MuscleMeat

Flex Cup 2011

Ik ga niet mee doen nee.
Andere lui in de gym

precies, ga voor de bejaardenklasse :)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 17:43 ----------

zal nog wel flink aanpoten worden hahaha

Jij Martin!!!! En dan zeker zeggen dat je geen rijbewijs hebt om er onderuit te komen...... Bij deze, je mag meerijden :-)

Klinkt cliche....... maar meedoen is al een overwinning. Geldt denk ik voor iedere atleet. Wkn van 2xpd cardio, kg's vis en rijst en afzien in de sportschool. Tussen de bedrijven door gewoon nog ft werken en thuis ook nog eens gezellig proberen te doen......

Ondanks dat de wedstrijd nog moet beginnen, wel een enorme toffe ervaring!

Klinkt cliche....... maar meedoen is al een overwinning. Geldt denk ik voor iedere atleet. Wkn van 2xpd cardio, kg's vis en rijst en afzien in de sportschool. Tussen de bedrijven door gewoon nog ft werken en thuis ook nog eens gezellig proberen te doen......

Ondanks dat de wedstrijd nog moet beginnen, wel een enorme toffe ervaring!

Ik kan wel janken dat ik er niet bij ben.

Ik ben de jury, pm me is wat pics omdat ik er morgen niet bij kan zijn. Benen zijn gruwelijk btw

Dank je! Groot zijn ze niet geworden, maar nooit gedacht dat dit ooit het resultaat zou kunnen worden. Maar goed, dat was een foto van een paar dgn geleden toen ik net wakker was, veel belangrijker...hoe staan ze er zondagmiddag bij....... in ieder geval bruiner hahaha...

Dank je! Groot zijn ze niet geworden, maar nooit gedacht dat dit ooit het resultaat zou kunnen worden. Maar goed, dat was een foto van een paar dgn geleden toen ik net wakker was, veel belangrijker...hoe staan ze er zondagmiddag bij....... in ieder geval bruiner hahaha...

Fix je ff dat iemand je filmt?

HAHAHA ok afgesproken! tas al ingepakt? Ik heb er zin in gozer, morgen knallen!!!!

Die pak ik toch altijd een uur voor vertrek....aan stress doe ik niet hahaha....
Ben nog even rijst aan het koken en biefstuk aan het bakken. Daarna maar eens kijken wat ik allemaal mee ga nemen. Schijnt mooi weer te zijn in de zaal, dus zat te denken aan een string, handoek en wat olie. Naast wat eten heb je toch niets nodig dacht ik.....:D

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 20:29 ----------

Fix je ff dat iemand je filmt?

Gaat zeker gebeuren. Zitten iets van 20-25 bekende in de zaal. Meeste met camera, of filmcamera. Verder maken ze daar ook een film...zal denk ik wel in de trailer voorkomen hahaha.....

Zal Robbie vragen, als ik enigszin goed uit een foto sta, deze te plaatsen van de week.

mijn spullen staan natuurlijk al klaar, hahahaha

hoe was het net nog in Hgom?

Terug
Naar boven