- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
hehe!

Leuk verslag BicepM! En toch goed dat je er gestaan hebt idd, ook al ging het een beetje mis. Vond je het wel leuk? Wil je nu vaker wedstrijden gaan doen?

Word er niet ergens een Log geopend met alle foto's??
ben zo benieuwd.. next year sta ik er ook
en bicepM, hoeveel woog je voordat je de voorbereiding inging dan?
leuk dat je meteen foto's post!
maar wou ff speedy zijn
Dus ben benieuwd!
. Jammer dat je niet aan het bier zat Harry, want een liedje erbij was vast ook tof geweest
. Moet zeggen dat er veel keuze was, wat betreft het eten. Het warme eten zal best goed geweest zijn. Maar dat ik nou echt zin had om 11 euro te gaan betalen voor wat nasi met 2 lepels kip, kan ik niet echt zeggen. Er waren ook broodjes tonijn. Oké dacht ik, laat ik die maar enkele nemen. Ik had mijn schuifmaat niet mee, maar ik zal niet heel erg overdrijven dat er slechts c.a. 1-2m.m. tonijnsalade opzat. Oké er zat dan wel nog wat groente op. Een beetje bodybuilder met wat behoefte aan kcal's zal toch wel een €15 - €25,- kwijt geweest moeten zijn aan het avondeten + drinken. Ook blijft het jammer dat (echt maar) een enkele toeschouwer het nodig vind om bepaalde atleten letterlijk hardop uit te moeten lachen. Een grapje kan soms best wel, maar hardop en heel overdreven? Terwijl je zelf misschien wel op 6% staat maar slechts 60 kg weegt? Nee.. houd je in and show some respect, omdat zij daar wél staan! Je geeft de atleet nou niet bepaald een tof gevoel die daar toch al zo in zijn uppie staat. Blijf anders de volgende keer lekker thuis of ga naar een Mr. O. wedstrijd kijken wanneer je alleen professionals aan de gang wilt zien. Al met al natuurlijk een erg leuke en geslaagde dag gehad! Voor de mensen die alvast twijfelen om volgend jaar te komen kijken of misschien zelfs wel om zelf gewoon eens lekker mee te doen? Gooi die twijfels maar rustig opzij en voel je welkom! De beginner kan prima vooruit in de d (beginners) klasse. En mocht het zo zijn dat jouw fysiek al wat verder ontwikkeld is. Dan kun je met een beetje mazzel, zelfs al in de c-klasse ingedeeld worden! Het is een mooi theater en het licht is er goed. Misschien verstandig om de volgende keer een dunne lijn te trekken op de plaats waar de atleten kunnen staan die naar voren geroepen worden ? Hieronder 2 foto's van de guest poser: thomas scheu! En een kort filmpje van de posedown van (ik geloof de 80+ klasse)!Ok hier ff een verslagje..
Weging duurde heel lang maar zat ook in de 1na laatste klasse,alles wel redelijk geregeld daar.
Het werd c-klasse tot 90 kg en op de weging woog ik 82 kg.
Toen ik om me heen keek zag ik al dat het een zware klasse zou worden.
Na de weging ff lekker laden en rustig liggen,peukie roken buiten.
Was veel te druk in de kleedruimtes dus we hadden een plekje op de gang bemachtigd, slap ouwehoeren met de rest,en toen ff bruining,shape check.
1ste 3 pics nog zonder pomp
Toen bruining opnieuw, nog ff eten en naar beneden oppompen.
Was redelijk druk overal maar nog net te doen er waren 130 man ingeschreven maar gelukkig hadden er een stuk of 30 afgezegt.
Toen eindelijk het podium op,en zag al dat ik de lichste jongen in de klasse was, zat alleen bij de laatste vergelijking. Het was bloedje heet op t podium door de lichten,en dat maakte het zwaar.
Er was wel duidelijk te zien dat ik op me bovenlichaam,met name wijdte nog een hoop kilos miste,kwa benen was ik wel 1 van de beste en ik stond keihard.
Toen nog de routine, die ging perfect en posedown was ook super om te doen!!!.
Uitslag, maar die maakte voor mij toen al niet meer uit.. k wist wat me te doen stond. volgend jaar 4kg erbij op t bovenlichaam en winnen,met dezelfde hardheid.
Ik viel iig buiten de top 5 van de 8.
Toen burger king en vreten en thuis chocolade en ijs, bruining eraf .
Laatste pics zijn van vanmorgen
Benen praten we niet over hahhaa!