes of van die kliene matrasjes :P

Waar, mijn grip werd er ook niet beter op toen ik van iemand handschoentjes een keer leende. Maarja, mijn eelt gaat altijd kapot tijdens het deadliften en krijg ik dan ook best veel last van. Magnesium zou daar niet mee helpen. Maar het veilen en bijwerken van je eelt zou daar toch mee moeten voorkomen?

gebruik ze afentoe als ik las krijg van me pols (omdat die is gebroken nog wat zwakjes)

je kan wel handschoenen gebruiken als je het zweet van andere vies vind maar dan moet je niet van die polsondersteuners eraan hebben ! Das zwaar gay !

Terug
Naar boven