BicepM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 7%
Ik kwam er paar tegen!
Kijk via facebook, ik probeer je ff te taggen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja zag er goed uit, moet alleen zijn beentjes trainen zag ik.....
![]()
Haha thnx robbie.. idd die benen laten we zo als ze zijn en het bovenlichaam moet zwaarder. wel 1 foto die ik persoonlijk niet mooi vind deze of,was de rest nog slechter? of heb je er niet meer?

Haha thnx robbie.. idd die benen laten we zo als ze zijn en het bovenlichaam moet zwaarder. wel 1 foto die ik persoonlijk niet mooi vind deze of,was de rest nog slechter? of heb je er niet meer?

Klopt bicepm, wijdte was echt een min bij me en door die dikke benen ben ik nou eenmaal boven de 80 kg, en dan kom je bij de toppers haha.
Hardheid niet te kort.
En idd k heb jou ook nog langszien wandelen, we spreken elkaar volgende keer wel. door de bruining ziet alles er anders uit.
Al met al wel een top dag en een leerzame ervaring...
Ik was helemaal niet zenuwachtig,me shape was best as is could be. en alles ging perfect![]()

Had geen ijs bij me, maar wel heel veel snickers en marsrepen
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 15:51 ----------
Je hebt het top gedaan Martijn, die ouwe heer van je is trots op je man!!!Echt leuk hoe je er op het podium stond, stoer doen maar wel op een hele leuke manier
Voor mij was je werkelijk de held van de avond![]()