AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

mijn spullen staan natuurlijk al klaar, hahahaha

hoe was het net nog in Hgom?

Ging goed. Moet iets minder eten nu, maar mag wel al overstappen van vis naar vlees:D:D
Stond dit x te poseren met mijn rug naar de spiegel. Je ziet dan weinig, behalve bij BDB en BLS (dan sta je met je neus in de spiegel). Klink nu erg als Houwie, maar was afgeleid omdat ik mezelf van zo dichtbij zag. Leek net echt zullen we maar zeggen. Nu maar hopen dat de zaal morgen ook deze ervaring heeft hahaha. Maar serieus, zag mezelf nu opeens van heel dichtbij en was onder de indruk van mezelf. Zo nog poseren, spannen en laatste maaltijd.....dan eindelijk tas in pakken!!! Oja, ook nog wat verven.

Jij mag morgen waarschijnlijk ook nog een beetje verven.

BESTE DAMES EN HEREN!~

Wegens het ophalen van 3 kaartjes voor de grote zaal, heb ik nu 1 kaartje voor de kleine zaal OVER!

Deze kosten 10 euro per kaartje. (Dit is ook wat ik ervoor vraag! Ik doe niet aan naaigedrag, dus gewoon inkoop/verkoop prijs zonder winst!)
Plaats: Rij 5 Stoel 3!
Let op! Dit is de KLEINE ZAAL met SCHERM

Morgen neem ik hem mee naar de wedstrijd, en deze kan afgehaald worden mochten er mensen zijn die op de gok meegaan..

PM Mij even voor de details, wie het eerst komt eerst maalt!

Laatst bewerkt:
Ging goed. Moet iets minder eten nu, maar mag wel al overstappen van vis naar vlees:D:D
Stond dit x te poseren met mijn rug naar de spiegel. Je ziet dan weinig, behalve bij BDB en BLS (dan sta je met je neus in de spiegel). Klink nu erg als Houwie, maar was afgeleid omdat ik mezelf van zo dichtbij zag. Leek net echt zullen we maar zeggen. Nu maar hopen dat de zaal morgen ook deze ervaring heeft hahaha. Maar serieus, zag mezelf nu opeens van heel dichtbij en was onder de indruk van mezelf. Zo nog poseren, spannen en laatste maaltijd.....dan eindelijk tas in pakken!!! Oja, ook nog wat verven.

Jij mag morgen waarschijnlijk ook nog een beetje verven.

komt goed, ik heb 2 weken terug nog geoefend in de babykamer met verven, was alleen een ander kleurje :D

Ik wens jullie allemaal veel succes morgen!
Ben benieuwd naar de resultaten die behaald zijn/worden en naar de foto's/filmpjes die opduiken :)

Ik heb zo wat foto's met bruining en status van 1 uurtje geleden :)

LET OP! net een rit naar antwerpen heen en weer achter de rug, ik KON gewoon NIET alles aanspannen naar behoren.. Ook een beetje last van kramp (morgen gelukkig genoeg magnesium etc bij me! :) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit ;).

Maak alleen dat de tan overal gelijkmatig is verdeeld en vergeet morgen niet je handen, gezicht en je voeten niet in te smeren xp.

Ziet er goed uit ;).

Maak alleen dat de tan overal gelijkmatig is verdeeld en vergeet morgen niet je handen, gezicht en je voeten niet in te smeren xp.

Uiteraard :)
Dat licht is wel zwaar k*t en de tan was niet overal opgedroogd..
Op die foto is de borst omgeving idd klote! maar in het echt niet te zien (Onder ander licht ook niet :) )

Komt morgen allemaal goed :D

SUcces allemaal boys, er komen foto's hier hoop ik?

Good luck everyone !!
Aparte topic met foto's en filmpjes lijkt me wel vet

Iedereen: kom gerust een straks naar de Trec stand, ik ben er vanaf 14 a 14u30

Je zal me snel vinden (de enige die NDL praat) ;)

Waar blijven de foto's?

wie doen er eik allemaal mee van t forum?

Lijkt mij inderdaad tof als er een foto topic voor deze wedstrijd komt!

wie doen er eik allemaal mee van t forum?
voor zover ik weet

fanatic daan
kerimvs
bultrugje
tommyboy

en ikzelf normaal ook, als ik 14dagen geleden mijn gewrichtsbanden niet gescheurd had, en men schouder niet gedislokeerd zou geweest zijn stond ik er ook bij, heb de flexchallenge ook mee gedaan.

Wens alle deelnemers alvast veel succes

BicepM en MoMass doen ook mee

Ben super benieuwd naar de foto's:D

Terug
Naar boven