AndroidHealthClinic

fitnesshandschoentjes

Als je handschoentjes gebruikt, mis je dat eelt op je handen wat op zijn beurt weer aangeeft hoe hard je aan het trainen bent.

Is de hoeveelheid eelt een indicatie voor de intensiteit van je training ???

haha..

geef mij maar magnesium, mijn vriendinnetje wil nochtans dat ik de p*ssy uithang wegens eelt op mijn handen

Als je gaat spitten, trek je toch ook een paar werkhandschoenen aan? Of ben je pas een hardcore tuinier wanneer je de spade zonder handschoenen durft te hanteren? Kap toch met die onzin. Workout gloves horen er gewoon bij.

Spitten met werkhandschoenen aan ??? No way!
Als je dat regelmatig doet heb je toch geen last meer van blaren en dergelijke?

Eelt is k*t! :p

Ik gebruik sinds kort ook handschoentjes, vooral bij DLs, chin-ups en Skull Crushers vind ik het erg fijn om ze aan te hebben. Verder kan het mij weinig schelen wat andere mensen ervan vinden dat ik handschoentjes draag tijdens het trainen.

Ik snap echt niet dat mensen handschoentjes fijn vinden met oefeningen als DL en chinnen. Door die extra laag tussen je handen en de bar is je grip juist k*t.

Ik gebruik fitnesshandschoenen vooral als ik rug train.

Ik gebruik stukjes kapotgeknipt matras, voornamelijk bij het chinnen en dergelijke, omdat m'n handen anders van die stang afglijden.
Verder gewoon lekker raw, vind het een lekker gevoel, als je je vingers overstrekt na een training en je je eelt onderaan voelt rekken.

Ik snap echt niet dat mensen handschoentjes fijn vinden met oefeningen als DL en chinnen. Door die extra laag tussen je handen en de bar is je grip juist k*t.

klopt je hebt een betere grip nodig. dus met handschoentjes krijg je een betere grip :cool:
tis nog zo ook, merk dat wel als ik dumbbell press doe. zonder houden ze gewoon stuk beter vast en kan ik ook zwaarder. echter ik heb snel zweethanden dus met chinnen enzo glipt zo'n stang uit mn handen als ik niet oppas. dan vind ik handschoentjes toch wel relaxed

Géén handschoentjes hier, lekker eeltcore !!!

@ Yeahbuddy,
ik doe tuinaanleg en kan je met gerust hart zeggen dat als ik met spade werk NOOIT werkhandschoenen draag, vermindert de grip op het materiaal behoorlijk.
Maar ik lig ook ni echt wakker van wat eelt of blaren op mn handen, als het dat maar is :rolleyes:

Handschoentjes haters zijn wannabe hardcore! Als je eelt en opengescheurde handen nodig hebt om te tonen dat je serieus traint, dan spreekt dat niet in je voordeel.

Hangen jullie maar lkkr de stoere man uit met dikke eelt op je handen, dan doe ik het lkkr met handschoenen;).

klopt je hebt een betere grip nodig. dus met handschoentjes krijg je een betere grip :cool:
tis nog zo ook, merk dat wel als ik dumbbell press doe. zonder houden ze gewoon stuk beter vast en kan ik ook zwaarder. echter ik heb snel zweethanden dus met chinnen enzo glipt zo'n stang uit mn handen als ik niet oppas. dan vind ik handschoentjes toch wel relaxed

Sja, ik gebruik handschoentjes inderdaad vanwege het zweet, en enkel bij het deadliften. Zie me al aankomen met magnesium bij ons op de 'gym', denken ze helemaal dat ik een alien ben :p

Ik vind handschoenen ook niks tijdens trainen, gebruik ze wel met bankdrukken die halterstang is gewoon te glad. Met zwaar gewicht glijden mijn handen gewoon weg. En ik mag geen magnesium gebruiken dus er zit niks anders op.

Ik heb het nooit gehad met handschoentjes, dan heb ik liever wat eelt op mn handen..

Terug
Naar boven