MuscleMeat

fitnesshandschoentjes

mijn eelt is eergister megahard opegescheurd tijdens de deadlift ... nu ziet et er nog cooler uit :D

heb soms dat me handen zo zweten dat ik me grip verlies, gebruik ze dan ook alleen wanneer dat het gevoel is bij het deadliften

Ik gebruik het niet, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je met zware gewichten traint het wel handig kan zijn. Dat andere het dan gay vinden, tja lekker boeiend. Volgens sommige ben je al gay als je aan je eigen lichaam werkt.

Reed daarnet weer langs die winkel met fitness apparatuur en stuff. Weer niet gestopt om verse handschoentjes te kopen. Maar volgende week stop ik wel, en neem dan van die heerlijke handschoentjes met polsbanden. Haaaa, dat wordt lekker trainen met gloednieuwe, propere gloves! Heerlijk!

yes yes yes :p lekker de miet uithangen :p

omg ! :p

:)

gebruik altijd handschoenen (valeo ocelot) zijn super!
(niet bij situps ofzo natuurlijk)

buiten dat het fijn traint, heb mijn handen voor mijn werk nodig
kan het niet hebben dat er stukken eelt aan hangen...

yes yes yes :p lekker de miet uithangen :p

??? je doet Bodybuilding om je lichaam er goed uit te laten zien ( 1 vd hoofdredenen neem ik aan ) waarom zou je dan van die dikke eelt handen die er niet uit zien gaan kweken als je dat door met handschoenen te trainen kan voorkomen ;)

-edit-

nvm , je doet powerlifting ,.... niet gezien :D

kvind dat dit topic al eens gesloten mag worden ofzo ... vrij nutteloos om hier te blijven posten aangezien we er toch al uit zijn

handschoentjes : gay
magnesium : cool

Gloves ik niet, wel gehad, vind er nix an.

Magnesium af en toe, vind 't zelf ook wel 's een rommeltje worden. Ben de enige die het gebruikt, en als ik dan weer wegga, zit er overal een wit handje op die schijven.. :D

Er is echter nog iets, dat heet tite-grip. Komt uit tube, droogt je handen mooi uit en voelt aan alsof je magnesium gebruikt. Leuk spul, ideale oplossing als je geen magnesium mag hebben in de gym.

ik gebruik ze altijd behalve bij beentraining,heb er van schiek best gloves in BB

ik gebruik ze all1 op rug dagen, vooral bij BOR en DL net wat meer grip -> meer gewicht

Terug
Naar boven