AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

Klopt bicepm, wijdte was echt een min bij me en door die dikke benen ben ik nou eenmaal boven de 80 kg, en dan kom je bij de toppers haha.
Hardheid niet te kort.
En idd k heb jou ook nog langszien wandelen, we spreken elkaar volgende keer wel. door de bruining ziet alles er anders uit.
Al met al wel een top dag en een leerzame ervaring...
Ik was helemaal niet zenuwachtig,me shape was best as is could be. en alles ging perfect:cool:

Welk slipnummer had?Kan ik even kijken of ik fotoos van je heb :)

Nummertje 86:cool:

En ik zag je wel zitten in je rooie pakje met je Ben J ijs!!

hoe was het eten?

Als je het eten bedoelt in t theater zelf die was k*t, 11 euro voor een beetje nasi met kip. Broodjes waren 3 euro waar je hooguit 1 plakje kaas op kon verwachten. Maar tegenover het theater was een wok en daar had je een grote kom rijst met kip/biefstuk voor maar 6 euro, ik denk dat de meeste mensen niet wisten dat die wok er lag:D.

Was wel een leuke dag en heb echt goede fysieken zien voorbij komen. Vooral de -80 winnaar en tevens overall had echt een ziek fysiek!

Ja die overall winnaar stond ik naast.....:eek:
t*ring wat een dik bovenlichaam niet normaal
Eten..... ja burgerkingmenu plus een losse burger,thuis chocola
Vanmorgen croissantjes kaas, 4donuts 1 dikke havermoutshake, zometeen hamburgers bakken met cheddarcheese mjammie

Ja die overall winnaar stond ik naast.....:eek:
t*ring wat een dik bovenlichaam niet normaal
Eten..... ja burgerkingmenu plus een losse burger,thuis chocola
Vanmorgen croissantjes kaas, 4donuts 1 dikke havermoutshake, zometeen hamburgers bakken met cheddarcheese mjammie

Overall winnaar had idd een heel goed fysiek. Jouw fysiek ook erg goed op de foto's, vooral je benen. Ik kan je alleen ff niet meer herinneren wie je was op het podium, maarja er waren zoveel verschillende deelnemers:D.

waarom deed jij niet mee?

Maareh.. jullie gebruiken zeker wel shakies enzo?

Overall winnaar had idd een heel goed fysiek. Jouw fysiek ook erg goed op de foto's, vooral je benen. Ik kan je alleen ff niet meer herinneren wie je was op het podium, maarja er waren zoveel verschillende deelnemers:D.

Ik kom ook in dat posedown videotje door johanheeze gepost voor..
Ben dat ventje wat links begint,dan naar rechts loopt,tricepspose dan terug en zichzelf er weer tussen propt..

hey allemaal! Iedereen super goed gedaan! Was echt een heerlijke dag en een goede sfeer! Ik deed mee in de junioren D, 1e plaats :D! Daarna nog mee gestreden voor de d overall maar kansloos haha! Groetjes, Martijn!

Leuk je gesproken te hebben Momass, was een SUPER dag en ik was echt helemaal naar de klote. In de avond zwaar aan de diarree, in de nacht krampen etc..pffff wat een sport!!

Nummertje 86:cool:

En ik zag je wel zitten in je rooie pakje met je Ben J ijs!!

Had geen ijs bij me, maar wel heel veel snickers en marsrepen :D

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 15:51 ----------

hey allemaal! Iedereen super goed gedaan! Was echt een heerlijke dag en een goede sfeer! Ik deed mee in de junioren D, 1e plaats :D! Daarna nog mee gestreden voor de d overall maar kansloos haha! Groetjes, Martijn!

Je hebt het top gedaan Martijn, die ouwe heer van je is trots op je man!!!Echt leuk hoe je er op het podium stond, stoer doen maar wel op een hele leuke manier ;)
Voor mij was je werkelijk de held van de avond :)

:D
Klopt bicepm, wijdte was echt een min bij me en door die dikke benen ben ik nou eenmaal boven de 80 kg, en dan kom je bij de toppers haha.
Hardheid niet te kort.
En idd k heb jou ook nog langszien wandelen, we spreken elkaar volgende keer wel. door de bruining ziet alles er anders uit.
Al met al wel een top dag en een leerzame ervaring...
Ik was helemaal niet zenuwachtig,me shape was best as is could be. en alles ging perfect:cool:

Zullen we afspreken volgend jaar er samen te staan? :P
waarschijnlijk pak ik dan wat meer massa, zal ik mijn voeding niet verkloten, pak jij wat meer massa op de bovenkant en staan we naast elkaar iedereen de dikke vinger te geven :P

Schud je graag de hand volgend jaar! :):D

2e plaats Heren C 90+, die had maar 9 maanden getrained?

Not sure if srs :O wat een beest was dat man!

Momass buiten top 5 gevallen ??? come again ???

krijg de kriebels als ik dit allemaal lees! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!! Klasse!! Ik zie jullie in 2013 wel ;)

Heeft iemand foto's van de heren D klasse -80kg ?????

Terug
Naar boven